Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten
Word op de hoogte gehouden van de bestelling via e-mail
Op 31 januari windgeleiderd voor en achter besteld voor mijn mercedes ml w163 van climair. 29 februari komen de voorste geleiders incl. Een email dat voor de achterste geleiders het nog wel een maand kan duren.
Goedemorgen Floris,

Dank voor uw feedback.
Op onze website wordt altijd duidelijk aangegeven of een artikel al dan niet op voorraad is. Indien niet voorradig dan wordt je hier per e-mail op de hoogte van gebracht. We verwachten de windgeleiders, die niet voorradig zijn, op 6 maart binnen te krijgen en naar u te kunnen versturen. We tasten ietwat in het duister naar de reden van een 4. Zou u ons willen mailen op klantenservice@autostyle.nl? Dank alvast!

Team AutoStyle
Floris
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle levering via Halfords
Prijs is wat stijf te noemen. Dit moet echt beter.
Product bleek niet direct inzetbaar. Er ontbrak een zwevende zekeringhouder met zekering en de beide accu aansluitingen.
Ook werd het mij onduidelijk met hoeveel Ampere het kastje maximaal belast mag worden. Tevens is het niet duidelijk of het kastje de DRL automatisch laat branden zodra de motor wordt gestart en met een kleine vertraging de DRL weer uitzet zodra de motor wordt stilgezet. Tenslotte ontbrak het aansluitschema in de verpakking. Deze moest van internet worden geplukt. Niet leuk als je in de garage staat met het kastje in de aanslag bij de auto.
Willem
APELDOORN

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Het ontvangen product komt niet overeen met de foto op jullie website. Via de dealer bij mij in de buurt hoop ik alsnog het juiste product te ontvangen
Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback.
De fabrikant heeft helaas het artikel recentelijk veranderd tov de voor ons beschikbare foto waarvoor onze excuses.
U kunt het artikel vanzelfsprekend retourneren via de door u geselecteerde dealer voor een terugbetaling.
Er is helaas geen uitvoering meer leverbaar zoals op de foto op onze website.
Wij gaan deze foto zsm vervangen voor de juiste.

mvg team AutoStyle

Erik-Jan Steinebach
Denekamp

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Mooie producten, groot assortiment.
Omgang met klanten, halen van verzendtijden, afhandelingen van klachten.
Antwoord AutoStyle
UPDATE: Geen reactie mogen ontvangen naar aanleiding van onze reactie.

Goedemiddag,Tijdens de bestelling is het verkeerde huisnummer en de verkeerde postcode ingevuld waardoor DHL dit pakket niet heeft kunnen afleveren. Hierover is contact geweest met u en wij gaan het pakket (op onze kosten) opnieuw versturen zodra deze binnen zou komen. Dit is vandaag (14-08-2018) het geval en komt normaal gesproken morgen bij u aan. Wij gaan ervan uit dat wij dit goed hebben opgelost! Met vriendelijke groet,Team AutoStyle

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten

bestelde automatten zijn niet passend, stoelhoezen drama, ik zal mij binnenkort melden bij automat meppel
UPDATE 27-03-2018: Geen reactie ontvangen

Goedemiddag,

Dat is heel vervelend om te lezen! De bestelde automatten zijn voor een Ctiro├źn C1 van 2010-2014, wat is het bouwjaar van uw auto? Wij ontvangen graag foto`s als het niet past! En wat is er met de stoelhoezen? U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl
Ben Huisman de Bloemerij
Havelte / uffelte