Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Pluspunten
Duidelijke site. Voldoende omschrijving artikelen

Gemonde

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Van besluit tot aankoop via bevestiging via email en voortgang gang produkt naar aflevering prima geregeld.

J.J.
IJmuiden

Gepubliceerd op: 19/09/2017

E van t klooster

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Duidelijke website en goede service en snelle levering
Adriaan

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Snelheid bezorging.
Artikel niet afgeleverd op afgesproken tijdstip, het is uiteindelijk om 20.00u. bezorgd, zou tussen 14.30-18.00.
Dus binnen 24 uur afgeleverd is niet gehaald.Verder was de verpakking ernstig beschadigd. Dit alles gemeld, werd laconiek op gereageerd en men gaat het melden als klacht bij post.nl
Antwoord Avantisport
Beste Max,

Vervelend dat de Postnl het pakket niet geleverd heeft in de tijd dat ze aan hadden gegeven. Dat een pakket beschadigd is dat is ook kwalijk en we hopen dat dit niet ten slechte is gekomen van het product. Zoals we aangeven op de website voor 19:30 besteld morgen in huis zijn we wel nagekomen. Helaas dat het pakket iets te laat was door Postnl is de 24-uurs levering niet gelukt. Helaas krijgen we u telefonisch niet te pakken op het moment. Ik zal later nog contact met u proberen op te nemen.

Jori
Max

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
snelle levering en vriendelijke medewerkers

Gerda

W.A.
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Snelle levering, product is het bestelde product.

Mantel

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
houden je goed op de hoogte

Gepubliceerd op: 12/09/2017