Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop

B2C Telecom

Pluspunten
Slechte service, schermbeschermer en hoesje besteld voor een Nokia 6 2018, op site staat vermeld dat schermbeschermer niet tot randen van telefoon komt zoals bij vele schermbeschermers het geval is. Uiteraard moet een schermbeschermer wel je scherm bedekken.... Dit is niet het geval, toen ik hier de klantenservice voor contacteerde werd ik hier voor weg gelachen aan de telefoon en moest ik maar een mailtje sturen, hierop reageren ze onbeleefd zonder met een oplossing te komen
Duidelijkere communicatie en vriendelijkere toon, ik wil als klant niet moeilijk hoeven doen over een paar euro.
Antwoord B2C Telecom
Beste W. Van Gansen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u niet goed bent geholpen door ons. Wat is het ordernummer van u bestelling? Dan gaan we nakijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Willem Van Gansen
Brasschaat

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Antwoord B2C Telecom
Beste S. Measki, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen we hier niet uit halen of er iets is met uw bestelling. Graag horen we van u. Dit kan door ons te e-mailen, bellen of ons via de chat te benaderen. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
SIBELA Measki
Schoten

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
hebben ze die dan ????

Antwoord B2C Telecom
Beste R. Jezuit, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de screen protectors niet passen. We willen graag deze informatie weten, zodat we u toch het juiste kunnen toesturen. Mocht u dit nog willen ontvangen, ontvangen we graag een reactie op de e-mail die wij u hebben gestuurd. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
RJ
Overijssel

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten

Hebben onze bestelling nog niet mogen ontvangen. Besteld op dinsdag om 15u. Ondertussen zijn we maandag en nog niets vernomen. Standaard een track & trace zou zeker geen overbodige luxe zijn. Bestelling was een cadeau voor een verjaardag en natuurlijk is dit nu te laat.
Antwoord B2C Telecom
Beste M. Brouhon, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. We hebben u een e-mail gestuurd, met de vraag of u uw adres wilt controleren. Graag horen we van u, zodat we u een snelle oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Mitch Brouhon
Aartselaar

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Slechte kwaliteit product en nog slechtere afhandeling klacht
Antwoord B2C Telecom
Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met onze producten en service. Kunt u ons hierover e-mailen onder vermelding van uw ordernummer? Dan zoeken we gezamenlijk naar een oplossing voor uw klacht. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
BFD

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Zero van Post.nl
het niet eens met het beleid van de e-mail vier dagen wachten op de bestelling eindelijk stuurde me sms e-mail die zal worden in de voorkant van mijn huis en nu heb ik alleen naar mijn bestelling de volgende keer zullen opgeven en op zoek naar geld terug mail werkt niet goed te nemen!post.nl werk niet goed!
Antwoord B2C Telecom
Beste S. Stoyanova, Hartelijk dank voor uw review. Helaas begrijpen we niet zo goed wat er met uw bestelling is gebeurd. Is dit te laat geleverd of is het incorrect geleverd? We horen graag van u, zodat we dit toch voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Stoyanova p.s Stoyanova

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Antwoord B2C Telecom
Beste G. Wouters, Hartelijk dank voor uw review. Graag willen we weten wat we bij uw bestelling beter hadden kunnen doen, zodat we hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Kunt u ons hierover berichten? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Guido Wouters
Merksem

Gepubliceerd op: 16/03/2018

Pluspunten
zijn er niet, onbeleefd en komen hun afspraken niet na
worden nog gedagvaardigd

Antwoord B2C Telecom
Beste H. Verbaal, Hartelijk dank voor uw review.
Zoals wij meerdere malen aan u telefonisch hebben uit proberen te leggen kunnen wij pas na 5 werkdagen een klacht indienen bij bPost over uw bestelling, dit staat overigens ook in de mail van uw bestelling. Normaal gesproken duurt het 2-3 werkdagen voordat een bestelling aankomt, maar het komt wel eens voor dat het mis gaat bij de bPost, dit is helaas ook bij u het geval en daarom bieden wij ook onze excuses hiervoor.
Helaas gaf u ons niet de ruimte/kans om dit aan u uit te leggen, omdat u zich verbaal erg liet gaan. Inmiddels hebben we weer mailcontact gehad en is uw zending opnieuw ingediend. We horen het graag, als dit is aangekomen. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Hubert Verbaal
Borgerhout

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Informatie beter weergeven ,zitten veel fouten in
zoals bij de beschermhoesjes voor Nokia 3310 (2017) die passen niet op alle modellen
Antwoord B2C Telecom
Beste N. De Bruin, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de informatie niet goed is weergeven voor u. Graag hadden we geweten welk informatie beter kan. Zodat we hier intern naar kunnen kijken en eventueel aan kunnen passen. We horen dit graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
N De Bruin

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Informatie beter weergeven ,zitten veel fouten in

10/02/2018

Pluspunten
Nou het klopte totaal niet het glasplaat s7 voor samsung ,de levering was wel snel.
Als het product voor samsung S7 aangeeft en het totaal niet past tja wat moet je dan doen.....
weer incl.verzendkosten 8 euro weggegooid .
Antwoord B2C Telecom
Beste J. Meulman, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de screen protector niet past. Is er een mogelijkheid om foto's toe te mailen? Dan kunnen we intern hier naar kijken en wellicht tot een oplossing komen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
J Meulman
Rijssen