Website: www.autostyle.nl
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten

bestelling duurde te lang, het is sneller vanuit china!!
Antwoord AutoStyle
We hebben een aantal keren contact gehad met deze klant en inmiddels is alles, voor zover wij weten, naar tevredenheid afgewikkeld.

07-01-2019
Bestelling is vandaag afgeleverd.

04-01-2019
Reeds contact gehad met DHL en pakket gaat opnieuw aangeboden worden.

02-01-2018
Goedemiddag,

Ik heb u reeds gemaild over deze bestelling. Zoals ik kan zien is er iets misgegaan bij DHL en is dit niet iets waar wij iets aan kunnen doen. Ik wil echter wel naar een oplossing met u zoeken! Ik verneem graag van u.

Tim - Team AutoStyle
eigil
landgraaf

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Goedemorgen Matthias,

U heeft op 24 november een verenset besteld waarbij een levertijd vermeld staat van 7 (werk)dagen. We hebben uw bestelling op 4 december verstuurd (precies 7 werkdagen later).

Matthias
Berlaar

Gepubliceerd op: 22/12/2018

2 dagen levertijd en 2 weken later nog niets
UPDATE 17-08-2018: Geen reactie meer mogen ontvangen

Goedemorgen Fonne,

Uw bestelling van 8 augustus is 8 augustus verstuurd, Bpost heeft hier helaas een vertraging op. Ik ga ervan uit dat het vandaag of morgen bij u geleverd wordt maar dit kunt u volgen middels de track&trace die u ontvangen heeft.

Mocht dit niet juist zijn dan vernemen wij dat graag op klantenservice@autostyle.nl.

Fonne
Belgie

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten

waardeloos. Levering was zelfs niet aangekomen bij dealer/afleveringsadres. Wel factuur , geen pakketje. Allerlaatste keer dat ik hier iets bestel. Geen informatie, geen tracking via DHL via login mogelijk.
UPDATE 17-08-2018: Geen reactie meer mogen ontvangen

UPDATE: Wij vernemen graag van u of het inmiddels opgelost is. Wilt u ons dit mailen op klantenservice@autostyle.nl? Dank alvast! Goedemiddag, wij hebben inmiddels vernomen dat u vanochtend in de winkel bent geweest en uw telefoonnummer genoteerd is zodat u gebeld wordt als het pakketje er is.
steve
wichelen

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
De juiste spullen leveren en afspraken na komen. Na ons gesprek afspraken maken en beloftes doen en dan niets meer laten horen kan echt niet
Antwoord AutoStyle
Reeds contact gehad met klant. UPDATE: Meerdere e-mails verstuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. UPDATE: Nog steeds geen reactie.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

De juiste spullen leveren

08/05/2018

Pluspunten
Spoiler besteld. Bleek een spoiler te zijn in 3 delen! Dat heb ik niks aan. Dealer kon hier niks mee. Staat ook niet op de website van lynx.

Antwoord AutoStyle
UPDATE: AutoStyle is niet de verkopende partij in deze kwestie.

Goedemorgen,

Hier is ons niets van bekend dus de beoordeling verbaast ons! We gaan u mailen om een oplossing te vinden.

R Pont

Gepubliceerd op: 27/04/2018