Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Pluspunten
Zeer snel geleverd
Blijf zo door gaan

Gepubliceerd op: 27/05/2017

Pluspunten
Er ging iets fout bij het online bestellen. De order was geplaatst, maar de betaling ging fout door een glitch in het systeem. De volgende dag kreeg ik netjes een mail met daarin mijn opties vermeldt. Ik hoop ervoor om handmatig alsnog te betalen, dit werd per mail bevestigd En de order kwam de dag erna zonder problemen binnen. Erg fijn als een klantenservice mee denkt!

Anouk
Maastricht

Gepubliceerd op: 27/05/2017

Pluspunten
Ruilen naar een ander product is ideaal!
Als je op een product klikt (op telefoon) en je gaat met pijl terug sta je niet waar je gebreven bent maar helemaal bovenin. Daarna moet je weer scrollen naar de plek waar je gebleven bent.

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Schoenen besteld. Waren na een dag keurig binnen. Maar op dag van ontvangst zag ik dat de schoenen opeens 5 euro goedkoper waren. Na belletje met klantenservice kreeg ik dit dezelfde dag gelijk teruggestort. Top service!

Maarten

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Alex
Rottevalle

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Pluspunten

Belachelijke retourservice, voor een pakketje dat in eerste instantie gratis is verzonden betaal uiteindelijk toch bezorgkosten dat heb ik nog nooit meegemaakt en die Joeri maar verwijzen naar de site voor de voorwaarden omdat het er staat maakt dat het nog niet rechtvaardig
Antwoord Avantisport
Beste Anchanie,

Helaas is het zo bij u over gekomen en heeft u alleen het verwijzen van de website onthouden. We willen het graag nog een keer uitleggen hoe het zit met verzendkosten en geven dan ook altijd aan dat op de website voorbeelden staan die aangeven dat verzendkosten alsnog berekend kan worden omdat het besteld bedrag onder de € 65 komt. Mocht u hier nog vragen over hebben willen we deze natuurlijk altijd nog beantwoorden. We hopen dat u plezier heeft van de bestelde schoenen.

Jori
anchanie
zaandam

Gepubliceerd op: 25/05/2017

maaike
goor

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Netjes verpakt en snelle levering

F. Wierckx
Hoogerheide

Arthur
Leusden

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
komen afspraken na, snelle levering , kleding wijkt niet af van de foto's