Website: www.autostyle.nl
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten
Aan geven welke dag levering komt
Goedemorgen,

Zodra de bestelling verstuurd is wordt er een track&trace per e-mail verstuurd, hierop ziet u dus wanneer er geleverd gaat worden. Het kan zijn dat deze e-mail in de map met ongewenste e-mail is binnengekomen. Wilt u dit controleren en ons mailen op klantenservice@autostyle.nl?

Dank alvast!

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten

Geen verzendkosten rekenen als je het bij een garage ophaalt. Daar kan je het zonder verzendkosten bestellen.
Goedemorgen,

Het versturen naar een dealer is een extra service zodat u niet thuis hoeft te blijven voor de bezorger. De verzendkosten zijn voor u maar ook voor ons gelijk.

Fer
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Goed te woord gestaan bij telefonische navraag.
Uitlevering via dealerpunt slecht ervaren. Had 2 producten besteld. Ik bleek een nalvering te worden. Dealerpuntkon geen enkeleinformatie verstrekken en deed ook geen enkele moeite om iets uit te zoeken. Bij de nalevering stond 37 vermeld., maar geen toelichting of dit week 37 zou zijn of anderszins. Via telefoon contact gezocht met Autostyle. Gaven aan dat levering waarschijnlijk eind februari zou zijn....... Stond niet bij de bestelling toen ik die plaatste. Informatie en communicatie kan zeker beter.
Goedemorgen,

Dank voor uw feedback en onze welgemeende excuses voor de gebrekkige communicatie, ook vanuit onze dealer! Ik zie dat de Doggy Mat inderdaad eind februari (25e) wordt verwacht.
Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben bel of mail ons dan gerust! We zijn bereikbaar via 050-5445346 of per e-mail via klantenservice@autostyle.nl.

Rob
Waalwijk

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Led achterlampen voor de fiat passen niet moet worden aangepast

Antwoord AutoStyle
UPDATE: Lampen bleken wel te passen na telefonisch contact.

Goedemorgen,Dank voor uw feedback! Kunt u ons mailen op klantenservice@autostyle.nl? Wij vernemen graag wat er niet past en hopelijk kunnen wij u hiermee helpen! Met vriendelijke groet,Team AutoStyle
Wubbe

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten

Hoe kan ik in godsnaam een beoordeling geven als ik mijn bestelling nog niet eens ontvangen heb terwijl op de website vermeld staat dat leveringen naar Belgie binnen 48u geleverd worden? Dus NEEN ik ben niet tevreden... pakketje besteld op vrijdagmiddag en nu zijn we dinsdagavond en heb nog steeds geen mail dat het zelfs al maar verzonden is!! Bij deze dus ook de laatste keer dat ik iets bij jullie besteld heb!!!

Kinrooi
23/10/2018

Pluspunten
Assortiment en prijs voor sommige produkten is ok
bestelde onderdeel onverwacht 3 weken levertijd !!
Goedemorgen,

Dank voor uw feedback! Van het door u bestelde artikel hadden we nog 1 op voorraad maar u heeft er 2 besteld. We verwachten de tweede echter vrijdag al binnen te krijgen en vrijdag of maandag naar u toe te kunnen sturen!

Excuses voor het ongemak.

autohunsel.nl
Hunsel

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Communicatie iets wat onduidelijk
Geleverde goederen waren kapot
Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling! Kunt u aangeven wat er aan de communicatie schortte? Heeft u de schade gemeld? We zouden graag de mogelijkheid krijgen om het op te lossen voor u. U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl.

Trates

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Weinig op voorraad, niets te zien dus.
Weinig verstand, ervaring van temperatuur meters, olie en water, voor race.
Niets, want er is niet te concurreren tegen een webwinkel, je kan niet een shop volleggen met al die producten.
Goedemiddag Tonny,

Is deze beoordeling voor AutoStyle of voor de winkel waar je bent geweest?
We vernemen het graag op klantenservice@autostyle.nl.
Dank alvast!

Tonny
Bernheze

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Groot assortiment en redelijk betaalbaar
Zowel bezorgkosten als afhalen op een depot is even duur. Heel vreemd! Hierdoor niet aan te bevelen.
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,Het afhalen bij de dealer is een extra service zodat u niet thuis hoeft te blijven voor de levering. Dat is toch hartstikke cool van ons!

Michael
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
snel binnen
mail verstuurd naar verkoper voor retour, maar nog geen antwoord van ​ridderkerk@​​kilinclar.nl
Antwoord AutoStyle
UPDATE: Het probleem is inmiddels opgelost.

Goedemiddag,Dank voor uw beoordeling. Is het inmiddels opgelost met de verkoper? U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl
Danny
Ridderkerk