Website: www.bankingtools.nl
Adres: Westeinde 3a 2275 AA
Plaats: Voorburg

Het meest uitgebreide inzicht in uw persoonlijke financiële situatie.
✔ Privacy volledig gewaarborgd
✔ Software op maat instellen
✔ Deskundige support

BankingTools

Pluspunten
bedrijf met een leuk product dat deels achterhaald is door gratis producten van de banken (zoals Grip), zodat er alleen toegevoegde waarde is als de klant meerdere bankrelaties heeft
te weinig producten daardoor blijft het een nichespeler; niet klantvriendelijk; niet consequent in marktbenadering; is afgegleden naar Microsoft huurmodel (CashflowV5) = cash cow strategie; slechte conversie tussen koop- en onderhoudsmodel naaralleen huur; slechte feedback bij stornering onderhoud Cashflow V4; accountmanager doet niet wat wordt toegezegd
Antwoord BankingTools
Jammer dat u niet tevreden bent, maar dank dat u abonnee blijft en gebruik maakt van het meest uitgebreide huishoudboekje in de Benelux. Een abonnementsmodel is niet anders dan andere aanbieders. Daarnaast moeten wij ook onze kosten kunnen betalen. Wij hebben geen (verborgen) verdienmodel, verkopen geen data aan anderen en doen geen commerciële aanbiedingen. Onze opbrengsten komen alleen uit onze abonnementen. Let op dat CashFlow 4 jaren oud is en niet meer van deze tijd, dus kunnen wij ook geen support aanbieden en de veiligheid garanderen. Wat betreft Grip app, het verschil is dat de app alleen abnamro rekeningen ondersteunt, geen hoge rubriceerpercentages haalt waarbij u zelf nog handmatig moet rubriceren en vooral niet zo uitgebreid is.
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten

werd door ABN ONDERSTEUND MAAR DIE HEEBBEN NU GRIP

bij import werd maandaghouders vertaald naar maandaghonden

geen spaar of vermogens rekeningen met dividend

ik houd 2 admins bij met dezelfde rekeningen, maar de uitkomsten zijn verschilend
Antwoord BankingTools
U bent sinds 1994 klant van BankingTools en dat waarderen wij. De Grip app van de ABNAMRO biedt alleen de mogelijkheid de rekeningen van alleen ABNAMRO bank in te lezen. Als de naam bij het importeren wordt gewijzigd kan dat komen door de functie “Extern verrijken”. Deze functie kunt u altijd uitzetten. Via [Bestand - Instellingen en opties] onder het kopje \\'Rubriceren\\' moet u het vinkje bij \\'Transacties extern laten verrijken\\' weghalen en op “Toepassen” klikken. Als de vermogensrekening of de spaarrekening een uniek rekeningnummer heeft en de bank biedt de mogelijkheid deze te downloaden en kan deze gewoon ingelezen worden in Cashflow. Wat betreft verschil in uitkomsten neem aub contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500, wij zoeken het voor u uit.
dolf
bennekom