Website: www.autostyle.nl
Adres: Jeverweg 12 9723 JE
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)50 544 53 46

AutoStyle

Pluspunten
Goede kwaliteit, snelle levering

Jolanda
Emmen

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Alles ok

Alexander strik
Wierden

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
goeie bedrijf
alles goed gepakt

Goedemiddag Adem,

We hebben net contact gehad en ik ga actie ondernemen voor u.

Team AutoStyle
adem
gent

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten

zou beter antwoorden aan jullie klanten bij een email
en jullie verzending verteberen van ik heb hem nog niet en ik krijg nogmaals geen antwoord

gent
16/10/2018

Pluspunten
Supersnelle afhandeling van mijn bestelling, de volgende dag had ik het al in huis!
Wellicht de vraag of je zelf het pakket wil ophalen bij het bedrijf wat de bestelling levert, indien in de buurt/woonplaats, of dat het verzonden moet worden, scheelt verzendkosten.
Rene

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Groot assortiment,
Windgeruis kan alsog mogelijk zijn afhankelijk van de spiegelstand t.o.v. het windscherm waardoor er een beetje windgeruis kan ontstaan.
Antwoord AutoStyle
Update: 17-10-2018 Telefonisch contact gehad inmiddels.

UPDATE 5-10-2018: Nog geen reactie mogen ontvangen helaas.

Goedemorgen,

Dank voor uw feedback!
U heeft deze zijwindschermen op 9 september besteld (zondag) en wij hebben deze maandag 10 september verstuurd. Door een vertraging bij DHL is het pakket de 12e (1 dag later dan gebruikelijk) bij u aangeboden en toen was u niet thuis volgens DHL. De dag daarop (13 september) is uw bestelling geleverd. Voor wat betreft het fluitende geluid zouden wij graag foto`s van u ontvangen hoe de zijwindschermen gemonteerd zijn zodat we dit kunnen beoordelen en hopelijk oplossen. Wilt u de foto`s mailen naar klantenservice@autostyle.nl? Dank alvast!

Team AutoStye
André
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Groot assortiment
Windschermen gekocht voor onze Daihatsu Sirio 2. Echter met rijden fluitend geluid door de wind. Duidelijk niet wat men beweerd.

Verder levertijd nogal lang. Na bestelling 4 dagen later pas geleverd via Beurs Automaterialen Hoensbroek en dan nog door DHL. Hmmm vreemde manier van leveren.

Hoensbroek
18/09/2018

Frederik
Schoonaarde

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Duidelijk wat op voorraad was en wat niet. Voorraad direct verzonden en snel in huis.
Ik heb geen mail ontvangen wanneer de voorraad producten en daarna de deellevering zou plaatsvinden. Ik meen dat wel een track and trace werd belooft. Gelukkig was ik beide keren toevallig thuis.
Goedemorgen Martijn!

Dank voor je feedback. De status e-mails en track&trace zouden automatisch verzonden moeten worden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Kan het zijn dat je deze in je spamfilter of map met ongewenste e-mail hebt ontvangen? We vernemen het graag op klantenservice@autostyle.nl!

Groeten van het AutoStyle Team
Martijn

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Het ontvangen product komt niet overeen met de foto op jullie website. Via de dealer bij mij in de buurt hoop ik alsnog het juiste product te ontvangen
Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback.
De fabrikant heeft helaas het artikel recentelijk veranderd tov de voor ons beschikbare foto waarvoor onze excuses.
U kunt het artikel vanzelfsprekend retourneren via de door u geselecteerde dealer voor een terugbetaling.
Er is helaas geen uitvoering meer leverbaar zoals op de foto op onze website.
Wij gaan deze foto zsm vervangen voor de juiste.

mvg team AutoStyle

Erik-Jan Steinebach
Denekamp

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
snelle service
snel thuisbezorgd
correcte afhandeling cua betaling