Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop

B2C Telecom is hét adres voor onderscheidende en betaalbare telefoon- en tablethoesjes! Wat ons bijzonder maakt is onze printservice. Door gebruik te maken van onze unieke Phone Case Designer kun je op onze website je eigen foto’s, teksten en logo’s op je hoesje plaatsen en vervolgens door B2C Telecom laten bedrukken. Zowel bedrijven als particulieren kunnen hun eigen hoesje maken en ontwerpen op onze website.

B2C Telecom

Pluspunten
- Ze hebben mij een gratis hoesje op gestuurd na dat de vorige snel kapot was gegaan.
Ze reageerde sneller op de review dan op de normale mail.
Antwoord B2C Telecom
Beste Aniek, dat is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling. Ik zie inmiddels dat er contact is geweest en het hoesje wordt opnieuw verstuurd. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Team B2C Telecom
Aniek jansen

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Pluspunten
Hoesje is helemaal kapot gegaan na 3 a 4 dagen gebruik. Ook heb ik een mail gestuurd en geen reactie ontvangen.

Delft
07/01/2020

Pluspunten
Prijs.
Eerlijkheid
Antwoord B2C Telecom
Beste J. Knabben, wat bedoelt u precies met communicatie en eerlijkheid? We hebben alleen mailverkeer gehad over een dubbele bestelling die wij niet meer tegen konden houden, omdat het al verzonden was. We horen graag van u als u meer uitleg wilt geven. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
geaser
Kinrooi

Gepubliceerd op: 16/12/2019

Pluspunten
Prijs.
Eerlijkheid

Kinrooi
02/12/2019

Pluspunten
probleem wel opgelost, maar pas na 1 week
-eerder probleem oplossen
-gepersonaliseerd telefoonhoesje (cadeautje) besteld wat niet bezorgd werd. Fout van de post. Cadeautje was te laat voor de verjaardag. pas na 1 week stuurden ze een nieuwe. 12 dagen later werd de eerste bezorgd wat ik netjes heb laten weten. Omdat het gepersonaliseerd was had ik verwacht het te mogen houden, voor de overlast, als reserve. Helaas wilden ze het terughebben, dus ik heb t netjes op de post gedaan
a Rensink
Vogelwaarde

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
De bestelling kwam
De helft van de bestelling was niet op voorraad en het duurde 3 weken tot ie eindelijk kwam
Sanne Werkman
Hazerswoude-Dorp

Gepubliceerd op: 04/10/2019

Pluspunten

Ik had een maand geleden een order geplaatst echter was deze out of stock. Ik dus maar even bellen en krijg te horen dat het twee weken kan duren voordat ze weer op voorraad zijn.

We zijn nu een maand voorbij en pas nu heb ik mijn hoesje binnen gekregen echter tot mijn verbazing komt de print op het lid niet overeen met wat ik heb gemaakt in de designer. Ik heb een mailtje gestuurd echter hebben zij tot nu toe geen reactie teruggestuurd. Waardeloos

EDIT:
b2ctelecom was bereid om een nieuwe hoesje voor mij uit te printen echter moest ik wel mijn ouwe hoesje terugsturen.
dat wilde ik dus niet doen aangezien het hoesje een privé foto bevat. wat ik niet echt goed begrijp is dat b2ctelecom aangeeft dat zij verder niets met het hoesje doen, waarom moest ik deze dan terug sturen!?
Beter communiceren met men!
Beste Cadlac,

Bedankt voor uw beoordeling. We zullen via de mail contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

B2C Telecom
Cadlac

Gepubliceerd op: 19/09/2019

Communiceren met men!

05/09/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit van hoesje
T Zwartbol
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Helaas past de screenprotector voor mijn Samsung Galaxy a20e niet.
De eerste keer wilde de zijkanten niet goed pakken. Dit aangegeven en ze waren heel vriendelijk om een nieuwe screenprotector op te sturen. Helaas wilt ook de 2e screenprotector de zijkanten niet pakken ondanks mijn zorgvuldigheid. Het lijkt mij dan toch echt in de kwaliteit scherm te zitten.

Chantal Teske
Leiden

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
Snelle levering,
Bij retourzending het volledige bedrag incl btw terug betalen. Moest € 9,95 voor een protectieglas betalen en krijg € 8,67 retour.

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
Ik kan geen positieve ervaring delen
Het klopt al niet vandaag besteld morgen in huis.
Als je iets retour doet graag het geld terug doen en niet nog eens € 6.95
Vragen omdat ze anders het niet in behandeling kunnen nemen.
Zeer slecht dus
Antwoord B2C Telecom
Beste Gea Neurink, bedankt voor uw recensie. De regels omtrent het retour sturen van producten staat beschreven op de pakbon en de website. Wij geven aan dat we pakketpost niet vergoeden, wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Gea Neurink
Westerhaar

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten

Die cover stinkt verschrikkelijk ilk krijg da me niks weg en mijn ogen pikken er van

Gepubliceerd op: 20/05/2019