Website: https://Be-Slank.nl
Adres: Anjerplein 1 9753GT
Plaats: Haren

Be-Slank

Pluspunten
De variaties van de verschillende smaken zijn top. De smaken zijn reëel en super lekker.
Er is steeds een fijne persoonlijke boodschap handgeschreven bij het pakje.
Indien een product (zoals Mango shake) niet meer in voorraad is, deze te kunnen bestellen via een wachtlijst?
Ik ben iedere keer te laat om de mango shake te bestellen.
Nathalie
Serskamp België

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Eerste bestelling, vlot geleverd.
Erg handig om meteen, tijdens het bestellen, de keuze te hebben voor een afleveringsdag.

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Wat een super producten. Ik vind het echt een aanrader, heerlijk! Hele snelle levering!

Nicole
Soest

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Heerlijke producten die je helpen om gewicht te verliezen. Het leuke is dat ze ook nog eens gezond zijn. Ik kijk bij iedere bestelling uit naar de ‘quote’ (op een kaartje) die ze meesturen. Dit maakt het zoveel persoonlijker. Ik heb het gevoel dat ze je echt willen helpen om je ideale gewicht te behalen. Een echte aanrader!!

Ellen

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Lekkere shaks en repen! Vandaag besteld morgen in huis. Ik heb mijn dietiste naar de shakes laten kijken en zij was erg te spreken over de ingrediënten.

Diana
Reusel

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Hoogwaardige kwaliteit door diverse plantaardige eiwitten, geen zoetstoffen. Erg lekker bol van smaak. Niet chemisch zeg maar. Bij ons is chocola en aardbei favoriet. Vanille is ook erg lekker weten we. De andere smaken kennen we nog niet. Poeder door de kwark geeft ook een heerlijke maaltijd. Eten met een lepel is een fijne afwisseling.
Meer bekendheid
Cunera van Je beter voelen, praktijk voor natuurgeneeskunde
Soest

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
Nog geen!!!
Vindt TOTAAL geen informatie over het gebruik vervangd het een maaltijd? of bij een ontbijt of lunch?
NIETS over teruggevonden!!!!!!!
Hanny
Hulst

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Makkelijke website. Snelle levering en qoede en betaalbare producten

Tine

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
na een tweetal maanden (december en januari) terug naar het volledig bourgondische leven en dus weer wat aangekomen, weer even strak terug in het afvalritme voor de laatste kilo's kwijt te raken. Ook fijn om een aantal nieuwe producten te zien! Altijd fijn voor de variatie :-)

Monique

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Super! Binnen 1 dag was mijn proefpakket met shakes binnen! Het jammere is dat bij de shakebeker hij iets lekt als je hem schud, verder heerlijke smaken zinder nasmaak!
Shakebeker
Antwoord Be-Slank
Hallo Bianca,

Bedankt voor je review, maar het is niet de bedoeling dat onze shakebeker lekt. Stuur even een mail met je gegevens en dan lossen wij het op.

Janneke
Team Be-Slank