Website: https://babyenpeuterkleding.com
Adres: Boris Pasternakstraat 351 1102TD
Telefoon:

Baby en Peuterkleding.com

Pluspunten
Snelle levering! Leuke aanbieding gehad

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Snelle levering. Goede service, wordt snel op je berichtjes gereageerd. Fijne prijsjes voor mooie kleding.
N.v.t.
Michelle

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Mooie trendy kleding
Geen combi maten gebruiken?
2.shirts besteld als 98/104
In de shirts stond enkel 98 en helaas was deze echt te klein.
Weet helaas niet omdat het de eerste x was hoe andere kleding valt want mijn zoontje zit in 98/104 maar deze waren echt te klein. Vooral balen omdat het zulke leuke shirts waren.
Tevens is het niet meer van deze tijd dat je en verzendkosten betaald, en ook nog zelf de retour kosten moet betalen.
Ik was nu bijna 9€ kwijt en heb niets. Dit houd mij wel tegen nog eens te bestellen.
Antwoord Baby en Peuterkleding.com
Bedankt voor deze fijne feedback! Gelukkig kunnen wij jou vertellen dat als een bestelling in zijn geheel wordt terug gestuurd wij ook de verzendkosten van je order vergoeden die je hebt betaalt toen jouw bestelling werd afgerond. Dit is namelijk bij wet bepaald en uiteraard houden wij ons daaraan. Wij bieden de klanten de mogelijkheid om items te ruilen. Het nieuwe item wordt dan ook op onze kosten naar de klant verstuurd. Het product dat je had besteld was op de site in combinatiematen aangemaakt - dit moesten helaas losse maatjes zijn (oepsie - mijn fout)! Dit is inmiddels aangepast. Uiteraard kunnen wij een maat 104 - 110 voor je maken mocht je dat willen. Stuurt je ons een berichtje? Liefs!
Fijnaart

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Foutje bij de bestelling en bij PostNL werd direct opgelost en ik werd via app op de hoogte gehouden van de status. Super service!

Antwoord Baby en Peuterkleding.com
Wij krijgen de kriebels van POST NL - Dik duimen dat wij in de toekomst een eigen bezorgservice kunnen doen - of wellicht met drones kunnen werken. Liefs!
Iris
Mook

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Mijn pakketje was na een paar dagen nog niet geleverd, nadat ik een mailtje had gekregen dat het pakketje verzonden was, geappt en ben super geholpen, pakketje volgende dag in huis

Antwoord Baby en Peuterkleding.com
Flink balen dat veel statussen momenteel blijven hangen en post NL doet er helaas helemaal niks aan. GRRR maar des te lief dat je dan zo'n berichtje voor ons achterlaat ! Met liefde een nieuwe zending voor je gereed gemaakt.
Kim
Hegelsom

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Super leuke kleding en pakketje was wat vertraagd had een berichtje gestuurd kreeg gelijk reactie top!! Zal zeker snel weer wat bestellen hier.

Uber dank!
Anouk
Baflo

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Contact great, quality of the products perfect.

Happy dans!
Justyna
Beinsdorp

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Producten mooi verpakt, goede kwaliteit.
Shirt besteld in maat 92 en ik krijg het in 98. Helaas veel te groot en nu is het wachten op de goede maat? Online stond hij er gewoon als te koop, maar helaas wel uitverkocht. Misschien handig om dat gelijk te vermelden op de site. Nu is de outfit voor mijn zoon niet compleet.
Antwoord Baby en Peuterkleding.com
Ja Argghhh - het blijft handmatig werken en mijn geheugen laat mij soms wel eens even in de steek :( Konden wij dit allemaal maar automatiseren hahahah - maar zo ver zijn wij nog niet. Het nieuwe shirtje is onderweg en maat 98 gewoon lekker houden voor op de groei of als slaap shirtje - knoei shirtje - reserve shirtje. Dank voor je lieve review!
Laura
Oosterwolde

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
Na een miscommunicatie (wat natuurlijk overal kan gebeuren) een fantastische oplossing en goede, snelle levering gekregen. Fijne service! Een echte aanrader. Ik ga vaker bestellen.

Vreugde dansje!
Annd