Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Pluspunten
Ze zijn goed bereikbaar
Bedankt je goed want er wordt helaas geen garantie gegeven. Wel wettelijk verplicht maar Avantisport doet er niet aan.
Hendrik

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Ze nemen de telefoon snel op.
LET OP !!!!!!! GARANTIE 0.0 !!!!!!!!!
Helaas een zeer slechte ervaring. Producten worden zonder meer snel geleverd maar zoals meerdere reviews vertellen is de garantie tot de deur en geen centimeter verder.
Klacht gedaan maar direct wordt er met een jurist gedreigt. Er wordt zelfs geeneens een poging gedaan garantie te bieden. Avantisport kan via de telefoon beoordelen dat je geen recht hebt op garantie ipv het product te laten retourneren en te beoordelen. Dit zijn echt praktijken die niet kunnen in 2019 !!
............moet zich echt schamen op deze manier zaken te doen. Kortom een product aanschaffen is snel gedaan online maar zoek een webshop die ook service en garantie bied.
Geld is binnen dus pech voor de klant !
Antwoord Avantisport
Avantisport vindt het jammer dat de laarzen lelijk zijn geworden door het gebruik, echter valt dit buiten de gehanteerde garantievoorwaarden. De laarzen zijn correct en in goede staat geleverd door ons, beschadiging als gevolg van verkeerd gebruik door de consument kunnen wij niet voorkomen en kunnen u niet verder helpen met deze klacht. U heeft voordat u met ons contact heeft gezocht al contact gehad met de Thuiswinkelorganisatie en zij hebben aangegeven onze mening te delen. Zij hebben u daar ook persoonlijk van op de hoogte gesteld middels een schrijven. Helaas blijft u met modder gooien op social media en vinden wij het spijtig dat u onze collega met naam en toenaam in deze berichten noemt.
Bas
Houff