Bedrijfsgegevens

Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

AutoStyle
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
203 beoordelingen (12 maanden)
852 beoordelingen (totaal)
10917 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (119)
29% (58)
6% (13)
2% (5)
3% (6)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
.
Verbeterpunten
Aan geven welke dag levering komt
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Zodra de bestelling verstuurd is wordt er een track&trace per e-mail verstuurd, hierop ziet u dus wanneer er geleverd gaat worden. Het kan zijn dat deze e-mail in de map met ongewenste e-mail is binnengekomen. Wilt u dit controleren en ons mailen op klantenservice@autostyle.nl?

Dank alvast!

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Klant

Gepubliceerd op: 17/03/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Geen verzendkosten rekenen als je het bij een garage ophaalt. Daar kan je het zonder verzendkosten bestellen.
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Het versturen naar een dealer is een extra service zodat u niet thuis hoeft te blijven voor de bezorger. De verzendkosten zijn voor u maar ook voor ons gelijk.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Fer
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 06/03/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goed te woord gestaan bij telefonische navraag.
Verbeterpunten
Uitlevering via dealerpunt slecht ervaren. Had 2 producten besteld. Ik bleek een nalvering te worden. Dealerpuntkon geen enkeleinformatie verstrekken en deed ook geen enkele moeite om iets uit te zoeken. Bij de nalevering stond 37 vermeld., maar geen toelichting of dit week 37 zou zijn of anderszins. Via telefoon contact gezocht met Autostyle. Gaven aan dat levering waarschijnlijk eind februari zou zijn....... Stond niet bij de bestelling toen ik die plaatste. Informatie en communicatie kan zeker beter.
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Dank voor uw feedback en onze welgemeende excuses voor de gebrekkige communicatie, ook vanuit onze dealer! Ik zie dat de Doggy Mat inderdaad eind februari (25e) wordt verwacht.
Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben bel of mail ons dan gerust! We zijn bereikbaar via 050-5445346 of per e-mail via klantenservice@autostyle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Rob
Waalwijk

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Led achterlampen voor de fiat passen niet moet worden aangepast
Verbeterpunten
 
Antwoord AutoStyle
UPDATE: Lampen bleken wel te passen na telefonisch contact.

Goedemorgen,Dank voor uw feedback! Kunt u ons mailen op klantenservice@autostyle.nl? Wij vernemen graag wat er niet past en hopelijk kunnen wij u hiermee helpen! Met vriendelijke groet,Team AutoStyle
Wubbe
Groningen

Gepubliceerd op: 13/11/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord AutoStyle

Klant

Gepubliceerd op: 06/11/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Hoe kan ik in godsnaam een beoordeling geven als ik mijn bestelling nog niet eens ontvangen heb terwijl op de website vermeld staat dat leveringen naar Belgie binnen 48u geleverd worden? Dus NEEN ik ben niet tevreden... pakketje besteld op vrijdagmiddag en nu zijn we dinsdagavond en heb nog steeds geen mail dat het zelfs al maar verzonden is!! Bij deze dus ook de laatste keer dat ik iets bij jullie besteld heb!!!

Kinrooi
23/10/2018

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Assortiment en prijs voor sommige produkten is ok
Verbeterpunten
bestelde onderdeel onverwacht 3 weken levertijd !!
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Dank voor uw feedback! Van het door u bestelde artikel hadden we nog 1 op voorraad maar u heeft er 2 besteld. We verwachten de tweede echter vrijdag al binnen te krijgen en vrijdag of maandag naar u toe te kunnen sturen!

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
autohunsel.nl
Hunsel

Gepubliceerd op: 30/10/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Communicatie iets wat onduidelijk
Geleverde goederen waren kapot
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling! Kunt u aangeven wat er aan de communicatie schortte? Heeft u de schade gemeld? We zouden graag de mogelijkheid krijgen om het op te lossen voor u. U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Trates
Rotterdam

Gepubliceerd op: 09/09/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Weinig op voorraad, niets te zien dus.
Weinig verstand, ervaring van temperatuur meters, olie en water, voor race.
Verbeterpunten
Niets, want er is niet te concurreren tegen een webwinkel, je kan niet een shop volleggen met al die producten.
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag Tonny,

Is deze beoordeling voor AutoStyle of voor de winkel waar je bent geweest?
We vernemen het graag op klantenservice@autostyle.nl.
Dank alvast!

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Tonny
Bernheze

Gepubliceerd op: 28/07/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Groot assortiment en redelijk betaalbaar
Verbeterpunten
Zowel bezorgkosten als afhalen op een depot is even duur. Heel vreemd! Hierdoor niet aan te bevelen.
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,Het afhalen bij de dealer is een extra service zodat u niet thuis hoeft te blijven voor de levering. Dat is toch hartstikke cool van ons!

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Michael
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 11/07/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
snel binnen
Verbeterpunten
mail verstuurd naar verkoper voor retour, maar nog geen antwoord van ​ridderkerk@​​kilinclar.nl
Antwoord AutoStyle
UPDATE: Het probleem is inmiddels opgelost.

Goedemiddag,Dank voor uw beoordeling. Is het inmiddels opgelost met de verkoper? U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl
Danny
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer