Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop

B2C Telecom is hét adres voor onderscheidende en betaalbare telefoon- en tablethoesjes! Wat ons bijzonder maakt is onze printservice. Door gebruik te maken van onze unieke Phone Case Designer kun je op onze website je eigen foto’s, teksten en logo’s op je hoesje plaatsen en vervolgens door B2C Telecom laten bedrukken. Zowel bedrijven als particulieren kunnen hun eigen hoesje maken en ontwerpen op onze website.

B2C Telecom

Pluspunten
Levering vlot, bookcase erg mooi
service bij retour slecht, manier van communiceren niet klantvriendelijk.
Via Bol.com 2 bookcases besteld van de Xiaomi Mi 9. Aangezien niet duidelijk was voor welke Mi 9 deze geschikt was er 2 besteld (voor de light en de pro). Helaas paste de bookcase voor de pro niet en bij de light ontbrak alleen de opening voor de koptelefoon. 1 Bookcase teruggestuurd. Krijg ik de melding dat het retour niet geaccepteerd is, geen reden. Ik dacht omdat de plastic verpakking eraf was, maar nee men meldde dat het onverkoopbaar was door witte vlekken. Bij het inpakken zaten er geen witte vlekken op. Men wilde het retour van 19,95 niet vergoeden, nog een juiste cas leveren. Bij het opnieuw ontvangen van de bookcase bleken er alleen een paar kleine witte stipjes op te zitten, die met de vinger weg te poetsen waren. Foto's gestuurd en vermoeden van vieze handen van personeel bij uitpakken, maar men bleef volhouden van de witte vlekken. Schandelijk. Ga hier nooit meer wat bestellen.
Antwoord B2C Telecom
Beste Bettina, we hebben hier uitvoerig contact over gehad en de hoesjes die je hebt besteld zijn geschikt voor de Xiaomi Mi 9 en niet voor de light of pro versie. Het feit blijft dat het geretourneerde hoesje niet meer verkoopbaar is nadat wij het hebben ontvangen. Een niet verkoopbaar product wordt dan ook naar de klant teruggestuurd. Team B2C Telecom.
bvdlp

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pluspunten
In het verleden positief/tevreden over dit bedrijf (meermaals een telefoonhoesje besteld), na mijn laatste ervaring/ bestelling en telefonisch contact met klantenservice, niet meer! Hier bestel ik NOOIT weer.
Betere uitleg TIJDENS een telefoongesprek, als er gebeld wordt met de klantenservice met een SPECIFIEKE vraag over twijfel of 'het automatisch opvullen van het lipje' van een boekhoesje wel goed gaat, gezien er in het 3d preview een wit vlakje te zien is.

En nu zeggen dat ik een nieuw ontwerp heb aangemaakt???? Terwijl t.t.v. het telefoongesprek het betreffende ontwerp ervoor stond, op verzoek direct opgeslagen want anders kon de medewerker hem niet direct mee beoordelen!!!
Antwoord B2C Telecom
Beste Petra, we hebben hier uitgebreid telefonisch over gesproken en wij begrijpen uw teleurstelling hierin. U belde in eerste instantie over het lipje automatisch opmaken en hierin hebben wij u geholpen. We kunnen zien dat u twee ontwerpen heeft gemaakt en vinden het jammer dat u hier niet eerlijk over bent. Een fout maken is menselijk en als de fout bij ons ligt geven we dat ook eerlijk toe. Mocht u nog gebruik willen maken van de korting dan kunt u een mailtje sturen naar info@b2ctelecom.nl. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
Petra
Sint Annaparochie

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten
Totaal waardeloos.. bestel iets via Bol.com, 3 dagen later nog niets ontvangen terwijl dit al wel betaald is, vervolgens word er aan de telefoon medegedeeld dat ze 1 week de tijd hebben om het te leveren.. als het er dan nog niet is, dan mag ik contact met hun opnemen...

