Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten
Vlotte levering
Als iets door een brievenbus kan, zijn de verzendkosten wel erg hoog. De afhaaloptie die gratis is, werd niet vermeld
Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling. U kunt tijdens uw bestelling kiezen tussen thuis bezorgen of afhalen bij de dealer. Dit wordt altijd vermeld omdat u een keuze tussen die twee moet maken.

Team AutoStyle
Lex
Twisk

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
livraison dans les delai
aucune notice de montage, plus de vis que de trou! pourquoi ?
Tanguy
saint denis

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
over het bedrijf kan ik niet veel vertellen, maar het product dat ik kocht is te duur voor wat het is.

Goedemorgen,

Vervelend dat u niet tevreden bent over het artikel maar wanneer u niet tevreden bent over u w aankoop kunt u deze retourneren via de dealer.

mvg team Autostyle.
Patrick jaspers
Putte

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
ik was blij dat ik het deze had gevonden .een minpunt de levering heeft te lang geduurd .ik kan ze morgen dinsdag gaan halen .
als de firma niet heeft kan ze niet leveren

Dank voor uw feedback!
De levering voor deze rubber mattenset heeft inderdaad erg lang geduurd. Onze welgemeende excuses hiervoor! We hopen dat u er alsnog veel plezier van zult hebben.

Team AutoStyle
stevens johnny
roosdaal

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
levering ging goef
weten wat het profuct daadwerkelijk kan. in mijn geval trok het product de zekering door terwijl het effect van het item minimaal was
Goedemorgen,

Volgens onze gegevens heeft u een autokachel gekocht, dit is een veel verkocht product en deze klacht hebben wij nog niet eerder gehoord. Heeft u hem ook in een andere auto geprobeerd? Het kan natuurlijk zijn dat het artikel defect is. In dat geval heeft u natuurlijk garantie . U kunt zich hiervoor melden bij de door u gekozen dealer.

Mvg Team AutoStyle^M
John
Naarden

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Levering: prima. Geen beschrijving van het product of toelichting waar deze te vinden is. Product doet bovendien niet wat het zou moeten doen. Voldoet dus niet aan de verwachtingen. Daarom retour gestuurd naar dealer. Dealer stuurt helaas geen bevestiging van ontvangst van de retourzending. Wel keurig geld terug ontvangen binnen een week. Inclusief verzendkosten.
Zorg dat de dealer de communicatie met de klant over jouw product op orde heeft. Bijvoorbeeld een bevestiging dat je de retourzending hebt ontvangen. In het algemeen: zorg dat de dealer het servicelevel biedt dat jij voor je product wilt zien.
Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden ben over uw aanschaf. Wat het retour sturen en de terugbetaling kunt u ons een mail sturen aan klantenservice@autostyle.nl? Dan gaan wij dit voor u oplossen.

mvg Team AutoStyle

update : inmiddels contact gehad en naar tevredenheid opgelost.

Gepubliceerd op: 31/12/2017

Pluspunten
Levering: prima. Geen beschrijving van het product of toelichting waar deze te vinden is. Product doet bovendien niet wat het zou moeten doen en hoe het beschreven is. Product retour gestuurd. Wel een verzoek om het bedrijf te beoordelen, maar geen bevestiging van ontvangst van de retourzending, laat staan een terugbetaling ontvangen.
Bevestig je klant dat je de retourzending hebt ontvangen. Zorg dat de klant geen kosten moet maken om het product retour te zenden. En bevestig de klant dat terugbetalingen binnen dertig dagen na bevestiging ontvangst gaat plaatsvinden. Met andere woorden: verbeter je service, en vooral je communicatie.

17/12/2017

Gepubliceerd op: 15/12/2017

Pluspunten
Great selection of products to choose from.
PLEASE STOP USING DHL FOR SHIPPING. They are the worst ever shipping company, refuse to deliver to your door, leaves packages in the middle of mailboxes with no signature by apartment mailboxes in the snow. Loses packages constantly. PLEASE USE POSTNL
Hello,

Im sorry to hear you give us a rating of 6 only by our choice of shipping partner. Nevertheless we are happy u like our products and wish u good day. Regards team AutosTyle^M
David

Gepubliceerd op: 09/12/2017

W
Houten

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling! U geeft ons een 6, kunt u aangeven wat er niet goed was?
U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl.

Dank alvast!
Gingelom