Bedrijfsgegevens

Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop
Telefoon: 0617585589

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

B2C Telecom
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2252 beoordelingen (12 maanden)
5837 beoordelingen (totaal)
14091 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (1644)
21% (466)
3% (70)
2% (38)
2% (36)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
ik zou graag de positieve punten geven over dit bedrijf maar tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. vandaar maar 1 ster.
Verbeterpunten
betere afspraken met post.nl
want tot op heden is mijn bestelling nog niet geleverd.
is reeds verzonden van maandag en we zijn reeds zaterdag. ik moest voor de bestelling niet thuis blijven want het kon perfect in mijn brievenbus.
ik vond het al verdacht dat er in de mail stond : Mocht u uiterlijk vijf werkdagen na verzending uw bestelling niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op. Gaat dan zoveel verloren via Post.nl? Beter Bpost inschakelen dan !?!
Antwoord B2C Telecom
Beste C. Devoldere, hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling niet is aangekomen. Helaas gaat er bij de post wel eens iets verloren en we vermoeden dat dit ook het geval bij u is geweest. U heeft al via de mail te kennen gegeven dat u de bestelling niet meer wilt ontvangen en wij zullen dit verder met u afhandelen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, B2C Telecom
Carine Devoldere
Bissegem

Gepubliceerd op: 11/08/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
Waardeloze telefoon hoesje gekregen voor myn samsung s3.
Na 2 dage laat de lijm al los
En is mijn klepje voor de magneet al stuk
Antwoord B2C Telecom
Beste S. Matai, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het hoesje beschadigingen vertoond. Dit zou natuurlijk niet moeten gebeuren. Is er een mogelijkheid om hier foto's van te maken en dit naar ons door te mailen? Dan kijken we intern voor een gepaste oplossing. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
S Matai
Rotterdam

Gepubliceerd op: 27/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb een LG K10 besteld. Het ontvangen hoesje is niet voor een K10.
Antwoord B2C Telecom
Beste G. Aalders, Hartelijk dank voor uw mail. Wat vervelend dat u een ander hoesje hebt ontvangen. Is er een mogelijkheid voor u om voor ons foto's te maken van het hoesje dat u heeft ontvangen en dit naar ons door te mailen? Dan wordt hier intern naar gekeken, en uiteraard een gepaste oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Gerald Aalders
Ulft

Gepubliceerd op: 09/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
IK KAN GEEN BEOORDELING SCHRIJVEN OVER IETS DAT IK NOG NIET ONTVANGEN HEB
Antwoord B2C Telecom
Beste E. Marting, Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Het is verstuurd op dinsdag 12-6. We hebben u een e-mail gestuurd met daarin de vraag om uw adres even te controleren. Graag horen we of dit wel klopt. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Els Marting
Hoeselt

Gepubliceerd op: 01/07/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Teruggestuurde verkeerd bestelde items sneller terug betalen inclusief de portkosten. Na 14 dagen nog geen afhandeling retour!
Antwoord B2C Telecom
Beste W. Verreydt, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw retour nog niet is behandeld. We zien dat u hier mailcontact over hebt gehad met de klantenservice. Zodra uw retour binnen is deze week, krijgt u daar bericht over. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
W Verreydt
Herentals

Gepubliceerd op: 20/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Hoesje is precies scheef gedrukt. De foto staat op de naad te ver naar de kant, terwijl deze op het ontwerp wel ik het midden staat
Verbeterpunten
 
Antwoord B2C Telecom
Beste L. Mijnendonckx, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het hoesje niet naar wens is. Kunt u ons hier over e-mailen, en hierbij foto's sturen zodat we dit kunnen beoordelen? Wellicht dat we een gepaste oplossing kunnen bieden. We horen dit graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Lotte Mijnendonckx
Mol

Gepubliceerd op: 20/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord B2C Telecom
Beste P. Vanalderweireldt, Hartelijk dank voor uw review. Graag hadden we geweten wat er met uw bestelling gaande is en waar u niet tevreden over bent. Kunt u ons hierover berichten? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
P Vanalderweireldt
Diksmuide

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Goedkoop en goeie kwaliteit
Verbeterpunten
Mijn hoesje was zeer goed , behalve dat de gaten van de camera, oortjes en opladen verkeerd waren zeer jammer
Antwoord B2C Telecom
Beste L. Marie Maquet, Hartelijk dank voor uw mail. Wat vervelend dat het hoesje niet helemaal overeen komt met uw toestel. Is er een mogelijkheid om ons hierover te e-mailen? We ontvangen dan ook graag wat foto's van het hoesje om de telefoon heen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Lisa Marie Maquet
Herzele

Gepubliceerd op: 18/06/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer slecht! Ik had online veel problemen met het invullen van mijn gegevens, ik wou een ander aflever adres dan het factuuradres en telkens kon ik het niet invullen. Uiteindelijk stond er dus mijn postcode bij de straat en woonplaats van degene die het zou ontvangen en kon postnl niet bezorgen. Nu is het pakket ergens bij postnl.. En ze nemen géén contact met je op dat het dus fout is gegaan!! Ben erg teleurgesteld
Antwoord B2C Telecom
Beste R. G. M. Verheijen, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u tegen problemen bent aangelopen op de site. We zien dat uw bestelling inmiddels opnieuw is verstuurd. Heeft u dit ook in goede orde ontvangen? We horen dit graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
R.

Gepubliceerd op: 11/06/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
gsm-hoesje 21-05 besteld met levertijd van 2-3 dagen; betaald met after pay op 25-05/ helaas nog geen hoesje ontvangen op 27-05
Antwoord B2C Telecom
Beste R. Van de Sande, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u op uw bestelling hebt moeten wachten. We hebben u een mail gestuurd met de vraag of u uw adres voor ons wilt controleren. Graag horen we van u, of u dit klopt en of u uw bestelling inmiddels hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Ria Van de Sande
Mechelen

Gepubliceerd op: 10/06/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer