Website: https://Be-Slank.nl
Adres: Anjerplein 1 9753GT
Plaats: Haren

Be-Slank

Pluspunten
De snelle levering en het persoonlijke kaartje bij je bestelling. Echt superrrrrrr.
Geen verbeterpunten . Ga zo door.
Idelette
Hendrik Ido Ambacht

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Snelle levering, de volgende dag al in huis.ik kreeg snel antwoord via de mail toen ik vragen had.
Ik ben nu net 2 dagen bezig dus kan nog niet veel zeggen over het verlies van gewicht.
de omelet is heerlijk, hierbij wat groenten doorgegaan.
De 3 smaken shakes ook lekker, ik had alleen moeite om de shakes dikker te krijgen maar na mijn vraag ad online coach gesteld te hebben hoe dit anders kon, kreeg ik ze wag dikker. Dan vult het ook wat meer.
De repen zijn een mooie aanvulling als tussendoor. Tot nu toe erg tevreden.
Ook erg fijn dat er een persoonlijk motivatie kaartje bij in zit.
Zou ik zo niet weten
Korrie
Bovensmilde

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Vorige week besteld. Snelle levering. Wat ik heel erg leuk vond was het kaartje erbij met een handgeschreven tekst erop.

Linda
Sint-Oedenrode

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
Ik ben vandaag begonnen met een pot forest fruit, ik had verkeerd bestel dacht dat het tropical fruit was, maar goed, de smaak viel reuze mee (ik hou niet van bosvruchten) licht fruitachtig fris niet te zoet en geen vieze chemische nasmaak, lekker! Zo hou ik het wel vol.
Ik had vroeger potten met schroefdeksel, die vond ik prettiger.
Hallo Mirjam,

Bedankt voor je mooie cijfer. Leuk om te horen dat ondanks je niet houdt van Bosvruchten je de shake toch lekker vindt. Kun je nagaan hoe de shakes smaken als het wel je smaak is :)

groetjes,

Wijno
Team Be-Slank
Mirjam
Rozenburg

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Smaak is top
Prijs kwaliteit verhouding ook goed

Hallo Shirley,

Goed om te horen dat de shake je smaken! Bedankt voor je beoordeling.

Shirley
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Ik kwam Be-slank toevallig tegen bij Facebook. Ik wil best veel afvallen en dacht ik ga het proberen met Be-slank omdat je toch nog fruit en een aardappeltje of schepje rijst mag. Ik heb 2 verschillende smaken besteld en ze zijn zo lekker, en geen hongergevoel, dat ik er een paar dagen later nog 2 smaken heb besteld en het omelet. Echt een aanrader. Een hele snelle levering en een leuk motiverend kaartje erbij.
Misschien een tip om een forum te starten voor de gebruikers, zodat we tips en idee├źn kunnen uitwisselen.
Hallo Diana,

Bedankt voor je mooie uitgebreide beoordeling! Wat betreft het forum, dit is een vraag die wel vaker terugkomt. Alleen dit is niet zo heel eenvoudig. Er zijn al vele forums op internet (o.a. weegclub) waar je mede shakers kan ontmoeten. Een forum moet direct veel leden hebben om een kans van slagen te hebben. De ervaring is dat de meeste bestellers wel het forum zullen lezen/bezoeken, maar niet actief gaan worden en dan is een forum niet levensvatbaar.

Diana
Oss

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten

De shakes mogen minder zoet zijn
Hallo Klant,

Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat betreft de zoetheid, smaak is altijd erg persoonlijk, maar je kan de shake altijd iets minder zoet maken door de shake klaar te maken in bijv 300ml ipv 250 ml melk. In yoghurt smaakt de shake al minder zoet dan in melk en met sojamelk smaakt hij juist weer nog zoeter. Maar de shake dus klaarmaken met iets meer melk, yoghurt etc of een fractie minder poeder gebruiken werkt ook prima.

Succes,

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, leuk kaartje erbij om de succes te wensen, dat maakt het persoonlijk.
De producten zijn verrassend lekker, geen klonten geen poeder smaak, gewoon echt lekker. Ik heb hiervoor 3 andere geprobeerd maar die waren of te poederachtig, of te zoet of je proefde een sterke stevia smaak. Ik heb 4 smaken besteld waarvan nu 2 geprobeerd, de 2 die ik heb geprobeerd zijn echt erg lekker!
Heb ik niet voor ze
Waalwijk

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Hallo Corina,

Bedankt weer voor je mooie beoordeling.

Corina

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Lekkere shakes, repen en overige producten. Eigenlijk heb je niet door dat je het lijnen bent...en dat willen we allemaal natuurlijk! Ik heb veel verschillende shakes geprobeerd (Herbalife- straight away- body en fit). Deze zijn echt het lekkerste, niet korrelig of mega zoet. Met straight away snel veel afgevallen (3 shakes per dag) maar dit is niet je normaal eet patroon. Nu gaat het net wat langzamer maar zo leer je wel Andes eten. Duurzaam dus! Oprecht aan iedereen aan te bevelen!

Hallo Romy,

Bedankt voor je uitgebreide mooie beoordeling. Fijn om te horen dat onze shakes als lekkerste zijn.

Wijno
Romy