Bedrijfsgegevens

Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

AutoStyle
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
359 beoordelingen (12 maanden)
591 beoordelingen (totaal)
5160 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (220)
23% (82)
7% (24)
4% (15)
4% (13)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Mailcontact bij problemen verloopt snel
Verbeterpunten
Na 1 week wachten nog niets ontvangen.
Pakje zou aangeboden geweest zijn, maar nooit melding gekregen (ook niet in de brievenbus).
Gemaild, zou opnieuw aangeboden worden. Zelfs data met tijdstippen opgegeven wanneer het zeker paste.
Maar daar kon geen rekening mee gehouden worden. Krijg je bovendien nog de reactie dat als je niet veel thuis bent je niets online moet bestellen en laten thuis sturen.
Ik bestel veel online, altijd loopt dat goed, 1x niet thuis, briefje in de bus om te bellen om een concrete afspraak te maken, of pakje bij de buren afgezet, of pakje achter de poort gezet enz…
Hier kan dat allemaal niet, nee want je moet tekenen voor ontvangst (zogezegd). Bijna 2 weken later nog niets ontvangen. Moet je weer reclameren, om dan te horen, meneer u kan uw pakje bij het postkantoor gaan afhalen tot 4 november (dit bericht kreeg ik op 2 november) en rara, ik kreeg dat gewoon mee, zonder legitimatie, zonder te tekenen voor ontvangst... Dus nee ik beveel dit aan niemand aan! Tenzij je geen haast hebt natuurlijk en reclameren je hobby is…
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,

Uw klacht gaat over levering van DHL/Bpost en niet over onze dienstverlening. Wij betreuren uiteraard het feit dat het niet goedgegaan is en zullen uw klacht doorsturen naar DHL.

Met vriendelijke groet,

Tim - Team AutoStyle
Klant

Gepubliceerd op: 20/11/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
voortaan goede correcte fotos er bij plaatsen, nu wat besteld wat heel anders is dan op de foto, kan het weer terug, allemaal ergernis voor niets!!
Opel Vivaro 2014 en jonger zijwindschermen
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u aangeven om welk artikel dit gaat zodat wij dit kunnen aanpassen.

U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl

Mvg team AutoStyle^M

*update*

De foto's van de windschermen op de website zijn voor een algemene indruk en voor elk windscherm wordt dezelfde afbeelding gebruikt.
De werkelijke vorm is geheel afhankelijk van het merk en model auto.

Dit is iets wat wij helaas niet kunnen veranderen.

mvg team AutoStyle.

Ben Onnink
Barendrecht

Gepubliceerd op: 28/10/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
voortaan goede correcte fotos er bij plaatsen, nu wat besteld wat heel anders is dan op de foto, kan het weer terug, allemaal ergernis voor niets!!

Barendrecht
14/10/2017

Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Ruim aanbod.
Verbeterpunten
- geen duidelijke mogelijkheid om als zakelijke klant gewoon je bedrijfs/facturatiegegevens met BTW-nummer in te geven. Benieuwd of ik ooit een officiële factuur met verlegging van BTW krijg.
- feedback deugt niet: enkel een link naar DHL track& trace, waaruit bleek dat mijn levering toegekomen was bij 'mijn dealer'. Toen ik de spullen ging afhalen, bleek dat de bestelling onvolledig was. De dealer moest zelf naar AutoStyle bellen om te horen hoe het zat. Dealer kreeg de spullen bovendien aangeleverd zonder melding dat het een online bestelling voor één klant ging. Dus had hij de items apart gewoon in de winkelrekken verspreid... zodat alles er terug uitgevist moest worden toen ik ze kwam afhalen.
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de aflevering.
Volgens onze gegevens heeft u gekozen voor afhalen bij de dealer en is dit pakket in 1 keer afgeleverd op 25 september. Op de doos zit normaal gesproken een pakbon met daarop duidelijk vermeld dat het om een web-order gaat. Onze welgemeende excuses wanneer dat niet het geval was.

Wanneer u een aanschaf doet op onze consumenten website is het inderdaad helaas niet mogelijk om een BTW factuur op uw bedrijf te krijgen. Wij werken met dealers welke b2b aankopen kunnen doen hiervoor dient u echter wel een account bij ons te hebben.



Mvg team AutoStyle^M
GOCAPS bvba
Zaventem

Gepubliceerd op: 14/10/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
niet goed zichtbaar hoe deze bouten eruit zien waardoor ik nu de verkeerde heb
Verbeterpunten
technische tekening bij hangen zodat we kunnen kijken dat we de juiste hebben
Antwoord AutoStyle
We hebben deze klant gemaild maar helaas geen reactie op mogen ontvangen.
Andy Poels
Veltem-Beisem

Gepubliceerd op: 04/10/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
mooie website
Verbeterpunten
5 weken levertijd voor een simpel artikel is te lang, zeker omdat dit niet goed wordt aangegeven.
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling. Ik ga u een e-mail sturen omdat ik geen bestelling van u terug kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
A van Eijsden
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 11/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
mooie website
Verbeterpunten
5 weken levertijd voor een simpel artikel is te lang, zeker omdat dit niet goed wordt aangegeven.

Hoogvliet
28/08/2017

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
RaceChip besteld via AutoStyle. Levering duurde 3 dagen. Helaas geen aftersale support voor de RaceChip
Verbeterpunten
 
William
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 05/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 23/08/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Eerdere bestellingen waren wel OK
Verbeterpunten
Carbonfolie zwart besteld, grijs gekregen, track&trace werkte niet
John V
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
voordelig
Verbeterpunten
veel spam,
Thuis bezorgen is thuis en niet ophalen in de winkel
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag Kevin,

Uw beoordeling verbaast ons daar u zelf heeft gekozen om uw bestelling af te halen in de winkel.

Met vriendelijke groet,

Tim - Team AutoStyle
Kevin
Goes

Gepubliceerd op: 08/07/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
-Batterijen leveren die niet lek zijn.
-Artikelen verpakken in orginelen verpakking.
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Kunt u aangeven om welke bestelling dit gaat? U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl

Mvg Team AutoStyle^M
Michael
Kerk-avezaath

Gepubliceerd op: 20/05/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer