Website: http://www.bedrukte-mokken.nl
Plaats: Groningen
Telefoon: 023 205 20 15

Bedrukte-Mokken.nl
9.9

Pluspunten
Heldere communicatie en snelle reacties op vragen. Ook mijn bekers zijn erg mooi geworden.

Wilco
Steenwijk

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Speciaalbierglazen (Pater pokal) met ons logo besteld, echte eye-catchers geworden!

OnsBier

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Ons bedrijfslogo heeft een hele specifieke kleur. Wij hebben daarom mokken in eigen pms kleur laten produceren. Wist niet eens dat het mogelijk was. Maar et eindresultaat is prachtig geworden.

Anoniem

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Goed en snel contact. Goede service. En zo ver ik tot nu toe ervaar goede producten. Zal hen zo aanraden.
Nog niet gevonden
Thomas
Groenlo

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
In 1 woord fantastisch. Zeer snelle reactie bij vragen en prijstechnisch meest interessante partij online.

Bierpullen laten bedrukken met ons jubileum logo. Erg mooi geworden!

Siebrand

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Op erg korte termijn bedrukte mokken besteld en die waren door het snelle schakelen met Bedrukte-Mokken.nl perfect op tijd binnen.

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Prachtige bierglazen laten bedrukken. Opdruk van hoge kwaliteit. Klantenservice denkt mee. Maar bovenal; wat een scherpe prijzen!!

Venkel
Wageningen

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Snelle, vriendelijke klantenservice, prima drukresultaten en glazen geleverd in perfecte staat. Bedankt!
Momenteel geen. Doe zo verder!
Emily

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Erg blij met de koffie kopjes bedrukt met ons bedrijfslogo. Dragen echt bij aan de professionele uitstraling die wij nastreven. Chapeau Bedrukte-Mokken.nl!!

B-heer Vastgoed

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Fantastisch bedrijf. Bierglazen voor ons event besteld. Alles keurig op tijd geleverd gekregen. Hadden best wat vooronderzoek gedaan op internet. Maar waar andere bedrijven goedkoper lijken, is dat uiteindelijk vaak niet het geval. Ook waren we al in zee gegaan met een partij die de levertijd toch niet kon halen. Bedrukte-mokken.nl heeftg voor ons alle beloftes waargemaakt. Voor een volgende evenement weten we jullie te vinden!

InDi Promotions

Gepubliceerd op: 02/07/2018