Website: https://www.aviclaim.nl/
Adres: De Corridor 14 K1 3621ZA
Plaats: Breukelen
Telefoon: 0346 20 20 16

Aviclaim helpt consumenten met het indienen van een claim bij luchtvaartmaatschappijen indien er problemen zijn ontstaan met een vlucht. Problemen zoals vertraging, het niet tijdig annuleren van een vlucht of een overboekt toestel geven u tot op zekere hoogte recht op een compensatie.

De ervaring leert dat het voor de consument onmogelijk wordt gemaakt om te krijgen waar je recht op hebt. Daarom helpt Aviclaim gedupeerde reizigers. Door juiste data en systemen kunnen we vooraf goed beoordelen of u recht heeft op een compensatie, zodat u weet waar u aan toe bent. Kijk ook eens bij onze reviews, om te zien hoe uw voorgangers onze service hebben ervaren.

Aviclaim

Pluspunten
Duidelijke communicatie! Houden je goed op de hoogte van de stand van zaken!

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Zeer tevreden, korte wachttijd.
N.v.t
Betty
Enschede

Jamal

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Ze hebben een compensatie geregeld voor vertraging die ik op Newark geleden had
(Ook al is dit buiten hun macht, dus hier kunnen ze niet veel mee maar:) Ik moest ongeveer 13 maanden op een compensatie wachten
Olivier
Doorn

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Geen omkijken naar gehad na het indienen en regelmatig kreeg ik een update van de status van de procedure. Goede service!

Fleur

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Je wordt altijg op de hoogte gehouden ivm lopende zaak
Nvt
Sahila
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Houden je goed op de hoogte van de voortgang en na aantal brieven richting Transavia uiteindelijk geld teruggekregen.
De betaling naar mijn rekening duurde lang, hierop gebeld met Aviclaim, bleek een foutje in de verwerking. Dag later stond het op mijn rekening.
Laurens
Sneek

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Snelle benadering over mogelijkheid tot indienen van de claim. Regelmatig update over de stand van zaken.
Niet eenvoudig om alles digitaal aan te leveren. Zeker voor ouderen mogelijk te moeilijk.
Dordrecht

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Geen onnodige communicatie; support snel.
Mijns inziens is de site wel voor verbetering vatbaar. Niet alles is altijd even duidelijk en er wordt een beperkt aantal file types geaccepteerd bij uploading. Voorbeeld: een deel van de communicatie met de KLM ging per e-mail en kopieen daarvan werden niet geaccepteerd waarop ik moest printen en scannen...
Willem
Zwaag