Bedrijfsgegevens

Website: www.baby-float.com
Adres: Herengracht 420 1017BZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 0854016381

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

BabyFloat
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
45 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
142 beoordelingen (12 maanden)
161 beoordelingen (totaal)
3051 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
68% (96)
18% (26)
8% (11)
1% (2)
5% (7)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Het is jammer dat er geen bijlages kunnen worden toegevoegd aan een reactie/review.

Er is inderdaad mail contact geweest, maad niet voor een oplossing. De klantenservice was eerder bezig de koper (ik dus) zich te houden aan de dubbele bestelling.

Bestelling zou niet geannuleerd kunnen worden, omdat het pakket al verwerkt en verzonden zou zijn. Dat was dus niet het geval, want de volgende dag kreeg ik een excuus mail dat het was vertraagd.

Hierna nog een keer contact gehad, weer niet kunnen annuleren, weer niet mogelijk want is verwerkt en verzonden. Nee dat was niet het geval, ik heb een mail en dus geen bezorging.

Optie om bij levering te weigeren met de verplichte kosten. Ook een leugen, want is een brievenbuspakket!
Verbeterpunten
Per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Hier gelijk een mail over verstuurd, want een optie voor het annuleren van je bestelling heb je niet.

Volgende dag een mail met de mededeling dat annuleren niet mogelijk is en dat ik het aan de deur mag weigeren. Hier komen natuurlijk weigeringskosten bij.

Met de vraag waarom zij de bestelling niet kunnen annuleren geven zij als reden dat de order al is verzonden.
Even later krijg ik een mail dat er iets is misgegaan en de order niet is verzonden en dat ik mijn bestelling niet dus de volgende dag krijg maar een dag vertraagd is.
Gelijk nog een mail met de mededeling dat mijn bestelling dus niet is verzonden en deze geannuleerd dient te worden. Maar helaas!
Annuleren kan nu ook weer niet volgens hun. Je mag de pakket weigeren aan de deur. Nou dat kan dus ook niet, want het wordt in je brievenbus gegooid!
Dus retour sturen moet je alweer veel meer moeite doen dan wat zij aangeven!

Conclusie:
Slecht bedrijf met een waardeloze klantvriendelijkheid. Ze zijn niet de goedkoopste maar hadden wel een volgende dag bezorging, waar ze zich helaas ook niet aan houden.
Antwoord BabyFloat
Beste Nihat,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een nare ervaring met ons en de klantenservice hebt gehad. Ik heb me direct verdiept in de correspondentie, en zie dat er actief mailcontact met de klantenservice is geweest.

Naar aanleiding van deze beoordeling heeft de klantenservice nogmaals contact met je opgenomen om het e.e.a. op te helderen en er samen uit te komen. Echter hebben wij hierop nooit meer een reactie ontvangen.

We streven naar razendsnelle levering, daarom wordt een order direct na plaatsing verwerkt, ingepakt en overgedragen aan de vervoerder. Dit proces is geheel geatomatiseerd waardoor wij niets meer kunnen wijzigen/annuleren.

Het pakket is op tijd verzonden, maar helaas bij de vervoerder vetraagd.
Nihat
Rotterdam

Gepubliceerd op: 30/10/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Hier gelijk een mail over verstuurd, want een optie voor het annuleren van je bestelling heb je niet.

Volgende dag een mail met de mededeling dat annuleren niet mogelijk is en dat ik het aan de deur mag weigeren. Hier komen natuurlijk weigeringskosten bij.

Met de vraag waarom zij de bestelling niet kunnen annuleren geven zij als reden dat de order al is verzonden.
Even later krijg ik een mail dat er iets is misgegaan en de order niet is verzonden en dat ik mijn bestelling niet dus de volgende dag krijg maar een dag vertraagd is.
Gelijk nog een mail met de mededeling dat mijn bestelling dus niet is verzonden en deze geannuleerd dient te worden. Maar helaas!
Annuleren kan nu ook weer niet volgens hun. Je mag de pakket weigeren aan de deur. Nou dat kan dus ook niet, want het wordt in je brievenbus gegooid!
Dus retour sturen moet je alweer veel meer moeite doen dan wat zij aangeven!

Conclusie:
Slecht bedrijf met een waardeloze klantvriendelijkheid. Ze zijn niet de goedkoopste maar hadden wel een volgende dag bezorging, waar ze zich helaas ook niet aan houden.

Rotterdam
16/10/2018

Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na ontvangst bleek de babyfloat lek. Gebeld met de klantenservice en op aanraden een mail gestuurd. Nooit meer antwoord gekregen of de beloofde nieuwe babyfloat ontvangen. Jammer.
Antwoord BabyFloat
Beste,

Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je een lekke BabyFloat hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik heb me dan ook direct verdiept in de correspondentie, zodat we de fout kunnen herstellen. Echter zie ik dat er wel degelijk contact is geweest met onze klantenservice, en dat de retourinstructies zijn verzonden. Wij hebben hier helaas nooit meer een reactie op ontvangen, ook niet na een herinneringsmailtje.

Wij horen graag van je, zodat we de klacht naar tevredenheid kunnen oplossen!
Klant

Gepubliceerd op: 20/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
snel geleverd.
Verbeterpunten
 
joyce
dordrecht

Gepubliceerd op: 15/10/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Snelle levering, leuk product.
Verbeterpunten
De babyfloat is na 2x helaas al lek dus kwaliteit mag beter.
Lisa
Friesland

Gepubliceerd op: 14/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Remco
Losser

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering!
Verbeterpunten
Geen
Marina
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede en snelle levering
Verbeterpunten
 
Barbara
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Zeer slecht product, te weinig veiligheidsaspecten. Geen terugslagklep in ventiel. Bij niesen vliegt kindje erdoor.
Verbeterpunten
Terugslagklep ventiel extra riempje onder oksels
Bas
Kampen

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Vlotte service
Verbeterpunten
 
Steffi

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer