Bedrijfsgegevens

Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

AutoStyle
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
210 beoordelingen (12 maanden)
800 beoordelingen (totaal)
9974 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (125)
30% (62)
6% (13)
1% (3)
3% (6)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Het ontvangen product komt niet overeen met de foto op jullie website. Via de dealer bij mij in de buurt hoop ik alsnog het juiste product te ontvangen
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback.
De fabrikant heeft helaas het artikel recentelijk veranderd tov de voor ons beschikbare foto waarvoor onze excuses.
U kunt het artikel vanzelfsprekend retourneren via de door u geselecteerde dealer voor een terugbetaling.
Er is helaas geen uitvoering meer leverbaar zoals op de foto op onze website.
Wij gaan deze foto zsm vervangen voor de juiste.

mvg team AutoStyle

Erik-Jan Steinebach
Denekamp

Gepubliceerd op: 30/09/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Mooie producten, groot assortiment.
Verbeterpunten
Omgang met klanten, halen van verzendtijden, afhandelingen van klachten.
Antwoord AutoStyle
UPDATE: Geen reactie mogen ontvangen naar aanleiding van onze reactie.

Goedemiddag,Tijdens de bestelling is het verkeerde huisnummer en de verkeerde postcode ingevuld waardoor DHL dit pakket niet heeft kunnen afleveren. Hierover is contact geweest met u en wij gaan het pakket (op onze kosten) opnieuw versturen zodra deze binnen zou komen. Dit is vandaag (14-08-2018) het geval en komt normaal gesproken morgen bij u aan. Wij gaan ervan uit dat wij dit goed hebben opgelost! Met vriendelijke groet,Team AutoStyle
Klant

Gepubliceerd op: 27/08/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
bestelde automatten zijn niet passend, stoelhoezen drama, ik zal mij binnenkort melden bij automat meppel
Antwoord AutoStyle
UPDATE 27-03-2018: Geen reactie ontvangen

Goedemiddag,

Dat is heel vervelend om te lezen! De bestelde automatten zijn voor een Ctiro├źn C1 van 2010-2014, wat is het bouwjaar van uw auto? Wij ontvangen graag foto`s als het niet past! En wat is er met de stoelhoezen? U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl
Ben Huisman de Bloemerij
Havelte / uffelte

Gepubliceerd op: 04/04/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer