Website: http://www.bed4baby.nl
Adres: Klaverweide 165 2272VZ
Plaats: Voorburg
Telefoon: 06 13 76 78 01

Bed4Baby

Pluspunten
Snelle levering, goede site, betaalbaar product.
Handleiding/installatie instructie leesbaar meeleveren, nu dermate klein geprint, dan het niet leesbaar was.
Daarnaast waren 2 gaten in het hout op verkeerde plaatsen geboord. Het was kiezen tussen links of rechts vastdraaien, want beide kanten ging niet lukken.
Bedankt voor uw reactie.

Tot onze spijt hebben wij geen eerder bericht van u ontvangen. Graag ontvangen wij foto's zodat wij kunnen zien welke 2 gaten er verkeerd geboord zijn en kunnen zien hoe we u kunnen helpen.

met vriendelijke groet, Bed4Baby

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Cosleeper Allis, ook bruikbaar als ledikantje en als bank.
Pluspunten
Snelle verzending en bevestiging
Bij bedragen boven de 30 euro zou de verzending gratis moeten zijn. Website heeft veel verbeterpunten, werkt niet goed op telefoon of iPad, info klapt niet goed open.
2 wiegen hebben de optie om open te schuiven, 2 hebben dit niet dus dan horen ze niet allemaal onder co-sleepers. 2 zijn dan gewoon een wieg.
Beste,

Bedankt voor uw reactie.

De verzend- en verwerkingskosten voor een klant zijn uiteindelijk nooit gratis. Deze kosten worden door andere websites anders door belast aan de klant.

Wij hebben ervoor gekozen om de verzendkosten transparant door te belasten, in plaats van deze te verrekenen in de producten.
Klanten met een grotere order, betalen hierdoor in verhouding minder verzendkosten, dan wanneer we dit hadden doorbelast in de productkosten.

Maartje

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Co-sleeper
Pluspunten
Wij vinden het bedje (co sleeper) niet stevig te monteren. We moeten hem geregeld vastdraaien.
Wendy
Coevorden

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering
2 bouten ontbraken, telefonisch niet te bereiken
Antwoord Bed4Baby
Bedankt voor uw reactie. Tot mijn spijt hebben wij geen bericht van u ontvangen. Graag vernemen wij welke twee bouten ontbraken, zodat wij deze kunnen nazenden.

met vriendelijke groet,

L.
Ederveen

Gepubliceerd op: 13/12/2018

co-sleeper
Pluspunten
Het zou fijn zijn als ze het bedje 1 week voor aflevering zouden verfen. bestel het minimaal 2 weken van te voren zodat de verf in ieder geval nog kan drogen.
Antwoord Bed4Baby
Het spijt ons dat het bedje nog rook naar verf. Het klopt dat het bedje net geschilderd was, omdat deze direct van de productie kwam. In het begin kan een bedje ruiken, zoals alle nieuwe meubels. Wij nemen aan dat de geurklachten opgelost zijn, omdat u heeft besloten om het bedje niet terug te sturen.

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Goed bedje
Hoeslakens zijn maar in 1 kleur. (Wit) daar zou wat variatie in mogen zitten.
Wat mij stoort is dat ze ontzettend hoge verzendkosten vragen. Ongeacht hoe hoog het bedrag van de bestelling is. Ik had de duurste cosleeper besteld en dacht dat de bezorgkosten dan wel zouden komen te vervallen. Niet dus. Dus heb er toen geen lakentjes bijgesteld. Ik dacht dan kijk ik op een andere site alles afgezocht maar nergens kan ik lakentjes vinden van 55x90. Dus uiteindelijk weer afhankelijk van bed 4 baby. Je zou denken van oh 5 euro voor een lakentje valt mee. Dus dan 3 bestellen. Komen daar nog eens verzendkosten bij van 6.75 en een btw bedrag van 3.77. Dus dan is het opeens een totaal van 21.72. Ipv 15 euro. Daar krijg je wel een beetje de schijt van. Geen kortingscode ontvangen na het bestellen van het bedje.
Antwoord Bed4Baby
Wij hebben ervoor gekozen om de verkoopprijzen zo laag mogelijk te houden en in onze prijzen geen verzendkosten door te belasten. Voor kleinere bestellingen betekent dit relatief hoge verzendkosten, echter voor grotere bestellingen levert dit voor de klant een voordeel op.

Om de verzendkosten in de prijzen te verwerken, zouden de prijzen van de accessoires erg stijgen. Tevens zouden de klanten die deze accessoires direct mee bestellen, meebetalen aan het verzenden van losse accessoires (meest hoeslakens). Wij vinden dit niet eerlijk en hebben daarom ervoor gekozen om de verzendkosten apart per bestelling in rekening te brengen.

We hebben inderdaad alleen lakens in witte kleur, maar zijn bezig om ons assortiment uit te breiden, bijvoorbe

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Co sleeper met comfort matras en lakens . Goede kwaliteit maar veel te hoge kosten.
Pluspunten
goede verpakking
snelle levering
goede prijs
De "Quality control" van het product kan beter zijn.

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Ik heb 5 in 1 co sleeper besteld, hij ziet er mooi uit maar helaas is de instructie voor de montage helemaal niet duidelijk en de gaten voor de verlengstuk passen niet bij elkaar. Jammer!
Pluspunten
vlotte levering zoals afgesproken

Gepubliceerd op: 27/05/2018

mooi bedje, geen problemen