Website: www.bankingtools.nl
Adres: Westeinde 3a 2275 AA
Plaats: Voorburg

Het meest uitgebreide inzicht in al uw inkomsten en uitgaven
✔ Privacy volledig gewaarborgd
✔ Software op maat instellen
✔ Deskundige support

BankingTools
8.1

Pluspunten
Makkelijke online-bestelling
Software redelijk onoverzichtelijk. Geen kasboek, geen kruisboekingen, geen tgemporair saldo
Cornelius

Gepubliceerd op: 14/10/2018

werd door ABN ONDERSTEUND MAAR DIE HEEBBEN NU GRIP

bij import werd maandaghouders vertaald naar maandaghonden

geen spaar of vermogens rekeningen met dividend

ik houd 2 admins bij met dezelfde rekeningen, maar de uitkomsten zijn verschilend
Antwoord BankingTools
U bent sinds 1994 klant van BankingTools en dat waarderen wij. Hierbij geven wij u antwoorden op uw verbeterpunten.
De Grip app van de ABNAMRO biedt alleen de mogelijkheid de rekeningen van alleen ABNAMRO bank in te lezen.
Als de naam bij het importeren wordt gewijzigd kan dat komen door de functie “Extern verrijken”. Deze functie kunt u altijd uitzetten. Via [Bestand - Instellingen en opties] onder het kopje 'Rubriceren' moet u het vinkje bij 'Transacties extern laten verrijken' weghalen en op “Toepassen” klikken.
Als de vermogensrekening of de spaarrekening een uniek rekeningnummer heeft en de bank biedt de mogelijkheid deze te downloaden en kan deze gewoon ingelezen worden in Cashflow.
Een verschil in het saldo kan veroorzaakt worden do
dolf
bennekom

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten

Het is mij nog steeds niet gelukt uw laatste update (na veranderingen in het Rabobankprogramma) te downloaden ondanks gespecialiseerde hulp van Senior Web
Antwoord BankingTools
Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-064500, wij helpen u graag verder.
Mense

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Jan

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Fijne manier om overzicht te houden op je uitgaven en inkomsten. Ook vanuit meerdere bankrekeningen en contant als je wilt. Dat is handig van cashflow manager. Soms zijn er tijdelijke problemen als bijvoorbeeld instellingen bij banken veranderen, maar dat is snel weer opgelost. Ook was het even lastig dat de automatische rubricering mijn eigen rubrieken ‘vervuilde’, maar ook dat was snel weer opgelost als je er iets van zegt. Aanrader dus.
Blijf aandacht houden voor instellingen die de individuele wensen en indelingen mogelijk maken. Waarom is de small buisiness module gestopt? Het is best wel een uitdaging, maar wellicht toch de moeite waard om opnieuw te kijken naar een module die geschikt is voor zelfstandige professionals (zonder personeel).
Antwoord BankingTools
Dank voor uw feedback, maar BankingTools Cashflow software is een digitaal huishoudboekje en wij zijn niet van plan om er zakelijke een boekhoudpakket van te maken.

Gepubliceerd op: 23/09/2018

GJM
Winterswijk

arjan

F
Hilversum

Pluspunten

de laatste update was niet downloadbaar op mijn laptop, of beter niet volledig downloadbaar als 3/4 was geïnstalleerd het programma bleef hangen. Maar gelukkig na uitzetten er was geen verlies van gegevens en ik kon normaal verder met het programma !
rudi

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Fijn programma. Handig voor het overzicht in de financiën te houden.
Maak het programma niet te gecompliceerd. Geen behoefte aan teveel toeters en bellen. Meer is niet altijd beter.
D
Brielle