Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop

B2C Telecom

Pluspunten
Snelle service, duidelijke instructies op de website en een tof resultaat!
De geur van het hoesje was nogal chemisch en indringend. Het lijkt ook niet zo'n goede kwaliteit te zijn (de bedrukking in de plooi van het hoesje gaat volgens mij snel afbladeren), maar dat kan ik nu nog niet zeggen natuurlijk.
Sien Wollaert
Berchem

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit. Zorgen dat je foto ruim buiten de randjes ligt. Deze kan licht verschuiven tov het voorbeeld op de site.

Karen
Groot-Bijgaarden

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
De levering is zeer snel.
Om de 1 of andere reden 'verschuift' het ontwerp ten opzichte van hoe het op de pagina toont. Hierdoor komen afbeelding uit het midden te staan.
Daarnaast is het nogal slordig dat als ik een hoesje voor een Samsung J3 2016 ontwerp en bestel, dat ik dan een hoesje voor een Samsung J3 2017 ontvang. Vooral omdat de locatie van de functieknoppen aan de zijkanten anders geplaatst zijn. (En er ook geen opening voor bvb het lampje op de juiste plek zit.)
Ik heb dit nu zelf aangepast door mijn oude en nieuwe te combineren en zelf de missende gaatjes in te maken.
Dus al met al mijn verbeter tip: Zorg dat mensen de juiste hoesjes ontvangen om dit soort dingen te voorkomen.
B.M. Doorn
Middelharnis

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Ik had een hoesje nodig voor mijn dochter die haar eerste mobieltje kreeg voor haar verjaardag. Had er een besteld die de dag voor haar verjaardag in de bus lag maar helaas de verkeerde (andere shop ook). Het was net voor zessen, De uiterste besteltijd, en moest er echt een hebben. In de chat (heel handig) gaf de medewerkster aan er voor te zorgen dat het hoesje, hoewel de betaling net te laat kon zijn, De volgende dag keurig in de bus en wij gered! Ontzettend bedankt B2C Telecom, dit was echt belangrijk voor ons en onze dochter. Suoer

G Wijnen
IJsselstein

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Zeer tevreden
Snel geleverd

Kelly Verbauwen
Sint Kuis

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
zeer snel geleverd zeg maar in één dag in huis super
ik heb zelf een foto geleverd , het hoesje ziet er leuk uit het enigen is dat de lucht op de foto stralend blauw is , is het op het hoesje paars zonden , voor mijn vrouw heb er ook één besteld die ziet er ook goed uit hij is mooier dan die van mij
H Heeremans

M.F. Robert
Venlo

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Snel binnen en netjes verpakt.

's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
snelle levering. mijn fout omtrent het formaat, doch makkelijk omruilen tegen het juiste formaat
eigenlijk geen, zijn zeer tevreden
C. van den Heuvel
Vessem