Bedrijfsgegevens

Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

AutoStyle
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
377 beoordelingen (12 maanden)
545 beoordelingen (totaal)
4537 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (229)
25% (95)
7% (25)
4% (15)
3% (13)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
bestelling nog steeds niet ontvangen!
Antwoord AutoStyle
UPDATE: 07-08-2017 geen reactie mogen ontvangen.
demeyere danny
herzele

Gepubliceerd op: 20/07/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen duurde enorm lang en werd niet op de hoogte gehouden
Verbeterpunten
Contactpersoon bij autostyle ipv bij de derde partij
Antwoord AutoStyle
Update 14-06-2017: Geen reactie ontvangen

Goedemorgen,

Vervelend dat uw bestelling niet goedgegaan is, wij zouden graag van u vernemen wat er allemaal misgegaan is en over welke bestelling het gaat. Kunt u ons mailen op klantenservice@autostyle.nl? Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Tim
Team AutoStyle
Jason
Lelystad

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Nadat er een bestelling is gedaan blijkt het niet mogelijk te zijn om een BTW factuur te krijgen. Klantenservice geeft aan dat je dan telefonisch moet bestellen en via de mail je bedrijf aan moet melden om zakelijke bestellingen te kunnen doen.

Dit is nergens terug te vinden op hun site.

Ook geven ze aan dat het niet mogelijk is om ee n nieuw factuur te kunnen maken voor een reeds geleverd product.
komen niet met oplossingen maar blijven binnen de lijntjes denken.

rondom gewoon kut!
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,

Dank voor uw feedback.
U heeft een bestelling geplaatst op een consumentenwebshop, Wij kunnen hier helaas geen BTW factuur voor maken zoals telefonisch aan u uitgelegd.

Met vriendelijke groet,

Team AutoStyle ^T
Ab
Delft

Gepubliceerd op: 05/06/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Nadat er een bestelling is gedaan blijkt het niet mogelijk te zijn om een BTW factuur te krijgen. Klantenservice geeft aan dat je dan telefonisch moet bestellen en via de mail je bedrijf aan moet melden om zakelijke bestellingen te kunnen doen.

Dit is nergens terug te vinden op hun site.

Ook geven ze aan dat het niet mogelijk is om ee n nieuw factuur te kunnen maken voor een reeds geleverd product.
komen niet met oplossingen maar blijven binnen de lijntjes denken.

rondom gewoon kut!

Delft
22/05/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
De verzending viel al bij al mee,maar de levering van DHL was echt slecht. Als ik nog iets zou bestellen zou het zeker niet geleverd moetn worden door DHL. Ik zal zeker geen reclame maken voor de service.
Verbeterpunten
Verkies een ander verzendbedrijf
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Wij betreuren het dat u uw beoordeling baseert op de vervoerder.
Kunt u aangeven was er mis is gegaan met de levering?
Volgens onze gegevens heeft DHL dit pakket wel bij u aangeboden maar was u niet thuis. U kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl
Marnix
Gistel

Gepubliceerd op: 27/05/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
0
Verbeterpunten
Luchtinlaat opbouw besteld!
Luchtinlaat inbouw geleverd???
Mail verstuurd maar nog niks gehoord
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen, kun u aangeven om welke bestelling dit gaat? Wij willen het graag voor u uitzoeken. u kunt ons mailen op klantenservice@autostyle.nl

mvg team AutoStyle^M
Lavit
Westende

Gepubliceerd op: 27/05/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
bestelling was een week later binnen gekomen en klantservice mocht dat niet verklaren.
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Kunt u ons op klantenservice@autostyle.nl laten weten om welke bestelling dit gaat? Ik zoek het graag voor u uit!

Met vriendelijke groet,

Tim - Team AutoStyle
Klant

Gepubliceerd op: 19/04/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voortaan eerlijke informatie vermelden bij een product.
En een klacht netjes oplossen, en de klant niet laten zitten met een verkeerd product.
Antwoord AutoStyle
UPDATE: 06-04-2017: Nog steeds geen reactie mogen ontvangen

UPDATE 04-04-2017: Geen reactie mogen ontvangen op onderstaand.

Goedemorgen,

Wij zijn niet op de hoogte van uw klacht , Wilt u ons mailen op klantenservice@autostyle.nl dan gaan wij ons best doen om het voor u op te lossen. Mvg
David.

Gepubliceerd op: 13/04/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
promise: 1 werkdag delivery
reality: 10 werkdag (13 dag) delivery
Antwoord AutoStyle
Goedemorgen,

Onze welgemeende excuses wanneer de beloofde levertijd niet waargemaakt is.
Graag vernemen wij van U om welke bestelling dit gaat zodat wij de oorzaak hiervan kunnen achterhalen.

U kunt u ons mailen op klantenservice@autostyle.nl

mvg Mischa- Team AutoStyle.
T.
Den Haag

Gepubliceerd op: 26/01/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niks heel lang moeten wachten op filters en dan nog kapot binnen komen waardeloos in een woord
Verbeterpunten
Slecht zeer slecht
Antwoord AutoStyle
Update: Tot op heden geen reactie mogen ontvangen

Goedemorgen Tim,

Zou je mij een mail willen sturen op klantenservice@autostyle.nl? Ons is namelijk niks bekend van deze klacht en ik los deze graag op! Zou je me kunnen mailen wat je besteld hebt en op welke naam? Bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,

Tim - Team AutoStyle
tim
veghel

Gepubliceerd op: 18/01/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
GEEN
Verbeterpunten
ALLES , PRODUCT ZOU AFGELEVERD worden bij Heuts,daar wist men niets van de bestelling , vervolgens gebeld en autostyle vertelde dat product per post nl ( oid) afgelevrd zou worden . nog steeds niets ontvangen, waardeloos
Antwoord AutoStyle
Update: Geen reactie ontvangen

Goedemiddag,

Zou u ons willen mailen op klantenservice@autostyle.nl en aangeven om welke bestelling dit gaat?
We willen het graag voor u oplossen.
Mvg Mischa - team AutoStyle.

nb. Volgens onze gegevens is het pakket op 10-01-2017 bij u afgeleverd en heeft u ook voor het pakket getekend.
EcoTrade MNB Bv
Venlo

Gepubliceerd op: 13/01/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer