Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop

B2C Telecom

Pluspunten

Wij hebben een eenvoudig telefoonhoesje besteld en zijn nu 14 dagen later en hebben het nog steeds niet ontvangen. Men beweert dat het is opgestuurd en dat het bij Post NL is verloren gegaan. Nu ontvangen wij wel meer pakjes en dit kan uiteraard gebeuren, maar om dit nu 2x verloren te laten gaan ? Wij begrijpen er echt niets van. Op het adres is een zaak gevestigd, waar er steeds iemand aanwezig is, dus men kan zelfs aanbellen. De leveringstermijn van 3 à 4 werkdagen zou men - naar onze mening - toch iets ruimer moeten voorzien. Het heeft niet veel zin een korte leveringstermijn te beloven, waaruit dan blijkt dat men toch 5 à 6 werkdagen moet afwachten. In ons geval zijn we dus 14 dagen verder. Indien het probleem werkelijk bij Post NL ligt, zou u er misschien beter aan doen het probleem eens met hen aan te kaarten of gewoon een andere bezorger te zoeken ? Deze praktijken kosten jullie ook geld en jullie imago wordt er echt niet beter van. Met beleefde groeten, N. Bogaert
Antwoord B2C Telecom
Beste N. Bogaert, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het zo lang heeft moeten duren voordat u uw bestelling hebt moeten ontvangen. Helaas zijn we in dit geval ook afhankelijk van derden, maar gelukkig kunnen we altijd met een oplossing komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Niet
Klantvriendelijkheid.
Helpen met oplossing zoeken.
Wanneer iets niet meer genoeg op voorraad is bellen ze niet, waardoor je er zelf achteraan moet.. En je de bestelling dus later krijgt dan gepland. Maar je de rekening wel moet betalen binnen die twee weken.
Rubenbauer

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Ik kan nog geen beoordelingen invullen ik heb nog niets gekregen.
Snellere levering .
Antwoord B2C Telecom
Beste L. Cumps, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds niets hebt ontvangen. Bpost heeft afgelopen week gestaakt, waardoor er vertraging is opgelopen bij het bezorgen van bestellingen. We horen het graag, wanneer u dit deze week nog steeds niet hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
L Cumps
Zaventem

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Antwoord B2C Telecom
Beste N. Sannie, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben u een e-mail gestuurd, met daarin de vraag of u uw adres wilt controleren. Heeft u dit ontvangen? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Nadia nadia Sannie
Gent

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten

Er staat op de site niet goed geld terug. Ik had een persoonlijk hoesje besteld wat niet goed was, maar dat mocht ik niet terug sturen. Na een mail krijg ik een tegoedbon van 5 euro, terwijl de verzendkosten dat bijna zijn.
Antwoord B2C Telecom
Beste MEC van Nieuwaal, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het hoesje niet naar wens is. U bent akkoord gegaan met de voorwaarden van een gepersonaliseerde hoesje en hierin wordt vermeldt dat dit niet retour mag. Omdat we het vervelend vinden dat het hoesje niet naar wens is, zijn we u tegemoet gekomen door u een couponcode aan te bieden. Hopelijk heeft dit enigszins wel geholpen. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten
ik zou graag de positieve punten geven over dit bedrijf maar tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. vandaar maar 1 ster.
betere afspraken met post.nl
want tot op heden is mijn bestelling nog niet geleverd.
is reeds verzonden van maandag en we zijn reeds zaterdag. ik moest voor de bestelling niet thuis blijven want het kon perfect in mijn brievenbus.
ik vond het al verdacht dat er in de mail stond : Mocht u uiterlijk vijf werkdagen na verzending uw bestelling niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op. Gaat dan zoveel verloren via Post.nl? Beter Bpost inschakelen dan !?!
Antwoord B2C Telecom
Beste C. Devoldere, hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling niet is aangekomen. Helaas gaat er bij de post wel eens iets verloren en we vermoeden dat dit ook het geval bij u is geweest. U heeft al via de mail te kennen gegeven dat u de bestelling niet meer wilt ontvangen en wij zullen dit verder met u afhandelen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, B2C Telecom
Carine Devoldere
Bissegem

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Goedkoop
Waardeloze telefoon hoesje gekregen voor myn samsung s3.
Na 2 dage laat de lijm al los
En is mijn klepje voor de magneet al stuk
Antwoord B2C Telecom
Beste S. Matai, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het hoesje beschadigingen vertoond. Dit zou natuurlijk niet moeten gebeuren. Is er een mogelijkheid om hier foto's van te maken en dit naar ons door te mailen? Dan kijken we intern voor een gepaste oplossing. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
S Matai

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten

Heb een LG K10 besteld. Het ontvangen hoesje is niet voor een K10.
Antwoord B2C Telecom
Beste G. Aalders, Hartelijk dank voor uw mail. Wat vervelend dat u een ander hoesje hebt ontvangen. Is er een mogelijkheid voor u om voor ons foto's te maken van het hoesje dat u heeft ontvangen en dit naar ons door te mailen? Dan wordt hier intern naar gekeken, en uiteraard een gepaste oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Gerald Aalders
Ulft

Gepubliceerd op: 09/07/2018

IK KAN GEEN BEOORDELING SCHRIJVEN OVER IETS DAT IK NOG NIET ONTVANGEN HEB
Antwoord B2C Telecom
Beste E. Marting, Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Het is verstuurd op dinsdag 12-6. We hebben u een e-mail gestuurd met daarin de vraag om uw adres even te controleren. Graag horen we of dit wel klopt. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Els Marting
Hoeselt

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Niets
Teruggestuurde verkeerd bestelde items sneller terug betalen inclusief de portkosten. Na 14 dagen nog geen afhandeling retour!
Antwoord B2C Telecom
Beste W. Verreydt, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw retour nog niet is behandeld. We zien dat u hier mailcontact over hebt gehad met de klantenservice. Zodra uw retour binnen is deze week, krijgt u daar bericht over. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
W Verreydt
Herentals