Website: http://www.bedankjes.nl/
Adres: van Hennaertweg 23 2952 CA
Plaats: Alblasserdam
Telefoon: 078 204 90 50

Bedankjes.nl is dé webshop voor originele en persoonlijke bedankjes voor trouwen, geboorte, jubilea, communie of andere bijzondere momenten.

Al meer dan 15 jaar zetten wij ons in om onze klanten te helpen aan een leuk bedankje voor speciale gelegenheden.

Met onze online ontwerptool maak je zelf eenvoudig de allermooiste bedankjes. Of het nu gaat om een blikje echtgenootjes, een pakje trouwgom, snoep bedrukken of fortune cookies met een eigen tekst. Wij maken er altijd een leuk feestje van. Uiteindelijk wil jij iets persoonlijks weggeven dat helemaal bij je past en wat de ontvanger zal verrassen.

Bedankjes

Pluspunten
Mooie dingen.
Snelle en goede service.
Fijn, het 'kennismakingspakketje'voor een leuke prijs. Uiteindelijk heeft Dat wel de doorslag gegeven! Anders hadden wij het misschien nieteens besteld.
De website ;tekst voor op de stickers hebben ons enkele uren gekost. Wij wilden 2 verschillende gifts met 1 zelfde tekst-sticker. Daar moesten we 2x mee aan de slag en nog leek het niet indentiek. Maar gelukkig konden wij dat in de Opmerkingen kwijt waardoor gelukkig Wel goed gekomen.
Kan je niet ergens aangeven: zelfde ontworpen sticker op verschillende gifts?
Stanley
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Goede service, leuke attentie bij gekregen

Charlotte
Wervik

Pluspunten

Vond de bedankjes wat tegenvallen, ze waren super klein. Blikjes met pepermuntjes
Shirley
Maassluis

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Zeer tevreden. Makkelijk je eigen obtwerp maken.
De mogelijkheid om ook een ander bezorgadres in te kunnen voeren bij een bestelling. Dus een ander adres dan van degene die besteld.
De optie is er wel, maar werkt niet.

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Mooie kwaliteit van bestelde product.
Erg klantvriendelijk: snel antwoord op mail en snelle oplossing bij eventueel probleem of vraag.

KB Fotografie

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Prima produkt en vlotte bezorging

FotoStad
Heerde

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Het bestellen en bewerken van de persoonlijke geschenkjes ging heel vlot en makkelijk. Helaas ging er iets mis in de verwerking, waardoor we op het laatste moment zelf aan de bel moesten trekken. Als we dat niet hadden gedaan, weet ik niet of we onze geschenkjes op tijd hadden ontvangen. Gelukkig werd het na ons telefoontje weer goed opgepakt en kregen we de geschenkjes op tijd. En ze zagen er mooi uit!
Ik weet niet wat er mis ging in de bestelling, maar er was iets niet goed en er werd niet over gecommuniceerd. Bij de receptie konden ze niet nagaan wat er mis was en wij konden niets opmaken uit het bestellingsvolgsysteem. Natuurlijk kan dat gebeuren, maar waren zaten even in de stress.
familie Zwaan
Hoorn

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Heel tevreden over de kwaliteit en de snelle levering!!!

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
snel geleverd en netjes uitgekeerd
meer keuze opties omtrent plaatsen van gravure tekst; naast tekst zouden symbolen oid leuke aanvulling zijn

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Snelle en nette levering.

De Zoete Studio
Raalte