Website: www.badkamerwarenhuis.nl
Adres: Sint Laurensdreef 47 3565AJ
Plaats: Utrecht

Badkamerwarenhuis.nl

Pluspunten
Ik ben afgelopen week in de showroom geweest. De showroom in Utrecht was erg duidelijk ingericht met verschillende soorten badkamers. Ik heb samen met mijn vrouw genoeg inspiratie opgedaan en ben met een verkoper om de tafel gaan zitten. Uiteindelijk de perfecte badkamer gekocht en ik wil de verkopers erg bedanken voor de hulp. Wij wachten met smart op de nieuwe badkamer!
Geen verbeterpunten, was top!
Mike van Dam
Zuilen

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
Het was even goed bekijken welke douchekop we zouden kopen, er zitten zoveel mooie koppen in het assortiment. Nu hebben wel een moderne douchekop die mooi is weggewerkt in ons plafond.
Weinig beschrijving bij de producten.
Nienke
Venendaal

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Heb hier een aantal jaar geleden al eens een wastafelmeubel besteld, nu hebben we onze tweede badkamer verbouwd en opnieuw een super service? De website is zelfs duidelijker geworden en nog steeds een snelle levering
Geen. Blijf zo door gaan.
Kim
Biest

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Heb online wat producten vergeleken en bij badkamerwarenhuis vond ik de goedkoopste badkuipen en douchecabines. Na levering en installatie ben ik blij met mijn nieuwe badkamer.
Helaas werden de producten niet op dezelfde dag geleverd, waardoor ik wat langer moest wachten voordat ik bijde meubels in mijn badkamer kon plaatsen.
Ans

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Top service en vriendelijke mensen aan de lijn, die je goed helpen om de juiste producten te kiezen.
Geen, echt top!
Sarah
Hilvarenbeek

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Fijne levering en fijne installatsieservice
Jammer dat de levertijd met 1 week is overschreden. Ook na meerdere keren gebeld te hebben, nooit terug gebeld. Gelukkig wel een mooi resultaat maar wel met vertraging
Chantal
Drunen

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
Echt een top bedrijf! Samen met mijn vrouw een badkamer uitgezocht met een bubbelbad of hoe het op de website staat, een whirlpool. Na de meubels en tegels te hebben gekozen met advice van hun, was het binnen de korte keren geregeld dat de badkamer werd gemaakt. Nu lekker genieten van ons bubbelbade uhh bedoel whirlpool!
Geen!
Bart
Sint willebrord

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
Ruime keuze en wij zijn dan ook super blij met onze design wastafels en onze heerlijke regendouche. Ook hebben we genoten van de topservice van badkamerwarenhuis.
Reactie op de mail duurde vrij lang. Echter telefonisch goed bereikbaar.
Yvonne
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 01/05/2017

Pluspunten
Goed bedrijf, top service.
Jan
Oosterhout

Gepubliceerd op: 01/05/2017

Pluspunten
Goedope maar in mijn mening hoogwaardige kwaliteit badkamermeubels. Ik heb zelf de BWH Design Solidpure besteld.
Helaas was het pas na 6 dagen thuisgeleverd
Karlijn