Website: https://www.bateaubootservice.nl
Adres: paterstraat 7d 5331EA
Plaats: kerkdriel

Bateau Bootservice is een watersportwinkel in Kerkdriel, waar u terecht kunt voor alle watersport producten en onderdelen voor uw boot. Naast een fysieke winkel beschikt Bateau Bootservice over een moderne en uitgebreide webshop, u kunt dus ook gemakkelijk online bestellen. Onderhoud nodig voor uw boot? Bateau Bootservice beschikt over een werkplaats waar men terecht kan voor onderhoud en reparaties aan polyester boten. Denk daarbij aan speedboten, consoleboten, sloepen. Er is ook een zeilmakerij aanwezig voor het (op maat) maken, repareren of wassen van afdekzeilen. Kortom, alles op het gebied om het plezier van de watersport te vergroten! Kom bij ons langs of neem een kijkje op www.bateaubootservice.nl.

Bateau Bootservice

Pluspunten
Communiceert goed door even te bellen.
Wanneer er slechts nog een deel van de bestelling leverbaar is dan verzenden ze liever helemaal niets met de kans dat ze meer spullen bij iemand anders kwijtraken. Ik begrijp jullie standpunt vanuit verkoop, maar ik zou klanten echt wel meer centraal zetten.
Remi

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Kan ik nog niet noemen.
De voorraad beter inde gaten houden, en goed letten op de levertijd.

Gepubliceerd op: 24/09/2018