Website: www.bankingtools.nl
Adres: Westeinde 3a 2275 AA
Plaats: Voorburg

Het meest uitgebreide inzicht in al uw inkomsten en uitgaven
✔ Privacy volledig gewaarborgd
✔ Software op maat instellen
✔ Deskundige support

BankingTools

Pluspunten
voldoet volledig aan mijn behoeften
R.A.
SOEST

K.J

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Er zijn veel mogelijkheden. Volledig kasboekje.
Soms gaat het automatisch invullen nog niet helemaal goed. Bij een pinbetaling komt soms een ander bedrijf te staan. Voorbeeld: Lidl wordt: Museum. Ik weet niet waar ik dat in kan stellen.
Antwoord BankingTools
Indien u extern verrijken optie aanzet en gebruikt, dan krijgt u een rubriceerpercentage van meer dan 90%.
Irene

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Er komt altijd antwoord op vragen/klachten. Het programma ontwikkelt zich positief.
Bij mijn commentaar dat iets in het programma mij werd opgedrongen, werd gereageerd met 'nietes', terwijl ik duidelijk bewijs had aangeleverd van 'welles'. Na mijn tegenwerpingen werd de helpdesk stil. Geef dan eerlijk toe dat het nou eenmaal zo werkt en het ook niet weet.
Annemieke
Nijkerk

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Goed programma. Makkelijk inzicht in je financiële heden en verleden. Desgewenst ook in dito toekomst, maar de budgetteer functie gebruik ik niet.
Ik zou voor de belastingaangifte graag makkelijker een overzicht willen kunnen maken van bijv. de rubriek giften per subrubriek, bijv Giften-KWF, Giften-Natuurmonumenten enz.
Antwoord BankingTools
Met Cashflow Manager is dit mogelijk. U koppelt al uw giften aan één rubriek. Vervolgens splits u deze in sub-rubrieken die u aan verschillende giften koppelt. Neem aub contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500 (10:00-14:00), wij helpen u graag verder.
JJ

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
goed werkend programma. Erg nuttig en handig bij de verwerkingen van de transacties, daarnaast de controle op het opgestelde budget.
Op dit moment geen.

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
* snel online te downloaden
* probeertijd voor de gebruiker
* verschillende keuze gebruik van BankingTools offline / online
* product gemakkelijk te bestellen
* krijg snel digitaal antwoord van helpdesk
* voor vragen stellen moet je naar een speciaal webpage, wat niet bepaald gebruiksvriendelijk is in wat te doen en hoe.
* zou toch wat iets meer boekhoudkundige optie knoppen willen zien, het is al jaren onveranderd gebleven.
* en meer opties in achtergrond en voorgrond kleur mogelijkheden (de zwarte achtergrond is al een verbetering, minder fel aan de ogen, behalve dat oranje)
Antwoord BankingTools
Cashflow software is geen boekhoudpakket, maar een digitaal huishoudboekje. Het is niet vreemd dat BankingTools net als veel andere organisaties een support website gebruikt specifiek voor vragen van klanten.
Stephanie
Bergen op Zoom

Gerardus Johannes
Roermond

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
regelmatig updates en verbeteringen
menustructuur vraagt enige gewenning
Frank

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
- Overzichtelijk
- Snel boekingen terug te vinden
- Een optie om ook cash geld bij te houden zou een pre zijn
Antwoord BankingTools
Uw verbeterpunt is mogelijk met Cashflow Manager. Neem aub contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500 (10:00-14:00), wij helpen u graag verder. Ook kunt u zelf de handleidingen raadplegen > https://www.bankingtools.nl/support/handleidingen
Mia