Website: www.avantisport.nl
Adres: A. van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN
Plaats: ALPHEN AAN DE RIJN

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport.
Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.

Nieuwste collecties en uitverkoop
Onze webwinkel heeft een ruim assortiment sportartikelen, met fikse kortingen tot 70%. Voor de nieuwste collecties van alle bekende topmerken en voor de echte koopjes slaag je altijd bij Avantisport. Je kunt bij ons o.a. terecht voor sportschoenen, voetbalschoenen, hardloopschoenen en sportieve sneakers online. Ook sportkleding van de beste merken en voor alle populaire sporten vind je altijd extra voordelig in onze webshop.

Topservice
Wij geloven in onze online sportwinkel en alle voordelen die het met zich meebrengt, zoals bestelgemak, geen wachtrijen en overvolle winkelstraten maar shoppen vanuit je luie stoel. Daarom geldt bij Avantisport voor 19.30u besteld morgen in huis! Ook kun je 24u per dag online ruilen-retouren en betaal je geen verzendkosten vanaf €65,-.

Avantisport

Pluspunten
Zeer snelle service en servicereacties. Het geeft een prettig persoonlijk contactgevoel.
Ik zou het prettig vinden als er bij het opmeten van de maat meer gegevens komen, het is nu te algemeen. En wat ik ook gemist heb is de lengtemaat van in dit geval jassen. Misschien dat ik anders voor een iets langere jas was gegaan.

Gepubliceerd op: 13/12/2018

A.
Exmorra

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Goede prijzen
Michel

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Keurige klantenservice. Echte service!
Geen!
Heleen
Wergea

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Goede en snelle service. Ondanks drukke decembermaand.

Athos

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
goede spullen, snel geleverd

S
Elsloo

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Grote actuele collectie; overzichtelijke website en bestel- en betaalsysteem
Sponsor amateur voetbalverenigingen zoals de onze voor een grotere naamsbekendheid
Odie/GeuzenMiddenmeer

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
makkelijk bestellen en super snel geleverd Klasse!

Arjen
Helmond

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, nette verpakking, product zoals verwacht en gezien op de side, kan niet beter!

Jop
Hilversum

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Goede Service! Zeer goede kwaliteit voor een goede prijs. Snelle levering. Beter kan niet!
Geen zeer goede bedrijf! Zeer betrouwbaar!
Conny

Gepubliceerd op: 04/12/2018