Website: www.basiclabel.nl
Adres: Zaadmarkt 25 1681PD
Plaats: Zwaagdijk-Oost

Basiclabel.nl

Pluspunten
Goed aanbod
De levering via logistieke bedrijf moet echt beter. Eerst mogelijk leveringsdatum bijna 2 weken na aankoop, terwijl het product op voorraad is. Dat is niet wat ik verwacht. Daarnaast wilde ik het zelf ophalen bij het magazijn - wat een optie was - maar kan pas 3 werkdagen later. In mijn ogen sluit hun proces niet aan bij de service die Basiclabel zou willen leveren.
Beste Maarten,

Hartelijk bedankt voor de beoordeling en feedback.
Het is afgelopen weken extra druk geweest, daardoor is er ook enige vertraging ontstaan in de aflevering. Onze excuus hiervoor.
Wij hebben het opgenomen met onze vervoerder en actie hierop is reeds ondernomen.

Maarten

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Super service! Mijn vragen via de e-mail werden snel en op een goede manier afgehandeld.

Sandra

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Afhandeling klachten
Twee Barn kasten gekocht, maar er klopten een aantal zaken niet. 1. schroeven t.b.v. de grepen op de schuifdeur waren te lang, veerringen moeten kopen om ze strak te kunnen aandraaien. 2. Een rechthoekig balkje t.b.v. de montage van de lade-geleiders, was niet voorzien van boorgaten, heb ik zelf over moeten nemen van een andere balk, speciaal boortje moeten aanschaffen. 3. van een van de laden was het voorfront wel voorzien van een sleuf t.b.v. de montage van de bodem, deze zat echter ca. 5 mm te laag, zodat dit niet paste. Nieuwe sleuf bij een dhz zaak laten aanbrengen! 4. Div. schroeven te kort bijgeleverd. Al met al een hoop gedoe om beide kasten te monteren, veel ergernis!
Beste Ron,

Bedankt voor je beoordeling een feedback.
Wat vervelend dat je tegen zoveel problemen aanliep tijdens het monteren van de kasten.

Onze klantenservice zal spoedig contact met je opnemen om te kijken of we verder nog iets voor je kunnen betekenen.

Ron Bijster
Purmerend

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Snelle levering en leuk ontwerp. Makkelijk in elkaar te zetten.
Afwerking hout zou beetje beter kunnen. Heb zelf met houtvuller en grijze verf een plank bijgewerkt om de boel mooier te maken.

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
kwaliteit zowel in levering als goederen

Rob Bernink
NIJMEGEN

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
snelle reactie bij vragen. Keurige verpakking en bezorging.
telefonische bestelling netjes afgehandeld.
levering soms later dan vermeld. Door drukte kan bezorging lang duren. Dat zou op de site vermeld dienen te worden.
Maitridaya

Pluspunten

Waardeloos! op je site zeggend dat een lamp op voorraad is en dat je er dan vanuit kan gaan dat deze de volgende dag aangeboden wordt bij TNT. Vervolgens na 3 dagen een mail sturen; geen reactie. Daarna bellen en dan wordt er beloofd dat de lamp de volgende dag komt. De volgende dag komt er niks. Vervolgens weer gebeld en wordt er beloofd dat ik terug gebeld wordt: weer radiostilte. Weer zelf bellen en dan blijkt de lamp dus helemaal niet op voorraad staan. Misleiding eerste klas! Wat een slechte service en valse (merk)beloftes. Wat nou goed en snel geleverd? Slecht en niet geleverd zul je bedoelen. Merkbeloftes dien je ook waar te maken en dat kan ik als marketeer weten. Doe er wat aan!
Beste mevrouw Vrancken,

Wij vinden het heel vervelend dat het zo is gelopen en hebben via onze klantenservice excuus gemaakt. Wij danken u hartelijk voor de gegeven feedback.

Met vriendelijk groet,
J

Pluspunten

betere koeriersdienst (onbeleefd en onbehulpzaam)
kromme en beschadigde delen van kast
Beste Bianca,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de kast beschadigd is aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Graag zouden we een foto van de delen en de lettercode willen ontvangen om je nieuwe onderdelen af te kunnen sturen. Je kunt ons dit laten weten op info@basiclabel.nl. Alvast bedankt voor de moeite.

Bianca
Marken

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
duidelijke site,
snelle levering
Colinda