Bedrijfsgegevens

Website: https://www.babyplezier.nl
Adres: Willaertplein 9-b 5654LN
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 040-2460646

Babyplezier, de babywinkel voor alles van zwangerschap tot kleuter en meer

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Babyplezier
totaal score
9
Communicatie
8.9
Snelheid/Levertijd
9.2
Betrouwbaarheid
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
290 beoordelingen (12 maanden)
860 beoordelingen (totaal)
9392 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
69% (201)
28% (81)
2% (7)
0% (0)
0% (1)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant
Vlissingen

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Hertelijk personeel, hebben mij tot grote voldoening geholpen om mijn bestelling die moeilijk was om via internet te bestellen gooed te verwerken. Proficiat.
Verbeterpunten
Verbeter de website zodat er geen telefonisch contact nodig.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Walter
Kessel-Lo België

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Geen
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Nika
Wijchen

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant
Zwolle

Gepubliceerd op: 09/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 08/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
snelle en goede service en afhandeling van de bestelling
de bestelde spullen worden goed verpakt , en heb al verschillende keren besteld , ze komen in goede staat aan .
Verbeterpunten
nvt
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 07/07/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 06/07/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
10 PUNTEN
Verbeterpunten
niet nodig
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant
utrecht

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Erg leuke producten.
Verbeterpunten
Ik had graag meer informatie willen hebben over het exacte levermoment voor bestelling, ik had snel verwacht en dit heeft toch nog een paar dagen langer geduurd dan verwacht. Eerste communicatie was binnen 2 dagen al bezorgd, maar bleek na 4 dagen te zijn.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Babyplezier
Hi,
Bedankt voor de reactie. Jammer om te lezen dat de levering langer op zich heeft laten wachten dan verwacht.
De bestelling is op 10 juni gedaan, zoals te lezen is verzenden wij op dagen dat wij open zijn dus dinsdag (12-6). Op dinsdag heeft ons systeem ook een mail gezonden met track-trace gegevens. Ook van PostNL is er nog een mail gezonden. Het zou dus normaal zijn dat PostNL de volgende dag zou bezorgen (13-6). Voor ons onbekende redenen is het dus een dag verlaat. Helaas hebben wij dat niet zelf in de hand, onze excuses daarvoor.
Qua communicatie hebben wij alles gecommuniceerd dat mogelijk (denken wij) is. Indien dit niet het geval is vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groeten
Team Babyplezier
Klant

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
ik had 1 slabbetje besteld wat als brievenbuspost werd bezorgd maar moest toch bijna €6 aan verzendkosten betalen.
dit zou aangepast kunnen worden naar bv €3,50. ik heb het nl zelf weer verstuurd + kaart en moest €2,50 betalen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Babyplezier
Hi Cora,
Bedankt voor de reactie.
Het verzenden met track-trace is duurder zoals je wellicht weet. Wij verzenden al onze bestelling met Track-trace, dit om de bestelling te kunnen volgen. Met postzegels is dat niet mogelijk. De reden is eenvoudig. Wij blijven verantwoordelijk voor de bestelling tot aflevering. Mocht het pakket kwijt zijn, dan dienen wij het opnieuw te verzenden, dit zijn extra kosten voor ons. Dus vandaar de wat duurdere verzendkosten.

Mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag.

Met vriendelijke groeten
Team Babyplezier
cora
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 29/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer