Website: www.bankingtools.nl
Adres: Westeinde 3a 2275 AA
Plaats: Voorburg

Het meest uitgebreide inzicht in al uw inkomsten en uitgaven
✔ Software op maat instellen
✔ Koppeling met alle banken
✔ Deskundige support

BankingTools

Helaas.....

Na volle tevredenheid is dit helemaal omgeslagen.
Na crash van mijn oude laptop cashflow manager weer gedownload en geïnstalleerd op mijn nieuw laptop.
Maar het regent nu foutmeldingen.... Ik kan niets openen.
Zowel telefonisch als via mail etc. contact gehad.
Het probleem schijnt bij sommigen wel bekend te zijn.
Maar een oplossing komt er niet.
Weer een aantal foutmeldingen doorgegeven maar al een aantal dagen geen reactie meer.....
Voel me niet serieus genomen.
En het is toch raar dat als je een nieuwe laptop hebt een programma niet gewoon kan downloaden.
Ik ga mij abonnement maar opzeggen. Jammer.
Of is de belbus van de Vara een oplossing?
Antwoord BankingTools
Wij hebben meerdere keren hulp geboden en inmiddels is uw probleem opgelost. Ook heeft u uw abonnement niet opgezegd en maakt u nog steeds gebruik van Cashflow Manager 5. Daarom begrijpen wij uw aanhoudende standpunt niet?
Tjeerd
Nes

Gepubliceerd op: 02/04/2018

Pluspunten
Prima programma met steeds verbeteringen.
Opeens lukte het niet meer te updaten?! Er moet iets in het installatieprogramma veranderd zijn. Bij navraag was er steeds een hulpvaardig antwoord, maar echt tot een oplossing is het vooralsnog niet gekomen.
Het zou liggen aan het feit dat ik via een proxyserver met internet verbonden ben. Dit is echter al jaren zo en updaten was nooit een probleem.
Het programma is ergens veranderd en opeens lukt het updaten niet meer en niemand heeft een echt goede oplossing of weet(!) wat er veranderd is??!!
Ik tob verder met mijn provider. Het is zonde als 10 jaar administratie opeens op een andere wijze verwerkt moet worden.
Antwoord BankingTools
Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 0900-8212400 (10:00-14:00), wij helpen u graag verder.
Kees
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten

Ik ben al Cashflow gebruiker vanaf het Easy Disc programma (2002) wat later Cashflow(2003) werd. Al die jaren een tevreden gebruiker geweest.
Sedert de update naar 5.1.0.70 is mijn positieve instelling omgeslagen. Ik heb bugs via de helpdesk gemeld, zoals het wijziging van relatienamen bij het inlezen van bankbestanden via ING, ABN-Amro en Rabobank. Dit zou met de laatste update verholpen zijn. Dus niet. Het programma maakt er nog steeds een zooitje van. Dat geldt ook voor de rubrieken. Er worden interne boekingen aangemaakt die ik niet wil. Ik heb mijn eigen 0.00 Kruispost doch daar trekt het programma zich niets van aan! Daarom ben ik vanaf 1 januari maar bezig alle mutaties handmatig in te muteren en geen bankbestanden meer te gebruiken. Echt behelpen is dit!
Antwoord BankingTools
Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent, want uw persoonlijke probleem is eenvoudig op te lossen door het remote verrijken uit te zetten. Dit hebben wij ook aan u via email en telefoon gecommuniceerd.
Ed
Zwolle

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Het programma werkte goed tot de laatste upadte
Sinds de laatste update kan ik niet meer rubriceren met rubrieken beginnend met 2017

Het IBAN van de relatierekening wordt aangepast naar de tenaamstelling, tenzij het geen groot bedrijf is, dan blijft het de tenaamstelling uit je adresboek. Dus anti fraude is dit niet.
Antwoord BankingTools
Wij begrijpen uw 1ste verbeterpunt niet? Neem aub hiervoor contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 0900-8212400 (10:00-14:00), wij helpen u graag verder.
Wat betreft uw 2de punt, het is juist wel anti fraude. Stel voor u heeft een zorgverzekering bij Ditzo. U ziet dan niet Ditzo het merk als bedrijf, maar ASR Nederland de moedermaatschappij van Ditzo.
Wouter

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten

Na de Laatste Update 5.1.0.73 is het hele programma overstuur.
Jammer gebeld maar ze weten het ook niet,moet je een backup opsturen dat ik dus niet doet.
Antwoord BankingTools
Jammer dat u niet tevreden bent en dat u ook uw abonnement abrupt heeft beëindigd. Wij hebben via email, telefoon en mijnbankingtools.nl geprobeerd om u te helpen, maar u wilde helaas niet constructief meewerken. Daarom kunnen wij uw specifieke probleem met de laatste update niet reproduceren en kunnen wij u ook geen oplossing aanreiken.

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Mac-versie!
Antwoord BankingTools
Bedankt voor uw feedback, echter staat er duidelijk op onze website dat BankingTools alleen beschikbaar is als Windows software en dat u voor Apple Mac computers CashFlow.nl kunt gebruiken.
E

Gepubliceerd op: 23/11/2017

HA
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Henk
Westerhaar-Vriezenveensewijk

Gepubliceerd op: 28/10/2017

Pluspunten
Het programma doet wat het moet doen op het verbeterpunt na. Voor het overige ben ik er zeer tevreden over zowel het bedrijf als het programma.
Bij “de transactie splitsen” kan het bedrag gesplitst worden en tevens kunnen er aan de gesplitste bedragen een verschillende rubriek gekoppeld worden. Helaas kan je daar niets mee. De bedoeling van het splitsen lijkt mij om de bedragen op een bepaalde rubriek te sorteren waarbij het eindbedrag van de gekozen rubriek ook het eindbedrag van die rubriek is maar niet het eindbedrag van de gekozen rubriek + de restbedragen van de gesplitste bedragen. Ik zou het zeer op prijs stellen als die mogelijkheid in het programma ingebouwd kan worden. Deze wens heb ik al eens eerder naar voren gebracht.
Antwoord BankingTools
Dank voor uw feedback, wij zullen hier rekening mee houden in toekomstige updates.
J.N.M.
SCHOORL

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten

Het starten van het programma duurt lang. Je ziet geen activiteiten op het scherm en als je nogmaals het programma start dan geeft hij aan dat er al een programma actief is. Laat wat zien dat het programma aan het opstarten is.i
R.
Zaandam