Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Pluspunten
Heel erg netjes op tijd binnen.
En de producten die ik altyd koop bij avantisport passen altyd.
Ik zeg super bedrijf!

John
Everdingen

Gepubliceerd op: 23/01/2018

middelburg

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
foto toonde verkeerde verwachting
foto's beter product laten tonen, foto suggereerde rode lijnen in de schoenen echter bleek dit bij levering rose te zijn, had de kaartjes er al af getrokken dus retour kon niet meer.
Antwoord Avantisport
Geachte heer/mevrouw,

bedankt voor het beoordelen van de website. Helaas kunnen afbeeldingen nog wel eens per scherm verschillen in kleur. Voor de afbeelding gebruiken we de originele foto van Asics en lopen dit altijd nog even na. Mocht er niet op gelopen zijn en de schoenen voldoen verder aan de retourvoorwaarden kunnen ze nog retour gestuurd worden. Inmiddels ook telefonisch contact gehad en het verhaal ook uitgelegd. We hopen dat de schoenen toch nog naar tevreden zijn bij uw vrouw.

met vriendelijke groet,
jori
avantisport.nl
Paul
Noordwijk

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Snelle service, ook qua retouren/ruilen
soms een beetje te weinig keuze, assortiment uitbreiden.
Michiel
Loenen aan de Vecht

HP Techniek bv
Barneveld

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Makkelijk zoeken
Met modellen werken om juist beeld van lengte /breedte te krijgen vd kleding
Antwoord Avantisport
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het beoordelen van de website en bedankt voor het verbeterpunt. Wij kiezen ervoor om zoveel mogelijk de originele foto's te gebruiken van de merken. Mocht er een model bij zitten dan gebruiken we die zoals bij adidas en de meeste Only Play items. Hierin heeft u gelijk dat het duidelijker te zien is hoe een product valt. Tip voor in het vervolg, wij meten ook alle maten op en vermelden dit bij de artikelen. Nogmaals bedankt en we hopen dat u nog wel plezier heeft van het gekochte item.

Mocht u nog vragen hebben horen we dat graag bij de klantenservice.

met vriendelijke groet
jori
Essie

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Snel doet wat beloofd. En bij vragen makkelijk contact te krijgen.

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als aan de balie.

dorine

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Goede communicatie

Anne

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
mooi op tijd geleverd, en ondanks dat er spullen een levertijd hadden werd de bestelling in 2x geleverd zonder extra kosten, helemaal top

john van Osch
Culemborg