Beenakkers Uitvaartbegeleiding en -verzorging

jos
oosterhout

27/02/2015

uitvaartdienst besloten
Pluspunten
prettig in de omgang, en komen alle afspraken na!
Ik kan geen verbeterpunten noemen
van P
Wagenberg

26/02/2015

Gezin 35-55 jr

Uitvaart van onze moeder
Pluspunten
Fam Beenakkers hebben wij ervaren als zeer deskundige en betrokken mensen. Ze hebben zelf goede idee├źn en denken mee bij de invulling van een passende uitvaart, wij hebben het ervaren als zeer persoonlijk in het hele traject. Doordat Hans en Thecla ook betrokken zijn bij de dienst zelf, is het kostenplaatje ook nog eens gunstig.
Ze hebben het uitstekend gedaan!!
Wies
Bleiswijk

22/02/2015

Uitvaart
Pluspunten
Goede communicatie
Ingang tot parkeerplaats bij mortuarium is erg krap
's-Gravendeel

12/02/2015

55 jr of ouder

Alles is netjes en in overleg afgehandeld. Geen enkele druk om duurdere dingen te laten uitvoeren of te gebruiken.
Pluspunten
Goed mee te praten. Regelt alles snel.
Draagbare Versterker installatie voor spreken op het graf!
Van Gerwen
Hilvarenebeek

29/01/2015

Gezin 35-55 jr

Uitvaart verzorging.
Pluspunten
Zeer lieve mensen om mee samen te werken.
De crematie,we moesten lang wachten voor dat we naar binnen mochten en haddenweinig tijd om de kist en de bloemen tebekijken voor de mensen die geen afscheid hadden genomen.ook bij het condoleren was te weinig ruimte er stonden te veel tafeltjes en stoelen om ons heen.
P.
Made

25/12/2014

Gezin <35 jr

Diensten, zorg en begeleiding na overlijden van echtgenoot, (schoon)vader, opa en begeleiding van de uitvaart.
Pluspunten
Zeer betrouwbaar! Persoonlijk, warm, begripvol. Ruimte voor geheel eigen invulling van het afscheid. Aanwezig 'langs de zijlijn' waar mogelijk, regisserend waar nodig. Vanaf enkele uren na overlijden tot en met het nazorg gesprek bijzonder betrokken maar ook professioneel. Zeer respectvolle omgang met overleden geliefde.
Het lijkt te mooi om waar te zijn, maar wij als nabestaanden zouden geen verbeterpunten kunnen bedenken.
Leny en Kok Kivits
Rijen

19/12/2014

Begrafenis begeleiding
Pluspunten
Erg betrokken, persoonlijk en ongedwongen.
Jammer die zijn er niet. Zo door gaan.
Jorn

19/12/2014

Stel 35-55 jr

Helaas is mijn vader overleden aan non-hodgkin na een ziektebed van slechts 6 maanden. We wilden voor de uitvaart een persoonlijke benadering en na bestudering van enkele sites kwamen we al vrij snel bij Beenakkers uit. Ik ben erg te spreken over Beenakkers. Zelf ben ik iemand die zaken tot in de details goed wil regelen (vooral als het om de uitvaart van je vader gaat) en en dus hadden ze aan ons niet de makkelijkste. Dat maakte niets uit. Ze zijn al hun afspraken nagekomen en hebben met ons een prachtige uitvaart geregeld. Beenakkers is een absolute aanrader!
Pluspunten
- Aardige en fijne mensen
- Komen hun afspraken na
- Reageren snel op mail en zijn vrijwel altijd bereikbaar
- Het feit dat ze een stel zijn werkte synergetisch vind ik
Ik denk dat het goed is dat ze er iemand bij gaan nemen, zodat ze ook meer vrije tijd hebben.

Een tip: Wordt niet te groot of zorg dat de persoonlijke benadering te allen tijde gehandhaafd blijft! Dat kan lastig zijn als je groter wordt, maar volgens mij zijn ze zich daar wel bewust van.

Verder vind ik het jammer dat een uitvaart zo duur moet zijn, maar dat heeft niets met Beenakkers te maken. Zij waren het geld meer dan waard!

Mijn vader had een mooi sociaal leven en dus was het druk. Gevolg, de kosten van de catering zijn hoog. Ze mogen wel eens staffels gaan invoeren bij monopolist Zuylen (op basis van nacalculatie).
Bart
Zevenaar

17/12/2014

Stel 35-55 jr

Begrafenis vader.
Pluspunten
Direct klaar staan vlak na het overlijden en snelle afhandeling eerste formaliteiten. Mijn vader lag er bij het afscheid heel mooi bij, je kon zien dat er zorg aan was besteed en dat de voorzieningen op dat gebied zeer goed waren. De directe lijnen en het persoonlijke contact waren een pluspunt, het voordeel van het in zee gaan met een kleine onderneming.
Veel kleine en minder kleine details waren niet op orde. Geen initatief voor het geven van een apart afscheidsmoment oor mensen die de begrafenis niet konden of wilden bijwonen (zelf initiatief voor moeten nemen), afspraken over regelen catering niet nakomen, papier rouwkaart niet zoals gevraagd, naam verkeerd gespeld op de rouwkaart (tekst wel digitaal aangeleverd), na de dienst onvoldoende regie houden (de begrafenis begon te vroeg, waardoor mensen zich moesten haasten) en het gebrek aan aandacht voor de kleine details. Een uitvaart kun je maar een keer doen, dus verwacht ik wel zorgvuldigheid van een specialist. Daar ontbreekt het nog aan bij deze onderneming.
petra de jager
zevenbergen

18/11/2014

Gezin <35 jr

uitvaart van mijn man en dochter
Pluspunten
Hele persoonlijke warme benadering maar wel heel professioneel, als erg fijn ervaren. Veel aandacht voor punten waar we zelf niet aan gedacht hadden ivm emoties. Bij ons was er een dubbele uitvaart ivm verlies van 2 mensen in ons gezin maar niets was de familie beenakkers teveel, zelfs een lastige schoonvader niet. Veel begrip en een prettige ervaring gezien de omstandigheden. Ook naar de overige kinderen erg lief en zorgzaam. Wij zullen ze altijd dankbaar blijven.
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Website: http://www.beenakkersuitvaart.nl
Adres: Bredaseweg 24 4901KL
Plaats: oosterhout nb

Wij -Thecla en Hans Beenakkers- verzorgen reeds jaren uitvaarten in de regio Breda - Oosterhout - Tilburg. Wij hebben een kleine onderneming waardoor een persoonlijke uitvaart en kwaliteit worden gegarendeerd.