Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Pluspunten
Goede snelle levering. Duidelijke website.
Jammer dat ik 1 week na mijn aankoop een mail krijg dat dezelfde aangekochte FP polo's in de aanbieding zijn -€10,- zou mij dus €30,- hebben kunnen schelen op deze aankoop van 3 stuks.
Bram
Landgraaf

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Prima keus, snelle levering

Fokke
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
Telefoniste doet weat ze zegt
Levertijd nakomen
Antwoord Avantisport
Geachte heer,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over uw beoordeling. Helaas is het 1 en ander mis gegaan in de communicatie via de email en de levering van Postnl. Helaas heeft de Postnl met deze levering enorme vertraging opgelopen. Inmiddels zijn de schoenen al retour gekomen en hebben wij het bedrag gecrediteerd. Helaas komen deze vertragingen wel eens voor. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Jori

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Inez

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Leuke korting op australian broek

rick
den bosch

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Doet wat die belooft. Goede spullen voor een goede prijs

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Goede service
Broekje viel tegen
Julian
Sint pancras

Anouk
Malden

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
accuraat, snel