Bedrijfsgegevens

Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop
Telefoon: 0617585589

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

B2C Telecom
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1906 beoordelingen (12 maanden)
6581 beoordelingen (totaal)
16464 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (1395)
20% (385)
3% (54)
2% (40)
2% (40)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Hoe kan ik nu een goed oordeel geven. Heb bestelling zelfs nog niet ontvangen.
Antwoord B2C Telecom
Beste J. Borremans, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is geleverd. We hebben u een e-mail gestuurd, met de vraag om uw adres te controleren. Wilt u dit controleren? Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
jean-pierre borremans
ruiselede

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakje is ondertussen toegekomen, was bedoeling als kerstpakje, maar beter laat dan nooit :)
Antwoord B2C Telecom
Beste T. Vanhoutte, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u niets hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! We hebben u een e-mail gestuurd, waarin wordt aangegeven uw adres te willen controleren. Graag zien we hier een reactie op verschijnen. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Tommy Vanhoutte
Deinze

Gepubliceerd op: 08/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Tot op vandaag product nog niet ontvangen

Deinze
25/12/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Na 5 werkdagen bestelling nog niet ontvangen, telefonisch niet bereikbaar. Ik bestel hier nooit meer.
Verbeterpunten
 
Antwoord B2C Telecom
Beste N. Vanseuningen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u na 5 werkdagen nog steeds niets heeft ontvangen, onze excuses hiervoor! U heeft ons telefonisch wel weten te bereiken, want er is afgesproken met u dat ons zou terugbellen, wanneer u op vrijdag (28-12) nog steeds niets zou hebben ontvangen. Is dit het geval? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Nicky
Mechelen

Gepubliceerd op: 05/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
veel keuze
Verbeterpunten
betalingen beter opvolgen en vriendelijk zijn aan de telefoon
Antwoord B2C Telecom
Beste L. Weytjens, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het bij uw bestelling niet is gegaan, zoals gewenst. Onze excuses hiervoor! Er waren inderdaad wat technische problemen met de betalingen. Dit is gelukkig opgelost. Heeft u uw bestelling in goede orde ontvangen? Met vriendelijke groet, het B2C Telecom.
Liesbeth Weytjens
Stabroek

Gepubliceerd op: 25/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord B2C Telecom
Beste A. De Coninck, Hartelijk dank voor uw cijfer. Graag hadden we geweten, wat de reden is van uw lage cijfer, zodat we hier wellicht iets mee kunnen doen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Adc
Hasselt

Gepubliceerd op: 22/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niks gekregen
Antwoord B2C Telecom
Beste P. Windels, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u nog niets hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! We hebben uw een e-mail gestuurd om het adres te controleren. Wilt u dit voor ons nakijken en hierop reageren? Dan zorgen we dat dit voor u wordt nagekeken. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Patrik Windels
Otegem

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wij hebben de bestelling nooit ontvangen
Antwoord B2C Telecom
Beste E. Pitlo, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. We zien dat u hier een van onze collega's over hebt gesproken en dat er een gepaste oplossing is aangeboden. Hopelijk bent u hier tevreden over. Mocht u ergens nog vragen over hebben, horen we dit graag van u. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Esmée Pitlo
De Meern

Gepubliceerd op: 02/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Snelle levering, hoesje lijkt in orde.
Verbeterpunten
5 maanden later bladdert de afbeelding van het hoesje af en geeft het bedrijf niet thuis.
Antwoord B2C Telecom
Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de print loslaat. Zoals we kunnen zien, is hier mailcontact over geweest en wordt hier samen gekeken naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Jet

Gepubliceerd op: 18/11/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen. Een cover besteld voor de Nexus 7 (2013). Past totaal niet, te klein terwijl is aangegeven dat het voor dit toestel is.
Verbeterpunten
Een cursus klantvriendelijkheid zou een grote bijdrage kunnen leveren.
Antwoord B2C Telecom
Beste A. Jong A Tai, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het hoesje niet heeft gepast. We zien dat u een andere versie heeft besteld, u heeft waarschijnlijk de ASUS Google Nexus 7 II (2013). Dat is de reden dat dit niet past om uw tablet. Helaas hebben we hier ook geen hoesjes voor. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.
Ann

Gepubliceerd op: 16/11/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen. Een cover besteld voor de Nexus 7 (2013). Past totaal niet, te klein terwijl is aangegeven dat het voor dit toestel is.
Verbeterpunten
Een cursus klantvriendelijkheid zou een grote bijdrage kunnen leveren.

02/11/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
snelle levering, beleefd
Verbeterpunten
hoesje leveren dat past !!! (op site nochtans het juiste telefoontoestel aangeduid)
snellere en betere aftersales !!!
volledig bedrag van de verplichte verzendkosten voor retourneren terugbetalen !!!
terugstorten binnen de 7 dagen zoals beloofd !!! (we zijn nu al 19 dagen verder en nog steeds niets ontvangen op mijn rekening)
Antwoord B2C Telecom
Beste H. Janssens, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat het hoesje niet past. Zoals we kunnen zien, heeft u al contact gehad met een van onze medewerkers en is er besproken wat wat we nu het beste kunnen doen. We horen graag of u nog ergens vragen over heeft. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team
Klant

Gepubliceerd op: 14/11/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
hoesje leveren dat past ! (op site nochtans het juiste telefoontoestel aangeduid)

31/10/2018

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer