Website: www.barkruk.nl
Adres: Dinkel 14-20 2491CG
Plaats: Den Haag

Ziet u ook door de bomen het bos niet meer? Of beter gezegd door de barkrukken het kookeiland niet meer?

Er is veel te koop in de markt en in alle prijsklassen en kwaliteiten. Het is voor u belangrijk de juiste keus te maken en dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Ons motto; “voor elk budget de juiste barkruk”
Wij hebben voor u een collectie samengesteld waar vormgeving, kleur en comfort perfect in verhouding zijn en tegen de kleinst mogelijke prijs.

Om voor u de keuze makkelijker te maken hebben wij 2 showrooms centraal in Nederland waar u deze producten kunt bekijken en uitproberen. U mag en kan alles via internet bestellen maar soms is er behoefte om het product eerst te “ervaren”, zeker als u nog zoekende bent naar een geschikt model barkruk.

Wij zijn al meer dan 25 jaar actief en onbetwist de specialist als het gaat om barkrukken.

Barkruk.nl

Pluspunten
Goede prijs-,kwaliteitsverhouding
Makkelijk te monteren

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Snel en goed geleverd
Ga zo door

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Snelle levering en netjes verpakt
We zaten ieder op onze telefoon te kijken op deze site en we kregen niet hetzelfde gevonden.

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Excellent customer service, fast delivery, and the best price on this premium product (Magis Bomba). I could not be happier, and I would absolutely recommend this company. A++++++

Thank you!

John
Zandvoort

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Antwoord Barkruk.nl
bedankt zijn we blij mee
Maastricht

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Eerlijke Prijs/kwaliteit
Goede opvolging levering
goed te horen

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Antwoord Barkruk.nl
U heeft zaterdag 17 februari besteld en wij bezorgen binnen 2 werkdagen. In principe wordt uw bestelling binnen 24 uur door DHL bezorgt zodra deze ons magazijn verlaat. In een enkel geval is dit wel eens een dag later en DHL stelt daarom ook levering binnen 2 werkdagen (In uw geval uiterlijk dinsdag) Nu wordt uw bestelling maandag verstuurd vanuit ons magazijn en het komt nu dus vandaag binnen (reeds bij u afgeleverd). DHL heeft gedaan wat het moest doen leveren binnen 2 werkdagen (maar meestal doen ze dat echt binnen 24 uur). Ik vindt het jammer dat de beoordeling van ons bedrijf afgerekend wordt enkel en alleen op een levering die 1 dag later is, staat niet echt in verhouding. Van het telefonische contact werden wij beide niet veel wijzer

Gepubliceerd op: 07/03/2018

Nog steeds niets ontvangen
Zorg voor een snellere levering conform jullie website (2 werkdagen)
Dus eerder versturen en/of een andere pakketbezorger

21/02/2018

Pluspunten
Nette mails over verwachte levertijd, over de inplanning van de levering en uieindelijk ook voor de dag van levering. Fijn! Geen verrassingen!

Antwoord Barkruk.nl
heel erg leuk om te horen
manon
Obdam

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Goede en duidelijke productinformatie. Telefonisch contact over de levering was heel prettig. De levering was exact zoals afgesproken.

fijn te horen
H. van der Meer