Website: www.badkamerwarenhuis.nl
Adres: Sint Laurensdreef 47 3565AJ
Plaats: Utrecht

Badkamerwarenhuis.nl

Pluspunten
Heb online wat producten vergeleken en bij badkamerwarenhuis vond ik de goedkoopste badkuipen en douchecabines. Na levering en installatie ben ik blij met mijn nieuwe badkamer.
Helaas werden de producten niet op dezelfde dag geleverd, waardoor ik wat langer moest wachten voordat ik bijde meubels in mijn badkamer kon plaatsen.
Ans

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Top service en vriendelijke mensen aan de lijn, die je goed helpen om de juiste producten te kiezen.
Geen, echt top!
Sarah
Hilvarenbeek

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Fijne levering en fijne installatsieservice
Jammer dat de levertijd met 1 week is overschreden. Ook na meerdere keren gebeld te hebben, nooit terug gebeld. Gelukkig wel een mooi resultaat maar wel met vertraging
Chantal
Drunen

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
Echt een top bedrijf! Samen met mijn vrouw een badkamer uitgezocht met een bubbelbad of hoe het op de website staat, een whirlpool. Na de meubels en tegels te hebben gekozen met advice van hun, was het binnen de korte keren geregeld dat de badkamer werd gemaakt. Nu lekker genieten van ons bubbelbade uhh bedoel whirlpool!
Geen!
Bart
Sint willebrord

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
Ruime keuze en wij zijn dan ook super blij met onze design wastafels en onze heerlijke regendouche. Ook hebben we genoten van de topservice van badkamerwarenhuis.
Reactie op de mail duurde vrij lang. Echter telefonisch goed bereikbaar.
Yvonne
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 01/05/2017

Pluspunten
Goed bedrijf, top service.
Jan
Oosterhout

Gepubliceerd op: 01/05/2017

Pluspunten
Goedope maar in mijn mening hoogwaardige kwaliteit badkamermeubels. Ik heb zelf de BWH Design Solidpure besteld.
Helaas was het pas na 6 dagen thuisgeleverd
Karlijn

Gepubliceerd op: 26/04/2017

Pluspunten
Met het verouwen van ons huis hebben we voor een coplet toiletset van badkamerwarenhuis gekozen. Binnen 2 dagen in huis en onze eigen bouwmannen hebben hem kunnen instaleren. Gelukkig zit er ook 5 jaar garantie op het toilet, dus mocht er iets afbreken heb ik altijd zekerheid.
De track and trace code die we kregen klopt niet helemaal. Hierdoor kwam het toilet niet sochtends maar in het einde van de middag tegen.
Cindy
Heesch

Gepubliceerd op: 19/04/2017

Pluspunten
-fijne overzichtelijke Website
-Mooie producten
-service van echte specialiste
-slechte detailafbeeldingen van producten
Anne
Emer-noord

Gepubliceerd op: 18/04/2017

Pluspunten
Een douchekop gekocht bij badkamerwarenhuis. Mijn vraag was snel beantwoord en mijn douchekop Was snel binnnen
Heb niks negatiefs te melden
Marjolein

Gepubliceerd op: 13/04/2017