Website: https://Be-Slank.nl
Adres: Anjerplein 1 9753GT
Plaats: Haren

Be-Slank

Pluspunten
Snel bezorgt. Heb er 2 op van het testpakket. Beide smerig. Wel lang vol!
Zelf laten kiezen welke testzakjes!
Hallo Natascha,

Jammer dat de eerste indruk niet goed is. Ik ben wel benieuwd waarin je de shake klaarmaakt? Dit heeft namelijk grote invloed op de smaak. Wij adviseren de shake klaar te maken in zuivel, in water is ook mogelijk alleen smaakt het veel minder lekker. Ook is de smaak van de shake van invloed in waar je het in klaar maakt, bijv Triple Chocolate is lekker in melk, maar weer minder lekker in magere yoghurt omdat de combinatie van cholade en het zure van yoghurt niet match. Triple Chocolade is wel weer lekker in magere kwark.

Mocht je nog advies nodig hebben stuur dan een mail naar coach@be-slank.nl, want we hebben tips genoeg.
Natascha
Leiden

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Goed overzicht, snelle levering.
Zou leuk zijn als je soms wat extra's krijgt als vaste klant. Bv geen verzendkosten of een product gratis.
Hallo Danielle,

Bedankt voor je beoordeling en mooie cijfer. Klanten die vaker bestellen krijgen ook bedankjes in verschillende vormen. Begin volgend jaar komt er een nieuwe website en zullen we dit 'beloningssysteem' verder uitwerken en inzichtelijk maken voor onze klant.

Daniƫlle

Gepubliceerd op: 03/12/2017

Marieke

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
Goede communicatie over de levering bij een bestelling. De maaltijdshakes zijn erg lekker van smaak! De structuur is ook top! Geen klontjes of meelderig gevoel bij het drinken. Nu aan dag 2 begonnen en tot nu toe nog geen honger gehad. Af en toe lekkere trek maar dat is gewoon het afkicken van de suikers

Hallo Kimberley,

Bedankt voor je uitgebreide mooie beoordeling. Goed om te lezen dat de shakes goed oplossen zoals het ook hoort. Elke nieuwe batch van onze shakes worden door ons persoonlijk getest op smaak, zoetheid, meelderigheid, geur en oplosbaarheid. Daarnaast mag het niet teveel afwijken van de vorige batch, maar omdat we met natuurlijke ingredienten werken, zit daar altijd wat verschil in.

Succes en zet hem op,

Kimberley
Zaandam

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Goede shake, snelle levering, fijne motiveringskaart erbij

Hallo S,

Bedankt voor je 10! Leuk om te lezen dat de motiveringskaart gewaardeerd wordt.

S.

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Heerlijke voedzame gezonde shakes die snel geleverd worden.
Hallo Saskia,

Bedankt voor je positieve beoordeling. We zien je als trouwe klant graag weer terug in onze webshop of winkel.

Saskia

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Corina
Goes

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Supershakes! Smaken heerlijk! Je valt er mee af! Top! En binnen 1 dag geleverd!! Ik ben blij!

Hallo Marjolein,

Bedankt voor de 10! en fijn dat PostNL ondanks de drukte van Black Friday netjes op tijd heeft geleverd.

Marjolein de Groot

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Snelle levering, de volgende dag al binnen. Ook erg lekkere shakes! Ik koop altijd de chocoladesmaak, heerlijk!

Hallo Nina,

Bedankt voor je review, fijn dat de shakes je zo goed smaken. Naast onze bestseller Strawberry is de Triple Chocolate ook erg populair.

Groet,

Nina
Gemert

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Heb geen negatieve! Alles is prositief
Weet het niet
Hallo Samantha,

Bedankt voor de dikke 10! We zien je als trouwe klant graag weer terug in onze webshop.

Samantha
Tiel