Bedrijfsgegevens

Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

AutoStyle
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
229 beoordelingen (12 maanden)
761 beoordelingen (totaal)
8966 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (139)
27% (62)
7% (15)
2% (5)
3% (8)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 dagen levertijd en 2 weken later nog niets
Antwoord AutoStyle
UPDATE 17-08-2018: Geen reactie meer mogen ontvangen

Goedemorgen Fonne,

Uw bestelling van 8 augustus is 8 augustus verstuurd, Bpost heeft hier helaas een vertraging op. Ik ga ervan uit dat het vandaag of morgen bij u geleverd wordt maar dit kunt u volgen middels de track&trace die u ontvangen heeft.

Mocht dit niet juist zijn dan vernemen wij dat graag op klantenservice@autostyle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Fonne
Belgie

Gepubliceerd op: 26/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
waardeloos. Levering was zelfs niet aangekomen bij dealer/afleveringsadres. Wel factuur , geen pakketje. Allerlaatste keer dat ik hier iets bestel. Geen informatie, geen tracking via DHL via login mogelijk.
Antwoord AutoStyle
UPDATE 17-08-2018: Geen reactie meer mogen ontvangen

UPDATE: Wij vernemen graag van u of het inmiddels opgelost is. Wilt u ons dit mailen op klantenservice@autostyle.nl? Dank alvast! Goedemiddag, wij hebben inmiddels vernomen dat u vanochtend in de winkel bent geweest en uw telefoonnummer genoteerd is zodat u gebeld wordt als het pakketje er is.
steve
wichelen

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
De juiste spullen leveren en afspraken na komen. Na ons gesprek afspraken maken en beloftes doen en dan niets meer laten horen kan echt niet
Antwoord AutoStyle
Reeds contact gehad met klant. UPDATE: Meerdere e-mails verstuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. UPDATE: Nog steeds geen reactie.
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
1
Verbeterpunten
De juiste spullen leveren

08/05/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Spoiler besteld. Bleek een spoiler te zijn in 3 delen! Dat heb ik niks aan. Dealer kon hier niks mee. Staat ook niet op de website van lynx.
Verbeterpunten
 
Antwoord AutoStyle
UPDATE: AutoStyle is niet de verkopende partij in deze kwestie.

Goedemorgen,

Hier is ons niets van bekend dus de beoordeling verbaast ons! We gaan u mailen om een oplossing te vinden.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
R Pont
Rotterdam

Gepubliceerd op: 27/04/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
0
Verbeterpunten
Stelling terug terug moet nog beter maken voor belt twee kleine onderdelen gekocht zoek totaal € 11 waar was verkeer nou wij willen terugsturen moeten wij nog € 7,50 voor retour betalen ik vind het is slecht
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het bestelde artikel.

Maar wanneer u een bestelling doet op de website en het artikel is niet naar wens is het ook mogelijk om deze terug te brengen bij de door u geselecteerde dealer. Het is niet verplicht om deze te versturen.

mvg team AutoStyle
MARGARYAN Transport
Wijk bij Duurstede

Gepubliceerd op: 09/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Levering ok product slecht slecht slecht !!!!!
Verbeterpunten
Verkoop goede kwaliteit geen brol
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

volgens onze gegevens heeft u een rubberen onderlip besteld.

Wij hebben van dit product een filmpje op onze website staan dus begrijp niet zo goed wat u anders had verwacht van dit artikel. Maar wanneer u niet tevreden bent over het product kunt u deze, mits ongebruikt retourneren via de door u gekozen dealer.

mvg Team AutoStyle
Mario
Kruishoutem

Gepubliceerd op: 26/01/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Betere communicatie als bestelde niet op voorraad is. Levertijd van 3 maanden serieus? Voor 2 kentekenplaat houders.?
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen Andre,

De levertijd van het door u bestelde artikel (AS NP02) was inderdaad erg lang. Echter, de levertijd wordt wel altijd vermeld na bestelling.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle
Andre
Sassenheim

Gepubliceerd op: 14/12/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
vrij correcte levering
Verbeterpunten
de matten passen niet op de bevestigingspunten van de auto
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de door u aangeschafte matten set. Zou u ons kunnen laten weten om welke set dit gaat en ons hiervan een foto willen mailen op klantenservice@autostyle.nl.Mvg team AutoStyle- Mischa

update 05-12 , nog geen reactie ontvangen van de klant.
Klant
herentals

Gepubliceerd op: 05/12/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer