Website: www.basiclabel.nl
Adres: Marktweg 2 1681NM
Plaats: Zwaagdijk-Oost

Basiclabel.nl
8.2

Pluspunten
Mooi ontwerp
Goede afwerking
Minder complex bouwpakket
Vooral minder verschillende schroeven en duivels.
Hans
Medemblik

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Op zich snelle levering, en contact over de levering.
De beschrijving mag wat duidelijker. Daarnaast waren alle deuvelgaten te ondiep uitgeboord waardoor ik alle deuvels moest inkorten. En door de ondiepe deuvelgaten is er kleine schade ontstaan aan het product. Hierover is een klacht ingediend. We wachten nog op de afhandeling.
Rene
Katwijk aan zee

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede informatievoorziening

Loes

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede communicatie, zeer vriendelijke bezorger
Niet
Karina
Zwolle

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Goede communicatie over de bezorgtijd en nette aflevering van het artikel

Loes
Lonneker

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Mooie producten
Bank besteld bij basic label, de bank werd aan de deur geleverd en in de verpakking gelaten met de tekst: ‘die moet u er zelf afhalen de pootjes zitten er ook ergens in’ de verpakking werd ook niet meegenomen. Na het uitpakken bleken de pootjes plastic dopjes te zijn i.p.v. de beloofde houten poten ook zijn mij bij de aankoop filt beloofd. De pootjes welke ergens in de verpakking moesten zitten zaten op enkele punten aan de bank op andere punten waren deze afgebroken, dusdanig dat ook de stof gescheurd was en het hout versplintert. De beloofde filt was niet bijgeleverd. De afwerking van de bank aan de onderzijde was schandalig slecht. Hierop foto’s gemaakt en een boze mail gestuurd over wat ik heb aangetroffen. Gezien de bank daags voor kerst werd geleverd kreeg werd er pas na 3 weken een mail terug gestuurd dat er een servicemonteur langs gestuurd werd. Deze kon pas in de tweede week van februari langskomen. Daarnaast zijn de rugkussens aanzienlijk kleiner (lees: lager) als van de showroom bank en na eenmalige plaatsneming op de geleverde bank zie je nu 2 maanden na aankoop nog steeds in de stof waar ik heb gezeten. Bij het wrijven over de stof verdwijnt dit ook niet. Los van deze blijvende ‘vlekken’ in de stof zit er ook een vlek aan de onderzijde van het zitkussen. Wederom is deze ook niet verwijderbaar. Ik ben erg benieuwd hoe de servicemonteur dit gaat oplossen en of men genegen is de bank mee terug te nemen en het aankoop bedrag terug te storten.
Antwoord Basiclabel.nl
Beste Wendy,

Bedankt voor je feedback!
Er is inmiddels telefonische contact geweest. De klantenservice heeft het verder opgepakt en komt er spoedig op terug!

Met vriendelijk groet,
Team Basiclabel

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Geweldig assortiment voor goede prijzen. Vaak fijne kortingsacties. Snel bezorgd en alles goed verpakt.
Tracking van pakjes is slecht en geeft weinig info. Via reguliere post nl app is het veel beter.
Danielle
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede service! Product was exact als op de website stond, alle afmetingen klopten.
Paula
Purmerend

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Mooie producten, vriendelijke benadering in mails
Hele langzame reactiesnelheid op mail. Zat geen retourformulier bij de bestelling Heb een week geleden een lijst teruggestuurd. Ik weet door track en trace dat de lijst is op dinsdag is aangekomen. Ik heb nog geen bevestiging en geen geld terug. Ik heb de retour aangemeld.
Antwoord Basiclabel.nl
Beste Sanne,

Bedankt voor je feedback! Door de feestdagen kan het zijn dat er later reactie is gekomen dan je van ons gewend bent. Excuus hiervoor!

Gelukkig is alles voor je verwerkt en kun je het eind van de week het geld retour verwachten.
Excuus voor de extra vertraging!

Team Basiclabel

Gepubliceerd op: 03/02/2019