Antwoord B2C Telecom
Beste Dave, helaas zijn wij voor de verzending van je bestelling afhankelijk van PostNL. Zij hebben het erg druk, waardoor er soms wat vertraging is. Je bestelling kan nog binnen komen, zo niet dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijk groet. Team B2C Telecom
DAVE
KERKRADE

Gepubliceerd op: 20/12/2019

Verzending veel gelaat. Bestelde stuk na 1 week nog niet bezorgd
Antwoord B2C Telecom
Beste B. Achten, wat vervelend dat je nog niets hebben ontvangen. We zien dat je nog geen contact met ons hierover hebt opgenomen en we zullen je vandaag een mailtje sturen met verdere informatie over je bestelling. Groet, Team B2C Telecom
Brigitte Achten
Hoeselt

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Pluspunten
Delivery was accurate and on time.
Cover I ordered broke after 2 weeks, I wrote them email, no response.
Antwoord B2C Telecom
Hi Sabina, we've checked our mailbox and we can't find any mail about your complaint. Did you send a mail to info@b2ctelecom.nl? If not can you send us pictures of the broken case? Thank you! Regards, Team B2C Telecom

Gepubliceerd op: 23/08/2019

Pluspunten
Niet tevreden..alle 2 glas protect was crash.

Antwoord B2C Telecom
Beste Laurentiu, ik begrijp dat u ontevreden bent, maar waar precies over? Waren de screenprotectors kapot bij u aangekomen? Wat jammer dat u niet direct contact met ons hierover heeft opgenomen, zodat we dit voor u konden oplossen. Wilt u een mailtje sturen naar info@b2ctelecom.nl zodat we dit verder voor u kunnen afhandelen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
laurentiu tarabas
ardooie

Gepubliceerd op: 04/07/2019

Pluspunten
Juiste maat van tablethoesje besteld en toch blijkt het geleverde hoesje te klein. Volgens hun voorwaarden worden de retourkosten vergoed maar dat blijkt dus niet het geval te zijn! Voor niks 8,10€ kwijt aan dit bedrijf. Geen aanrader dus!
Beloofde retourkosten voortaan vergoeden zoals in de voorwaarden wordt vermeld.
Antwoord B2C Telecom
Beste J. Huybrechts, bedankt voor uw recensie. De regels omtrent het retour sturen van producten staat beschreven op de pakbon en de website. Wij geven aan dat we pakketpost niet vergoeden, wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team B2C Telecom
JH
Berlaar

Gepubliceerd op: 31/03/2019

Pluspunten
Ik heb het verkeerde hoesje gekregen...hoe kom ik aan een goed passend hoesje?
Groet noes rinkes
Antwoord B2C Telecom
Beste N. Rinkes, Hartelijk dank voor uw review. U heeft een bestelling geplaatst voor de Samsung Galaxy A8 2018. Welke telefoon heeft u? Dan zoeken we onderling naar een gepaste oplossing. We horen dit graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Noes Rinkes
Sint Anthonis

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
0,5 Zeer slechte ervaring
Beter aangeven of een telefoon hoesje beschikbaar is en zoniet dan geen ander hoesje opsturen van een ander hoesje waardoor IK er niks aan heb
Antwoord B2C Telecom
Beste M. Bos, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het hoesje niet past. We zien dat u een bestelling hebt geplaatst voor de Samsung Galaxy J4 2018. Klopt dit? We horen dit graag van u, zodat we u een gepaste oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Melanie Bos
Putte

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Mijn eerste opdracht,werd in alle opzichten fantastisch uitgevoerd. Begeleiding door een erg behulpzame medewerkster die alles tot een mooi resultaat leidde.Zo'n medewerkster doet meer verkopen. Op grond van de eerste behandeling beveel ik uw gerespecteerd bedrijf aan.
Maarrrr, bij de zogenaamde gewonnen prijs, was de begeleiding een stuk misère en ellende door een kattenkop!!Eerlijk gezegd,op een gegeven moment toen ik dat meisje aan de telefoon kreeg en ze snauwerig deed tegen een 72-jarige die een universitaire opleiding economie heeft gevolgd. wilde ik gewoon de ""gewonnen prijs"" niet meer accepteren. Het resultaat was ook niet om aan te zien. Op de hoes was het hoofd van mijn zoon juist op de plek waar het gat van de camera is.Op grond van bijgeloof bij mijn vrouw,is de desbetreffende hoes linea recta prullenbak cq grijze container gegaan. Heb getracht naar beste eer en geweten mijn mening te geven. Op basis van de tweede ervaring zou ik uw bedrijf niet positief aanbevelen.
Antwoord B2C Telecom
Beste T. Lew, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met het eigen ontworpen hoesje, onze excuses hiervoor. Echter zien we nergens naar voren komen, dat u telefonisch contact heeft gehad met onze medewerkers, wel per mail. We willen u graag een oplossing aanbieden, zodat u toch een hoesje heeft, waar u graag naar kijkt. Kunt u contact met ons opnemen? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Theo Lew
Zoetermeer