Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Pluspunten
ze hebben rembours

Antwoord Avantisport
Beste Patrick,

we hebben via de mail even contact met u opgenomen om wat meer duidelijkheid te krijgen. We hopen er zo met u uit te komen.

Jori
avantisport.nl

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten

Met betrekking tot de voetbalschoenen, meerdere paren schoenen staan als ''superdeal'' op de site.
Neem als voorbeeld: https://avantisport.nl/heren/schoenen/voetbalschoenen/nike-tiempo-legend-iv-elite-nike-tiempo-legend-19573/
Deze schoenen zijn inderdaad ooit €350,- geweest, echter was dit ongeveer 7 jaar geleden. We zijn inmiddels vele versies Tiempo's verder, om ze dan nog voor €160,- aan te bieden is eerder een rip-off. Mensen die zich niet verdiepen in voetbalschoenen zullen dit echter niet weten. Zo zijn er nog vele voorbeelden van zéér oude versies voor véél te veel geld.
Eric
Oegstgeest