Website: www.baby-float.com
Adres: Herengracht 420 1017BZ

BabyFloat
8.1

Pluspunten
Voor de vakantie een babyfloat besteld. We wilden hem op vakantie voor het eerst gebruiken, blijkt hij binnen 10 min leeg te lopen omdat hij lek is. Jammer, nu hebben wij er niets meer aan.
Vooraf testen of het product niet lek is.
babyfloat

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Het product is absoluut niet veilig. Eerste keer was het dikke pret en vond ik de zwemband echt een aanwinst. Vanavond weer in bad en ons zoontje was druk aan het watertrappelen, hij vond het fantastisch. Daardoor is het lipje denk ik gaan schuiven (die daarvoor helemaal strak vast zat), waar het klipje dan weer aan vast zit. Het schoot helemaal los. In een seconde gleed z’n hoofdje door de band heen en lag hij op de bodem van het bad. Gelukkig zat ik ernaast, schrok me kapot. De babyfloat ligt inmiddels in de prullenbak.
Christiaan

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Heel persoonlijk handelen met betrekking tot de verzending. Erg leuk dat je een foto krijgt van het product wat je aanschaft, wat klaarligt voor de zending. De snelle levering is ook een plus.
Het doosje waar de babyfloat in zat leek al open geweest te zijn. Deze zat niet netjes dicht en was 'dichtgeplakt' met plakband. De babyfloat zelf ziet er ook niet heel netjes uit. Een van de clipjes sluit niet (Wat toch wel essentieel is voor de veiligheid! En waar op gelet zou moeten worden ivm het keurmerk.). Verder is het product niet netjes afgewerkt, wat afdoet aan de beleving.
Rianne
Enschede

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Snelle service, de BabyFloat was de volgende dag al in huis. En wat geniet die kleine nu van in bad gaan! Binnenkort gaan we de BabyFloat ook testen in het zwembad, spannend!
Meer schattige babyfoto's op de site.
Manon

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
GEEN! Heb sinds 11/1 bestelling geplaatst en direct ook overgeschreven, wacht nog steeds op de levering hiervan. Al verscheidene mailtjes gestuurd waarop men dan telkens antwd "heb je dit niet fout gedaan" om dan uiteindelijk te horen te krijgen we hebben je bestelling terug gevonden maar blijkbaar werd deze geannuleerd. Als je dan informeert naar verdere uitleg geen reactie meer

Antwoord BabyFloat
Beste Sylvia,

Bedankt voor je beoordeling en vervelend dat je onze service als slecht ervaart. Echter komt de beoordeling helaas niet overeen met de correspondentie.

De betaling gaat via onze partner Adyen. Zodra er een klein foutje in het referentienummer is gemaakt, wordt de betaling automatisch teruggestort. Wij hebben de betaling nooit ontvangen, waardoor er geen bestelling is verwerkt. Dit gebeurt namelijk automatisch.

Ik zie dat wij meerdere malen hebben gemaild, maar dat we tot op heden nog in afwachting zijn van een reactie.

Hopend op je begrip.
sylvia
belgie

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
8 uur ‘s avonds besteld volgende dag lag die in de brievenbus! Inmiddels al een paar keer met ons dochtertje wezen zwemmen met de babyfloat en ze vind het fantastisch!

Sarah
Baarn

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Thibeau vind het fantastisch
Spijtig dat de onderste sluiting niet gesloten blijft
Jessica

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Super snelle levering! En top product, aanrader voor alle ouders zo schattig en ze genieten er echt van
Nee
Dimitra
Lisse

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Super te vreden de volgende dag het pakje al toegekomen

Sylvie
Landegem

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Leuk bandje, dacht eerst dat het niks was, maar hij vond het super lekker. Kan lekker trappelen in bad.

Anoniem