Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten
Goed
Kan ik niet zeggen
J.B Pannen
Almelo

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Pluspunten
Goede en snelle levering , goed verpakt
Ik heb achterlichten besteld voor mijn auto , lichten passen maar aansluiting is niet juist (wss voor Amerikaans model)
Jeroen
Izegem

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Pluspunten
levert snel
een gebruiksaanwijzing bij het product zou handig zijn ben nu de helft van mijn moerdoppen kwijt!
Plexi-Art
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 21/08/2017

*Aanpassing*
"Had wel bericht ontvangen zat in me spam e-mail' sorry!
UPDATE 31-08-2017: Geen reactie mogen ontvangen
UPDATE 29-08-2017: Geen reactie ontvangen.Goedemorgen Glenn,Het e-mailadres wat je hebt ingevuld bij de bestelling is dezelfde als je hier vermeldt, zijn onze e-mails ook niet in je spamfilter of map met ongewenste e-mail terecht gekomen? Ik verneem het graag van je op klantenservice@autostyle.nlMet vriendelijke groet,Tim - Team AutoStyle
Glenn
Thuis

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Betere communicatie
Kreeg geen bevestiging per mail wat ik had besteld en geen indicatie gekregen hoe lang het zou duren voor dat het geleverd zou worden. Per direct is niet echt een indicatie

Thuis
18/08/2017

Pluspunten
Gelieve een mail te sturen als het product niet in stock staat.
Staat op de site vermeld dat je normaal een mail krijgt maar hb niets gekregen
Mvg

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Duidelijke omschrijving onderdelen/accessoires. Je word prima op de hoogte gehouden hoe het gaat met de levering.
Afhaaladres: Geen bericht gehad dat het onderdeel binnen was. Maar op de bonnefooi opgehaald (kon men het in eerste instantie ook nog niet vinden).
Tj. de Vries
Emmeloord

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Snel geleverd.
We hebben Autolampen folie besteld. Helaas was het niet de kwaliteit die we verwacht hadden. Hier kan het bedrijf zelf overigens niet veel aan doen.
D.
Nootdorp

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Klantonvriendelijk dat je bij de keuze om de bestelling af te halen in het filiaal van je eigen woonplaats Amersfoort tevens de verzendkosten moet betalen! Dan maar bezorgen...
Goedemorgen,

Dank voor uw feedback.
Het afhalen bij een dealer bieden wij als extra service aan zodat u niet thuis hoeft te blijven om het pakket in ontvangst te nemen.

Team AutoStyle ^T
Hoekwerk
Amersfoort

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Levering na 2 dagen ok
Het item dat niet meer verkrijgbaar was is op zich geen probleem, maar dat ik mijn geld moest geen ophalen in een winkel waar men dan ook nog niet op de hoogte was! Dat vind ik onaanvaardbaar

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
levering correct
1 week voor het ontvangen van het pakje is lang
Goedemiddag,

Dank voor uw feedback! In dit geval heeft het inderdaad langer geduurd dan u normaal van ons mag verwachten. Helaas lag dit boven onze macht daar DHL een vertraging had en wij hier helaas niets aan konden doen. Onze excuses voor het ongemak!

Tim - Team AutoStyle

Gepubliceerd op: 10/07/2017