Website: www.b2ctelecom.nl
Adres: Spaarpot 155 5667KW
Plaats: Geldrop

B2C Telecom is hét adres voor onderscheidende en betaalbare telefoon- en tablethoesjes! Wat ons bijzonder maakt is onze printservice. Door gebruik te maken van onze unieke Phone Case Designer kun je op onze website je eigen foto’s, teksten en logo’s op je hoesje plaatsen en vervolgens door B2C Telecom laten bedrukken. Zowel bedrijven als particulieren kunnen hun eigen hoesje maken en ontwerpen op onze website.

B2C Telecom

Pluspunten
ze reageren snel als je een bericht stuurt naar ze. Heb op donderdagavond besteld en zaterdagochtend al in huis. Snelle levering. Kwaliteit vond ik prima (incl. de magnetische sluiting) De foto's die ik gekozen had voor het hoesje zijn ook met goede kwaliteit erop afgedrukt. Bij 1 foto had ik op mijn mobiel bewerkt met Vintage. Op het hoesje is ie een stuk rozer geworden dan het origineel, dat is jammer. Mijn volgende zelf ontwerp hoesje ga ik hier zeker weten weer bestellen.
Ginger

Gepubliceerd op: 18/01/2020

Pluspunten
Het is een super mooi hoesje! Het is van mooie kwaliteit. de kleurcontrasten zijn mooi. De foto's zijn super mooi afgedrukt. Het hoesje is stevig en handig in de hand. De letters zijn mooi afgewerkt. Kortom het is een fantastisch hoesje!
er zijn geen minpunten!
Roya Maya
Vilvoorde

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Lynn

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Aardige en goede klantenservice
Levering termijn
Antwoord B2C Telecom
Beste Ingrid, bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat het hoesje een maand nadat je het besteld hebt is verstuurd i.v.m. niet voorradig. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik hoop dat je ondanks de levertijd toch blij bent met het hoesje! Team B2C Telecom
Ingrid Schijffers
Hoogwoud

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Mooie kwaliteit
Leveringstermijn met bpost
Meer opties voor bewerken aub
Tammy
België

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Zeer snelle levering. Mooi zelfgemaakt hoesje, zag er precies uit zoals gemaakt.

J. Vroone-Hoos
Anna Paulowna

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Artikel dat we kochten zou pas na lange tijd geleverd worden. Dit wisten we al bij de bestelling maar werden hiervan via mail nog eens op de hoogte gesteld en konden eventueel kiezen voor een alternatief. Dit alternatief hebben we uiteindelijk ook aangenomen en dat werd perfect op tijd geleverd. Prima service.

Pieter
Deinze

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam, grandioos, product was prima
Ga zo door
Nico Peeters
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Ben heel tevreden met het zelfgemaakt Boekhoesje Samsung Galaxy A70 en goede afwerking.En een snelle verzending. Top
Patrick
Vosselaar