Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Marco
Leiden

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Snelle service en adequate communicatie

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snel geleverd goed discreet verpakt.
Prima zoals het nu is.
Kees

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
goed geholpen

Maasbree

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Prima prijzen, duidelijke webshop
Levertijd wat langer aangezien het uit het buitenland komt. Niet erg, maar wellicht wel duidelijker vermelden.
Robert
Nederweert

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Mailcontact en vlotte bezorging
De grootte en hoeveelheid van de foto's op site. Heb het verkeerde product besteld, omdat ik op foto's niet goed genoeg heb gezien dat het toch om een iets andere uitvoering ging dan het product dat ik zocht. Hier kwam ik pas achter toen ik de schoenen uitpakte.
Hilversum

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
neutraal
Rieky
Schiedam

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
snelle levering
Saskia van Eck

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Goede service en snelle levering
J
Oosterhout

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Snellere bezorging dan vermeld.
Melding dat het later word bezorgd duidelijker weergeven voordat je de bestelling hebt gedaan. En dit alleen laten gelden voor de producten waar dat voor geld en niet gelijk ook voor de andere producten.

Gepubliceerd op: 06/05/2019