Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten
Mailcontact bij problemen verloopt snel
Na 1 week wachten nog niets ontvangen.
Pakje zou aangeboden geweest zijn, maar nooit melding gekregen (ook niet in de brievenbus).
Gemaild, zou opnieuw aangeboden worden. Zelfs data met tijdstippen opgegeven wanneer het zeker paste.
Maar daar kon geen rekening mee gehouden worden. Krijg je bovendien nog de reactie dat als je niet veel thuis bent je niets online moet bestellen en laten thuis sturen.
Ik bestel veel online, altijd loopt dat goed, 1x niet thuis, briefje in de bus om te bellen om een concrete afspraak te maken, of pakje bij de buren afgezet, of pakje achter de poort gezet enz…
Hier kan dat allemaal niet, nee want je moet tekenen voor ontvangst (zogezegd). Bijna 2 weken later nog niets ontvangen. Moet je weer reclameren, om dan te horen, meneer u kan uw pakje bij het postkantoor gaan afhalen tot 4 november (dit bericht kreeg ik op 2 november) en rara, ik kreeg dat gewoon mee, zonder legitimatie, zonder te tekenen voor ontvangst... Dus nee ik beveel dit aan niemand aan! Tenzij je geen haast hebt natuurlijk en reclameren je hobby is…
Goedemiddag,

Uw klacht gaat over levering van DHL/Bpost en niet over onze dienstverlening. Wij betreuren uiteraard het feit dat het niet goedgegaan is en zullen uw klacht doorsturen naar DHL.

Tim - Team AutoStyle

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten

voortaan goede correcte fotos er bij plaatsen, nu wat besteld wat heel anders is dan op de foto, kan het weer terug, allemaal ergernis voor niets!!
Opel Vivaro 2014 en jonger zijwindschermen
Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u aangeven om welk artikel dit gaat zodat wij dit kunnen aanpassen.

U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl

Mvg team AutoStyle^M

*update*

De foto's van de windschermen op de website zijn voor een algemene indruk en voor elk windscherm wordt dezelfde afbeelding gebruikt.
De werkelijke vorm is geheel afhankelijk van het merk en model auto.

Dit is iets wat wij helaas niet kunnen veranderen.

mvg team AutoStyle.

Ben Onnink
Barendrecht

Gepubliceerd op: 28/10/2017

Barendrecht
14/10/2017

Pluspunten
Ruim aanbod.
- geen duidelijke mogelijkheid om als zakelijke klant gewoon je bedrijfs/facturatiegegevens met BTW-nummer in te geven. Benieuwd of ik ooit een officiële factuur met verlegging van BTW krijg.
- feedback deugt niet: enkel een link naar DHL track& trace, waaruit bleek dat mijn levering toegekomen was bij 'mijn dealer'. Toen ik de spullen ging afhalen, bleek dat de bestelling onvolledig was. De dealer moest zelf naar AutoStyle bellen om te horen hoe het zat. Dealer kreeg de spullen bovendien aangeleverd zonder melding dat het een online bestelling voor één klant ging. Dus had hij de items apart gewoon in de winkelrekken verspreid... zodat alles er terug uitgevist moest worden toen ik ze kwam afhalen.
Goedemorgen,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de aflevering.
Volgens onze gegevens heeft u gekozen voor afhalen bij de dealer en is dit pakket in 1 keer afgeleverd op 25 september. Op de doos zit normaal gesproken een pakbon met daarop duidelijk vermeld dat het om een web-order gaat. Onze welgemeende excuses wanneer dat niet het geval was.

Wanneer u een aanschaf doet op onze consumenten website is het inderdaad helaas niet mogelijk om een BTW factuur op uw bedrijf te krijgen. Wij werken met dealers welke b2b aankopen kunnen doen hiervoor dient u echter wel een account bij ons te hebben.

Mvg team AutoStyle^M
GOCAPS bvba
Zaventem

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
niet goed zichtbaar hoe deze bouten eruit zien waardoor ik nu de verkeerde heb
technische tekening bij hangen zodat we kunnen kijken dat we de juiste hebben
Antwoord AutoStyle
We hebben deze klant gemaild maar helaas geen reactie op mogen ontvangen.
Andy Poels
Veltem-Beisem

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
mooie website
5 weken levertijd voor een simpel artikel is te lang, zeker omdat dit niet goed wordt aangegeven.
Goedemiddag,

Dank voor uw beoordeling. Ik ga u een e-mail sturen omdat ik geen bestelling van u terug kan vinden.

Team AutoStyle
A van Eijsden
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
mooie website

Hoogvliet
28/08/2017

Pluspunten
RaceChip besteld via AutoStyle. Levering duurde 3 dagen. Helaas geen aftersale support voor de RaceChip

William
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Eerdere bestellingen waren wel OK
Carbonfolie zwart besteld, grijs gekregen, track&trace werkte niet
John V
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
voordelig
veel spam,
Thuis bezorgen is thuis en niet ophalen in de winkel
Goedemiddag Kevin,

Uw beoordeling verbaast ons daar u zelf heeft gekozen om uw bestelling af te halen in de winkel.

Tim - Team AutoStyle
Kevin
Goes

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Pluspunten
snelle levering
-Batterijen leveren die niet lek zijn.
-Artikelen verpakken in orginelen verpakking.
Goedemorgen,

Kunt u aangeven om welke bestelling dit gaat? U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl

Mvg Team AutoStyle^M
Michael