Website: www.bankingtools.nl
Adres: Westeinde 3a 2275 AA
Plaats: Voorburg

Het meest uitgebreide inzicht in al uw inkomsten en uitgaven
✔ Software op maat instellen
✔ Koppeling met alle banken
✔ Deskundige support
✔ 20+ jaar ervaring

BankingTools

Pluspunten

Na de Laatste Update 5.1.0.73 is het hele programma overstuur.
Jammer gebeld maar ze weten het ook niet,moet je een backup opsturen dat ik dus niet doet.
Antwoord BankingTools
Jammer dat u niet tevreden bent en dat u ook uw abonnement abrupt heeft beëindigd. Wij hebben via email, telefoon en mijnbankingtools.nl geprobeerd om u te helpen, maar u wilde helaas niet constructief meewerken. Daarom kunnen wij uw specifieke probleem met de laatste update niet reproduceren en kunnen wij u ook geen oplossing aanreiken.

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Mac-versie!
Antwoord BankingTools
Bedankt voor uw feedback, echter staat er duidelijk op onze website dat BankingTools alleen beschikbaar is als Windows software en dat u voor Apple Mac computers CashFlow.nl kunt gebruiken.
E

Gepubliceerd op: 23/11/2017

HA
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Henk
Westerhaar-Vriezenveensewijk

Gepubliceerd op: 28/10/2017

Pluspunten
Het programma doet wat het moet doen op het verbeterpunt na. Voor het overige ben ik er zeer tevreden over zowel het bedrijf als het programma.
Bij “de transactie splitsen” kan het bedrag gesplitst worden en tevens kunnen er aan de gesplitste bedragen een verschillende rubriek gekoppeld worden. Helaas kan je daar niets mee. De bedoeling van het splitsen lijkt mij om de bedragen op een bepaalde rubriek te sorteren waarbij het eindbedrag van de gekozen rubriek ook het eindbedrag van die rubriek is maar niet het eindbedrag van de gekozen rubriek + de restbedragen van de gesplitste bedragen. Ik zou het zeer op prijs stellen als die mogelijkheid in het programma ingebouwd kan worden. Deze wens heb ik al eens eerder naar voren gebracht.
Antwoord BankingTools
Dank voor uw feedback, wij zullen hier rekening mee houden in toekomstige updates.
J.N.M.
SCHOORL

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten

Het starten van het programma duurt lang. Je ziet geen activiteiten op het scherm en als je nogmaals het programma start dan geeft hij aan dat er al een programma actief is. Laat wat zien dat het programma aan het opstarten is.i
Antwoord BankingTools
Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 0900-8212400 (10:00-14:00), wij helpen u graag verder.
R.
Zaandam

Gepubliceerd op: 25/10/2017

PAM

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Pluspunten
De ondersteuning is goed. Vragen worden correct beantwoord
Ik zou graag zien dat het budgetteren op cent-niveau ingegeven kan worden. Nu zit je altijd met een klein verschil.
L.J.
Hengelo ov

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Het werkt steeds beter.
Bij het maken van rubrieken zou het fijn zijn als er bij een bepaalde rubriek bijv. ambi giften een witregel kan worden ingevoegd en een formule om op te tellen. Bij belasting aangifte zou dit makkelijk zijn.

Dick
't Zandt