Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten
Correcte beschrijving,duidelijke foto's

Jef
Geel

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Snelle bezorging , keurig verpakt

Transportbedrijf A.L v/d Water
Enspijk

Gepubliceerd op: 23/06/2017

ALAIN
LIER

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Snel geleverd!

Lambert
Veendam

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Snelle levering Top.

Mp
Turnhout

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Goed snelle levering.
J.A.Snip
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Pluspunten
Snelle levering en in geval van orders waar je op moet wachten sturen ze de producten die ze hebben wel meteen op.
K&n luchtfilter paste niet zoals het zou moeten ( heb het op auto model en bouwjaar opgezocht dat klopt wel
Jtothemax
Gouda

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
snelle levering !

Marc
Brussel

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
Groot assortiment, schappelijk geprijsde producten en alles snel in huis.
Verplicht een "lokale autostyle dealer" moeten selecteren maakt het bestelproces niet duidelijker, ik doe zaken met autostyle.nl, niet het lokale doorverkoop punt. Had dit wel het geval geweest dan was ik wel naar dit doorverkoop punt gegaan en niet online besteld.

Boven de 150 (!!!) Euro geen verzendkosten. Óók niet als het naar een van de zogenaamde dealers word gestuurd om het daar af te halen (waarom dan zo aandringen op een dealer kiezen?). Niet van deze tijd, zeker niet omdat er meer dan genoeg webshops zijn die exact hetzelfde verkopen en vaak alleen onder de 25 euro, of zelfs helemaal géén verzendkosten hanteren. Verzendkosten op zware dingen zoals volledige uitlaatlijnen snap ik, maar een antenne in een verpakking die door de brievenbus past?
Antwoord AutoStyle
Goedemiddag,

Dank voor uw feedback,

Ons hele concept is erop gericht dat u een dealer moet kiezen zodat u bij deze dealer terecht kan om het op te halen of eventueel retour te brengen. U geeft aan dat u anders wel naar het verkooppunt was gegaan maar dit had natuurlijk alsnog gekund toen u zag dat u een dealer moest kiezen.

Of wij het nu naar uw huis sturen of naar één van onze dealers; de verzendkosten voor ons zijn niet anders. Het afhalen bij een dealer is een extra service van ons zodat u niet thuis hoeft te blijven voor DHL.

Ook de verzendkosten communiceren wij duidelijk op onze website en tijdens een bestelling. Mocht u geen verzendkosten willen betalen dan had u alsnog naar de dealer kunnen gaan.

Team AutoStyle ^T
J. Hofman