Website: http://www.bed4baby.nl
Adres: Klaverweide 165 2272VZ
Plaats: Voorburg
Telefoon: 06 13 76 78 01

Bed4Baby

Pluspunten
Nichts
Derart minderwertige Ware sollte nicht zum Verkauf stehen.
Lattenrost war bei Anlieferung gebrochen.
Absolut schlechte Verarbeitung. Die einzelnen Teile passen nur schlecht bis gar nicht zueinander. Mit dem mitgelieferten Werkzeug hat man keine Chance das Bett zu montieren. Ich bin Mechaniker und und weiƟ wovon ich rede.
Antwoord Bed4Baby
Wij hebben uw reactie ontvangen en herkennen ons product hierin niet. Wij zijn een familiebedrijf, waar service en een goed product voorop staat.

Wij hebben van u geen klacht/ verzoek op garantie ontvangen. Wij begrijpen uw reactie dan ook niet en er is bij ons ook geen probleem bekend met deze bestelling. Ook had u het product zonder opgave van reden kunnen retourneren binnen 14 dagen. Ook dit heeft u niet gedaan. Graag vernemen wij van u wat er precies is gebeurd en/of wat er verkeerd is geleverd, zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.
Heiko
Wachtebeke

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Geen positieve punten.
Je krijgt niet de product die je besteld en sommige delen krijg je er nog kapot bij. Brutale medewerkers als er gebeld wordt om te melden dat je niet de correcte spullen binnen hebt gekregen.
Antwoord Bed4Baby
Wij hebben uw reactie ontvangen en herkennen ons hierin niet. Wij zijn een familiebedrijf, waar service en een nette behandeling van klanten voorop staat.

U heeft bij ons op 14-08-2018 1 product (co-sleeper Allis) besteld. Wij hebben onze registers (email, whatapp, telefoon) gecontroleerd en er is na de bestelling geen contact meer met ons geweest.

Wij begrijpen uw reactie dan ook niet en er is bij ons ook geen probleem bekend met deze bestelling. Ook had u het product zonder opgave van reden kunnen retourneren binnen 14 dagen. Ook dit heeft u niet gedaan. Wij begrijpen uw reactie dan ook niet.

Graag vernemen wij van u wat er precies is gebeurd en/of wat er verkeerd is geleverd.
Mau

Gepubliceerd op: 07/09/2018