Website: www.autostyle.nl

AutoStyle

Communicatie iets wat onduidelijk
Geleverde goederen waren kapot
Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling! Kunt u aangeven wat er aan de communicatie schortte? Heeft u de schade gemeld? We zouden graag de mogelijkheid krijgen om het op te lossen voor u. U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl.

Trates

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Weinig op voorraad, niets te zien dus.
Weinig verstand, ervaring van temperatuur meters, olie en water, voor race.
Niets, want er is niet te concurreren tegen een webwinkel, je kan niet een shop volleggen met al die producten.
Goedemiddag Tonny,

Is deze beoordeling voor AutoStyle of voor de winkel waar je bent geweest?
We vernemen het graag op klantenservice@autostyle.nl.
Dank alvast!

Tonny
Bernheze

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Groot assortiment en redelijk betaalbaar
Zowel bezorgkosten als afhalen op een depot is even duur. Heel vreemd! Hierdoor niet aan te bevelen.
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,Het afhalen bij de dealer is een extra service zodat u niet thuis hoeft te blijven voor de levering. Dat is toch hartstikke cool van ons!

Michael
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
snel binnen
mail verstuurd naar verkoper voor retour, maar nog geen antwoord van ​ridderkerk@​​kilinclar.nl
Antwoord AutoStyle
UPDATE: Het probleem is inmiddels opgelost.

Goedemiddag,Dank voor uw beoordeling. Is het inmiddels opgelost met de verkoper? U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl
Danny
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Vlotte levering
Als iets door een brievenbus kan, zijn de verzendkosten wel erg hoog. De afhaaloptie die gratis is, werd niet vermeld
Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling. U kunt tijdens uw bestelling kiezen tussen thuis bezorgen of afhalen bij de dealer. Dit wordt altijd vermeld omdat u een keuze tussen die twee moet maken.

Lex
Twisk

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
livraison dans les delai
aucune notice de montage, plus de vis que de trou! pourquoi ?
Tanguy
saint denis

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
over het bedrijf kan ik niet veel vertellen, maar het product dat ik kocht is te duur voor wat het is.

Goedemorgen,

Vervelend dat u niet tevreden bent over het artikel maar wanneer u niet tevreden bent over u w aankoop kunt u deze retourneren via de dealer.

mvg team Autostyle.
Patrick jaspers
Putte

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
ik was blij dat ik het deze had gevonden .een minpunt de levering heeft te lang geduurd .ik kan ze morgen dinsdag gaan halen .
als de firma niet heeft kan ze niet leveren

Dank voor uw feedback!
De levering voor deze rubber mattenset heeft inderdaad erg lang geduurd. Onze welgemeende excuses hiervoor! We hopen dat u er alsnog veel plezier van zult hebben.

stevens johnny
roosdaal

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
levering ging goef
weten wat het profuct daadwerkelijk kan. in mijn geval trok het product de zekering door terwijl het effect van het item minimaal was
Goedemorgen,

Volgens onze gegevens heeft u een autokachel gekocht, dit is een veel verkocht product en deze klacht hebben wij nog niet eerder gehoord. Heeft u hem ook in een andere auto geprobeerd? Het kan natuurlijk zijn dat het artikel defect is. In dat geval heeft u natuurlijk garantie . U kunt zich hiervoor melden bij de door u gekozen dealer.

Mvg Team AutoStyle^M
John
Naarden

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Levering: prima. Geen beschrijving van het product of toelichting waar deze te vinden is. Product doet bovendien niet wat het zou moeten doen. Voldoet dus niet aan de verwachtingen. Daarom retour gestuurd naar dealer. Dealer stuurt helaas geen bevestiging van ontvangst van de retourzending. Wel keurig geld terug ontvangen binnen een week. Inclusief verzendkosten.
Zorg dat de dealer de communicatie met de klant over jouw product op orde heeft. Bijvoorbeeld een bevestiging dat je de retourzending hebt ontvangen. In het algemeen: zorg dat de dealer het servicelevel biedt dat jij voor je product wilt zien.
Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden ben over uw aanschaf. Wat het retour sturen en de terugbetaling kunt u ons een mail sturen aan klantenservice@autostyle.nl? Dan gaan wij dit voor u oplossen.

mvg Team AutoStyle

update : inmiddels contact gehad en naar tevredenheid opgelost.

Gepubliceerd op: 31/12/2017

Pluspunten
Levering: prima. Geen beschrijving van het product of toelichting waar deze te vinden is. Product doet bovendien niet wat het zou moeten doen en hoe het beschreven is. Product retour gestuurd. Wel een verzoek om het bedrijf te beoordelen, maar geen bevestiging van ontvangst van de retourzending, laat staan een terugbetaling ontvangen.
Bevestig je klant dat je de retourzending hebt ontvangen. Zorg dat de klant geen kosten moet maken om het product retour te zenden. En bevestig de klant dat terugbetalingen binnen dertig dagen na bevestiging ontvangst gaat plaatsvinden. Met andere woorden: verbeter je service, en vooral je communicatie.

17/12/2017