Bedrijfsgegevens

Website: http://www.beste-dekbed.nl
Adres: Pieter Ghijsenlaan 1506PW Zaandam
Plaats: Nederland
Telefoon: 075-6124131

Beddenwinkel en slaap expert. Wij verkopen luxe slaapsystemen en producten zoals dekbedden, kussens, dekbedovertrekken, hoeslakens en nog veel meer!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Beds & Bedding Zaandam
totaal score
8.8
Kwaliteit
9.2
Betrouwbaarheid
9
Communicatie
8.6
Kennis & Vakmanschap
8.8
Snelheid/Levertijd
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
11 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
53 beoordelingen (12 maanden)
53 beoordelingen (totaal)
1311 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (33)
30% (16)
8% (4)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Het oude matras werd meegenomen. Heel aardig.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Hans Roseboom
Utrecht

Gepubliceerd op: 11/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
100% ok
Verbeterpunten
Nvt
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 10/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Op dinsdag om 11:00 uur advies gekregen over de voor ons beste matrassen. Om 12:00 uur in de webshop een bestelling geplaatst. Om 16:00 uur werden ze al geleverd! Werkelijk subliem!
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Snelheid/Levertijd
Richard
Den Haag

Gepubliceerd op: 09/08/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
large choice of products
easy shopping
reasonable prices
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Anita

Gepubliceerd op: 08/08/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Ellen
Amstelveen

Gepubliceerd op: 05/08/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 31/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 30/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Diny
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 29/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
De snelheid waarmee klantenservice reageerde op een bezorgingsklacht, ook 'savonds. De reactie die ik snel kreeg na deze beoordeling was fijn. Nu is me duidelijk dat het pakket opnieuw verzonden zal worden als het niet meer getraceerd kan worden. Gelukkig bieden ze deze service, top! Roy van de klantenservice is betrokken bij de klant en denkt in oplossingen. Ze doen ook iets met de feedback van de klant.
Verbeterpunten
Ik had aangegeven dat legitimatie bij ontvangst pakket aan te raden is omdat het bij mij niet goed is gegaan. Bedrijf heeft nu wel extra regel laten opnemen dat het alleen afgegeven mag worden bij adres dat op pakket staat.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Snelheid/Levertijd
Antwoord Beds & Bedding Zaandam
Het klopt inderdaad dat het pakket bij PostNL de status bezorgd heeft, incl. een handtekening. Om dit soort vervelende dingen te voorkomen betalen wij namelijk graag wat meer door alle pakketjes standaard met handtekening retour (door ontvanger) te versturen.

Helaas is het nu dan toch een keertje fout gegaan. Wij houden u bij elk contact dat wij gehad hebben op de hoogte van de status van onze contacten met MyParcel en PostNL.

Zoals we vandaag bericht hebben is er door PostNL een onderzoek opgestart om het pakket te achterhalen en ZSM naar u toe te sturen. Wordt het pakket niet meer gevonden dan sturen we u uiteraard per direct een vervangend pakket toe.
Astrid
Flevoland

Gepubliceerd op: 27/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
De snelheid waarmee klantenservice reageerde op een bezorgingsklacht, ook 'savonds.
Verbeterpunten
Pakketten die dit bedrijf verstuurd via Post.nl waarvoor je moet tekenen, bij ontvangst klant laten ondertekenen mbv. legitimatie. Ik heb de nl. status dat het pakket is afgeleverd door Post.nl, maar heb niets ontvangen. De handtekening is ook niet van mij. dan duurt wachten lang als je het graag binnen 1 dag had willen ontvangen.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Snelheid/Levertijd

Flevoland
27/07/2017

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Overzichtelijke site
Super snelle service via de chat
Uitstekend meegedacht voor de juiste oplossing
Verbeterpunten
Nog geen gevonden
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Bas
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 27/07/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer