Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop

B2C Telecom is hét adres voor onderscheidende en betaalbare telefoon- en tablethoesjes! Wat ons bijzonder maakt is onze printservice. Door gebruik te maken van onze unieke Phone Case Designer kun je op onze website je eigen foto’s, teksten en logo’s op je hoesje plaatsen en vervolgens door B2C Telecom laten bedrukken. Zowel bedrijven als particulieren kunnen hun eigen hoesje maken en ontwerpen op onze website.

B2C Telecom

Pluspunten
Aardige en goede klantenservice
Levering termijn
Antwoord B2C Telecom
Beste Ingrid, bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat het hoesje een maand nadat je het besteld hebt is verstuurd i.v.m. niet voorradig. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik hoop dat je ondanks de levertijd toch blij bent met het hoesje! Team B2C Telecom
Ingrid Schijffers
Hoogwoud

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Houden je op de hoogte
Sneller leveren en het gevraagde item leveren
Antwoord B2C Telecom
Beste R v. Voorthuizen, bedankt voor je beoordeling. Het bestelde hoesje had inderdaad een langere levertijd, nogmaals onze excuses daarvoor! Mocht je nog vragen heb n.a.v. je bestelling dan horen we dat graag. Team B2C Telecom
Robin Van Voorthuizen
Veenendaal

Gepubliceerd op: 22/11/2019

Pluspunten
Na verkeerde verzending van de gewenste tablethoes werd deze door mij teruggestuurd en een nieuwe besteld. Ik kreeg een mailtje dat ik 30 dagen moest wachten. Na 30 dagen nam ik opnieuw contact op en het bleek dat de hoes vergeten te bestellen was. Ik heb mijn geld teruggestort gekregen. Ik heb toen onmiddellijk een bestelling gedaan bij een andere firma en had het na 2 dagen al in de brievenbus.

Antwoord B2C Telecom
Beste G. Coemans, nogmaals onze excuses hiervoor, dit is intern helaas verkeerd gegaan. Fijn dat u toch nog een passende hoes voor uw tablet heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Guido Coemans
Neerpelt

Gepubliceerd op: 25/10/2019

Pluspunten
Een vriendin van mij had mij een heel mooi hoesje cadeau gedaan met een afbeelding van ons hondje erop. Het afgeleverd product zag er smetteloos netjes uit! Helaas, we zijn nog geen twee maanden verder of de lak brokkelt al van het hoesje. Mijn vriendin nam daarom terug contact op met B2C Telecom in de hoop een oplossing te verkrijgen, maar deze lieten per e-mail weten dat ze hier niets aan konden doen. Het probleem zou aan mezelf kunnen liggen. Wel raar, want het vorige hoesje van mijn vorige telefoon, afkomstig van een andere leverancier ziet er nog steeds perfect als nieuw uit.

Antwoord B2C Telecom
Beste Linda, wat vervelend dat het hoesje niet helemaal naar wens is. We kunnen echter geen communicatie over deze bestelling terugvinden in de mail. Graag dan ook het verzoek om een mailtje te sturen naar info@b2ctelecom.nl samen met het ordernummer, zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Linda
Rilland

Gepubliceerd op: 14/10/2019

Pluspunten

De screenprotector die ik besteld had heb ik niet kunnen gebruiken daar er maar 1 reinigingsdoekje bij was wat zelfs volledig uitgedroogd was. Hierdoor heb ik mijn gsm-scherm niet goed kunnen reinigen met als gevolg dat mijn screenprotector niet mooi glad kwam te zitten en ik dit terug heb moeten verwijderen en weg gooien.
Antwoord B2C Telecom
Beste P. Convens, bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet direct contact met ons hierover hebt opgenomen. De doekjes maken het scherm van je telefoon stof- en vetvrij en het maakt dan niet uit of ze nat of droog zijn. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Petra Convens
Oudsbergen

Gepubliceerd op: 30/09/2019

Pluspunten
Correcte zending
Mijn bestelde hoesje moest zwart zijn en de letters wit en het is allesbehalve wat het moest zijn , zeer moeilijk om de juiste kleur aan te duiden dus:absoluut teleurgesteld en niet tevreden
Antwoord B2C Telecom
Beste Josette , wat vervelend dat het hoesje niet naar wens is. Zou je hier foto's van kunnen mailen naar info@b2ctelecom.be? Dan kunnen we het vergelijken met jouw ontwerp en zoeken naar een oplossing. Met vriendelijk groet, Team B2C Telecom
josette van beek

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Printkwaliteit goed. Snelle levering.
Ik vind het zeer kwalijk en onacceptabel dat je gedwongen wordt om reclame te maken voor dit bedrijf. Hier staat ook niets over in het orderoverzicht of op enige andere plekken op hun site. Het is net alsof ik met een demomodel rondloop. Het hoesje heeft aan de binnenkant een zeer irritant watermerk wat niet weg kan, en toch betaal je de volle pond voor je hoesje. Als het nou een sticker was dan kon ik hier nog mee leven, alleen er zit een dik watermerk met de naam B2C telecom in de hoes en ik stoor me hier gigantisch aan. Dit watermerk zit dus in de binnenkant van de hoes gedrukt en op de plek waar je telefoon geplaatst wordt kijk je ook tegen zo'n gigantisch watermerk aan. Als ik nou voor b2c telecom zou werken en ik moest mijn product promoten op beurzen of iets dergelijks dan kon ik het nog begrijpen. Maar om het op een hoes te printen voor een consument hiermee dus in feite maar een dikke vinger naar de eindgebruiker te geven vind ik uiterst respectloos en zegt genoeg over het bedrijf in kwestie. Ik zou dit bedrijf dan ook aan niemand aanraden. Zo ga je absoluut niet met je klanten om, en ik zal hier dan ook nooit weer bestellen. Ze hebben bij mij verpest.
Antwoord B2C Telecom
Beste Roy, het product dat u heeft besteld is van het merk B2C Telecom. Het logo is zichtbaar op de pagina voordat u het hoesje ontwerpt en ook in het ontwerpprogramma wordt het logo getoond. U had dus al kunnen zien dat wij onze eigen producten waarmerken met ons logo. Een product zonder logo is tenslotte merkloos. Het is overigens de tweede keer dat u een hoesje met eigen ontwerp bij ons besteld en in het vorige hoesje staat ook ons logo. Dus u was al een soort van op de hoogte. Gelukkig bent u wel tevreden met de printkwaliteit! Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Roy Kremer

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Antwoord B2C Telecom
Beste E. Deneuker, bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft u geen verbeterpunten benoemd, waardoor wij niet weten wat het probleem is van uw bestelling. Graag ontvangen wij hier een mailtje over op: info@b2ctelecom.nl zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Els
Sint truiden

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten

Het hoesje dat ik ontving rook naar iets chemisch en gaat er niet meer uit
Antwoord B2C Telecom
Beste Ines, wat vervelend dat het hoesje ruikt. Dit heeft te maken met de inkt die we gebruiken voor het bedrukken van de hoesjes. De geur gaat na een aantal dagen weg als u het blootstelt aan zonlicht. Mocht u de de geur nog te chemisch vinden dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen: info@b2ctelecom.nl en we zoeken samen met u naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Ines Halleux
Opwijk

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Telefoonhoesje is mooi stevig
Meteen een glasplaatje besteld maar deze past niet helemaal over het glas van de telefoon. Volgende dag meteen gebeld maar ik kreeg te horen dat ze hier niets aan doen. Staat aangeven bij de glasplaatje. Ik kreeg een aanbieding bij de bestelling om meteen een plaatje te bestellen en heb dat gedaan. Nou ik had dus gewoon pech gehad volgens de medewerker van B2c. De tekst van als iets niet naar wens is zoeken wij samen naar een oplossing klopt dus niet.
Antwoord B2C Telecom
Beste C. van Zuuk, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het product niet naar wens is, onze excuses hiervoor. Bij de omschrijving van het product wordt inderdaad aangegeven, dat dit niet volledig tot aan de randen komt. Omdat het product al in gebruik is genomen, kunnen we het niet retour nemen. We kunnen wel korting bieden op een nieuw product. We horen graag of u hier gebruik van wilt maken. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Caroline van Zuuk
Apeldoorn