Website: www.barbecueshop.nl
Adres: Bronsstraat 10 1411AV
Plaats: Naarden
Telefoon: 035 - 69 54 290

Barbecueshop.nl

Pluspunten
Klasse gewoon

Rein
Monnickendam

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
De beste prijzen! Orders worden super snel geleverd!

van Kooten

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
de verkopers bij de bbq afdeling hebben veel verstand van zaken en nemen gerust de nodige tijd voor de klant, erg vriendelijk personeel.
de voorraadadministratie van het bedrijf is niet op orde, al 2 maal een ervaring met een artikel gekocht en afgerekend; bij het ophalen uit het magazijn blijkt het betreffende artikel niet aanwezig te zijn, bij onze laatste aankoop een afdekhoes voor de bbq bleek ook deze niet aanwezig, inmiddels wachten wij al 5 weken op dit artikel, ondanks meerdere toezeggingen nog steeds niet ontvangen.
Beste George,

Onze excuses dat u tot twee maal toe een slechte ervaring heeft gehad met betrekking tot onze voorraden.

Helaas komt dit wel eens voor doordat wij werken met een extern magazijn.
Achter de schermen zijn wij hard bezig om dit probleem voorgoed op te lossen echter heeft dit wat tijd nodig.

Wat betreft de hoes, deze is besteld bij Weber helaas hebben wij de levertijd van 3 weken niet gehaald.
Vandaag hebben wij bericht gekregen dat wij de hoes deze week zeker zullen ontvangen.
Wij zullen de hoes dan direct aan u nasturen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak/vertraging.

George
Naarden

Gepubliceerd op: 02/09/2017

Pluspunten

3 terras heaters daar gekocht 1 ervan brand niet nog steeds geen oplossing wel dik 600 euro betaald zeer jammer
Beste Herman,

Vervelend om te moeten vernemen dat tot op heden de heater niet naar behoren werkt.

De laatste notitie die ik zie staan is dat er een afhaal opdracht is ingezet voor de heater op 11-04-2017, helaas hebben wij de heater nog niet retour is deze wel bij u afgehaald? Wij zouden deze dan insturen voor reparatie.

In afwachting op uw reactie.

herman
Oldebroek

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Snelle afwikkeling

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
In eerste oogopslag aardig en behulpzaam personeel. Breed scala aan producten voor de barbeque
Zorg dat je geen klantenservice hebt als zijnde loket binnen je bedrijf waar de medewerkers van de klantenservice ambassadeur zijn voor je bedrijf, de klant centraal stellen en deel uitmaken van het gehele bedrijf. Heb een incomplete barbeque geleverd gekregen met verkeerde onderdelen. Nu bleken de juiste onderdelen niet verkrijgbaar. Wel twee keer naar Naarden gereden omdat klantenservice aangaf dat het juiste onderdeel bezorgd was en ik het op kon halen, winkelpersoneel wist van niets en twee keer toe met lege handen en goede beloften weer terug naar huis gestuurd. Ook winkelpersoneel heeft persoonlijk beloofd een oplossing te vinden. Tot op heden (3maanden na aanschaf), niets meer vernomen en zelf maar een home-made alternatieve oplossing bedacht voor een bbq van €500+!! Met deze kennis had ik deze bbq niet gekocht voor ruim €500 en ook niet bij dit bedrijf.
Geachte heer Westerhof,

Dit getuigt inderdaad niet van een goede service. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft gehad.

Voor het ongemak hebben wij u een pizzasteen (twv 50 euro) kosteloos aangeboden en zult u (zodra we weer voorraad hebben) de plate setter ook ontvangen. We begrijpen dat hier fouten zijn gemaakt, maar we hebben ze wel ook geprobeerd op te lossen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Frank

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Pluspunten
- zeer klantvriendelijk
- goede service na aankoop
- in de showroom geweest, zeer ruim aanbod van BBQ's en accessoires
Wouter Dassen
Lelystad

afspraken nakomen
Geachte heer Lauritsen,

Het product wordt rechtstreeks vanuit de fabrikant zelf geleverd aan u, maar zij hadden helaas geen voorraad meer.

Onze welgemeende excuses voor het feit dat u uw bestelling niet heeft gehad. Inmiddels is het geld al naar u terug gestort.

luc
nieuw vennep

Onbetrouwbaar
Beste mevrouw Willemsen,

Onze welgemeende excuses voor het feit dat u een beschadigd product had ontvangen van ons. Natuurlijk wensen we dit niemand toe, maar kunnen we het helaas ook niet helemaal voorkomen. Jammer genoeg zijn we er niet uit gekomen met u, maar ondanks dat hopen we dat u inmiddels geniet van een goede barbecue thuis.

Team barbecueshop.nl
A. WIllemsen
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke website, zelfs al een keer omgereden om de winkel te bezoeken. Top service ook daar weer.

Ed
Heerhugowaard