Website: http://www.badmeubelnet.nl
Plaats: Voorburg
Telefoon: 070-2014160

Badmeubelnet.nl

Pluspunten
Persoonlijke communicatie, niet alleen standaard e-mails
Nog geen gevonden
Arnout
Deventer

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Mooie marmeren wastafel van forzalaqua gekocht, kon hem niet goedkoper vinden dan hier. Goed geïnformeerd ook door de verkoper over het onderhoud

Liselotte
Drachten

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Alien
Deventer

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Ik had een hoge douchebak besteld vlak voor kerst. De levertijd was 2 weken, maar ik had hem toch al voor het nieuwe jaar in huis. Dat was perfect, want we konden de badkamer daardoor nog in onze vakantie afmaken. Top! Bedankt

Rutger
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
nette meubels, goede levering
het zou fijn zijn als er wat meer geschreven informatie was in de showroom, bv dat bij elk meubel staat in welke afmetingen en welke kleur het te krijgen is
Peter en Lotte
Zutphen

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
No positive point.
Customer support
Antwoord Badmeubelnet.nl
Beste, Dank u voor uw review. Het spijt ons dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. U berichtte ons dat u tijdens de montage een onderdeel gebroken had. We hebben u aangeboden deze opnieuw naar u op te sturen. Niet gratis, maar wel voordelig voor de kostprijs. Helaas was dit niet naar uw tevredenheid. Mocht u desalniettemin wel van onze service gebruik willen maken, op wat voor wijze dan ook, dan horen we dat erg graag.
Farzad

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Na een mooi badkamermeubel te hebben gezien op de zeer overzichtelijke website van Badmeubelnet telefonisch contact opgenomen. Het desbetreffende meubel was te zien in de showroom, dus naar Voorburg gereden om het meubel te bewonderen. Het bad meubel bleek nog mooier dan op de duidelijke foto's van de website. Grootste verrassing bleek dat het meubel op voorraad was en ik deze direct kon meenemen, kom daar maar eens om tegenwoordig. Al met al een prima ervaring en vriendelijk ontvangen.
Ga zo door!
T. van Dijk
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
We hadden best een grote bestelling. Veel verschillende artikelen voor 2 badkamers. Toch hadden we alles al binnen 10 dagen in huis. Gelukkig, want de verbouwing stond al gepland. Hopelijk staat alles er in voor het nieuwe jaar en kunnen we van onze badkamers genieten. We zijn erg goed geholpen en voorgelicht, op een eerlijke manier, zonder dat de verkoper probeerde er meer uit te halen. Dankzij zijn hulp hebben we zelfs aardig weten te besparen. Goed gedaan badmeubelnet, we zullen u zeker aanraden bij vrienden en familie

Edward Hanssen
Leidschendam

Gepubliceerd op: 27/12/2017

Pluspunten
Mooie badmeubels, grote keuze en niet duur. We zijn er erg blij mee

Stephanie

Gepubliceerd op: 26/12/2017

Pluspunten
Hele snelle levering, adequate en vriendelijke oplossing toen DHL in eerste instantie moeite had om de pakketten op het juiste adres af te leveren

Daniël

Gepubliceerd op: 26/12/2017