Website: www.baby-float.com
Adres: Herengracht 420 1017BZ

BabyFloat

Pluspunten
GEEN! Heb sinds 11/1 bestelling geplaatst en direct ook overgeschreven, wacht nog steeds op de levering hiervan. Al verscheidene mailtjes gestuurd waarop men dan telkens antwd "heb je dit niet fout gedaan" om dan uiteindelijk te horen te krijgen we hebben je bestelling terug gevonden maar blijkbaar werd deze geannuleerd. Als je dan informeert naar verdere uitleg geen reactie meer

Antwoord BabyFloat
Beste Sylvia,

Bedankt voor je beoordeling en vervelend dat je onze service als slecht ervaart. Echter komt de beoordeling helaas niet overeen met de correspondentie.

De betaling gaat via onze partner Adyen. Zodra er een klein foutje in het referentienummer is gemaakt, wordt de betaling automatisch teruggestort. Wij hebben de betaling nooit ontvangen, waardoor er geen bestelling is verwerkt. Dit gebeurt namelijk automatisch.

Ik zie dat wij meerdere malen hebben gemaild, maar dat we tot op heden nog in afwachting zijn van een reactie.

Hopend op je begrip.
sylvia
belgie

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
8 uur ‘s avonds besteld volgende dag lag die in de brievenbus! Inmiddels al een paar keer met ons dochtertje wezen zwemmen met de babyfloat en ze vind het fantastisch!

Sarah
Baarn

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Thibeau vind het fantastisch
Spijtig dat de onderste sluiting niet gesloten blijft
Jessica

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Super snelle levering! En top product, aanrader voor alle ouders zo schattig en ze genieten er echt van
Nee
Dimitra
Lisse

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Super te vreden de volgende dag het pakje al toegekomen

Sylvie
Landegem

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Leuk bandje, dacht eerst dat het niks was, maar hij vond het super lekker. Kan lekker trappelen in bad.

Anoniem

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
De Babyfloat eenvoudig online besteld op de website. Via mail keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en zoals beloofd de Babyfloat de volgende dag in huis. En wat een ontzettend succes is dat! Onze baby (nu 11 weken oud) gaat er bijna dagelijks mee in bad en dat is echt fantastisch! De vrijheid die hij heeft om te bewegen is geweldig! Iedere dag durft hij weer een beetje meer. Een lach op zijn gezicht van begin tot einde. Hij schatert het uit van plezier! En hoewel je natuurlijk wel toezicht moet houden, heb je zelf je handen vrij. (Om heel veel leukr foto's en video's te maken bijvoorbeeld ;-) )De Babyfloat is gemakkelijk om en af te doen, ook door 1 persoon. De beste aankoop in tijden! Ik kan het echt iedereen aanbevelen. Het is zo leuk om je baby zo'n plezier in het water te zien hebben! Ik ben ook erg benieuwd hoe hij het in het zwembad gaat vinden met de Babyfloat. Geweldig product!
Niet van toepassing. Ik ben erg tevreden!
Mirthe
Nieuwstadt

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Babyfloat was snel in huis en een mega succes bij mn dochtertje

Daniëlle
Amstelveen

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede service. Ons kleintje vindt het fantastisch en wordt helemaal zen!

Floor

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Vlotte levering. Babyfloat bevalt zeer goed!

Gerda
De Westereen