Website: www.begra.nl
Adres: IJsselstraat 9-13 5347KG
Plaats: Oss

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiency.

Begra Magazijninrichting BV.

Pluspunten
Levering ging aanvankelijk niet goed, kwam door de transporteur GLS, niet door Begra. Is na contact wel meteen opgelost. Klacht werd bijzonder serieus genomen en opgepakt.
Duidelijker communiceren over levertijden, te beginnen bij de website. Levertijd is onderdeel van je product.
Antwoord Begra Magazijninrichting BV.
Beste heer van der Werff,

Onze excuses voor de vertraging. Hoewel het hier gaat om overmacht voelen we ons natuurlijk wél verantwoordelijk voor een goede bestelervaring!
We zijn daarom blij te horen dat we uw klacht de juiste aandacht hebben kunnen geven.

De levertijden per product staan zo nauwkeurig mogelijk vermeld op onze website, we doen ons best om dit zo actueel mogelijk te houden. Ook houden we onze klanten op de hoogte van hun bestelling door middel van een track en trace systeem.

We hopen u bij een eventuele volgende bestelling positief te verassen en dat óók de transporteur goed meewerkt! :-)

Team Begra
Jeroen van der Werff