Website: http://www.automotiveimport.nl
Adres: Keizersgracht 127 1015CJ
Telefoon: 0207070631

De import van personenauto's, campers en bedrijfswagens uit Europa en Amerika.

Automotive import Amsterdam

Pluspunten
corecte reactie tijd op mijn vragen , en het te betalen bpm bedrag viel voor mij veel gunstiger uit
May Dekkers
Berlicum

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Pluspunten
Goed geholpen door Marco. De BPM aangifte kwam meer dan 20% lager uit dan ik verwacht had.

In eerste instantie was ik skeptisch over de BPM besparing die mij verteld werd, maar kennelijk zijn er meer manieren dan de "standaard" manier die de Belastingdienst aangeeft op de website.

Ik ben tevreden dat ik heb kunnen besparen op de BPM. Ik had de BPM zelf véél hoger berekend. Jullie hebben mij een hoop geld bespaard
Geachte heer Karimi,

Dank voor uw beoordeling.

Fijn dat we u hebben kunnen overtuigen van onze BPM berekeningen.

We hebben een mooie BPM besparing kunnen realiseren op de import van uw BMW X5. De reden is voornamelijk dat de auto zéér jong was en dus een ander afschrijvingspatroon heeft dan de standaard tabel van de Belastingdienst.

Wij wensen u veel succes met uw nieuwe auto.

Team Automotive Import
R Karimi

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Een uur geleden is mijn Porsche 911 Carrera S van 2016 afgeleverd door jullie afgeleverd. Ik ben zeer tevreden met de door Mark en Marco geleverde services. De aankoop van een nieuwe Porsche was voor mij een spannende aangelegenheid. Marco stelde mij direct gerust met een prettig informeel gesprek waarbij we het gehele proces stap voor stap doorgesproken hebben. Dit is zeker niet mijn laatste Porsche die ik laat importeren. Ik zal jullie aanbevelen bij vrienden en familie en op het Porscheforum. Dank dank dank!
Helemaal geen!
Antwoord Automotive import Amsterdam
Hallo Johan, leuk om van je te horen en dat je even de tijd neemt om een review te schrijven! Het importeren van jouw Porsche 911 Carrera S Coupé was voor ons ook een feest! De communicatie ging vlekkeloos en de transactie snel! We zien je graag terug bij de volgende auto!
Johan Bleumink
Naarden

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Begin mei waren wij toe aan een nieuwe auto. Onze vorige auto hebben we 3 jaar geleden geïmporteerd via automotive import. Dit was ons perfect bevallen, vandaar dat we graag terug komen. Dit keer hebben we Marco een zoekopdracht gegeven om een Audi Q7 te vinden. Marco adviseerde ons om een Jahreswagen te kopen. Dit bleek een auto te zijn van maximaal een jaar oud die al voor een groot deel afgeschreven is. Binnen 2 dagen kregen we 4 auto’s toegestuurd die aan onze wensen voldoen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een Audi Q7 van de Audi dealer in Hamburg. De auto had slechts 3 maanden over de Duitse wegen gereden en zag er werkelijk als nieuw uit. Marco heeft de auto gecontroleerd en hierheen laten transporteren. We rijden inmiddels 3 weken rond met de Q7 op een nieuw Nederlands kenteken en we zijn heel tevreden. Op de aankoop hebben we ruim € 17.000 kunnen besparen.
Geen! We zijn erg tevreden over de professionele aanpak.
Richard van leeuwen

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Zeer goede ervaringen. Alles ging supersnel en volgens afspraak.

Marco

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
Ik heb zeer negatieve ervaringen met dit bedrijf en .... In de 1e plaats gaf ..... aan dat hij wat van de prijs had kunnen afhalen. Later draaide hij dat terug met een raar verhaal. Vervolgens kreeg ik een rekening met een veel hogere BPM dan daarvoor opgegeven en teveel in rekening gebrachte transport kilometers. Communicatie over de BPM verliep zeer matig en er werd geen duidelijke reden gegeven behalve dat de auto meer opties zou hebben. Dit is niet het geval. Aangezien de BPM 1 op 1 naar de klant doorgaat heb ik om een onderbouwing gevraagd (lees bedrag wat Automotive aan de Belastingdienst heeft moeten betalen). We zijn nu bijna 2 weken verder en ondanks elke keer toezeggingen van ..... dat ik deze zou ontvangen heb ik deze nog steeds niet ontvangen. De factuur met de veel hogere BPM heb ik betaald omdat ik anders de auto niet kreeg terwijl ik de auto natuurlijk al lang betaald had aan de duitse dealer. Automotive schrijft op haar eigen website dat veel importbedrijven de klant bedonderen met te hoge BPM maar ze zijn zelf geen haar beter. Wat ze gedaan hebben is tegen afspraken in en dus fraude. Ik ga hier serieus werk van maken.
Stoppen met de klant bedonderen. Betere communicatie. Afspraken nakomen.
Marc

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Snelle service en leveren wat je graag wil. De Porche 911 was geweldig en men heeft er alles aan gedaan om de verwachtingen te overtreffen

Valetta

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Reageert binnen een redelijke termijn op een verzoek voor een prijsindicatie van de BPM voor voertuigen.
Voor de import van een voertuig (als particulier) uit Duitsland heb ik bij een aantal bedrijven een prijsindicatie opgevraagd voor de BPM. Daarbij heb ik de advertentielink doorgemaild met daarin alle relevante informatie over de auto (tot aan accessoires-niveau) zoals dat ook uiteindelijk in de formele documenten overgedragen is.

Automotive Import BV gaf me een gunstige prijsindicatie waarop ik mijn keuze heb gebaseerd. Zelfs voordat ik de definitieve berekening heb laten maken nog telefonisch navraag gedaan of dit bedrag nog kon veranderen: nee, door alle duidelijke gegevens zou er een minimaal verschil mogelijk zijn, aldus Automotive Import BV.

Helaas week het bedrag van de BPM-aangifte substantieel af van die in de prijsindicatie.

Het antwoord was ontwijkend tot op heden: het wordt uitgezocht en we komen erop terug. Helaas is een antwoord uitgebleven, zelfs na een reminder hierover.

Het lijkt erop dat dit bedrijf zich schuldig maakt aan de praktijk om klanten aan zich te binden door een hele gunstige BPM-prijsindicatie op te geven. Zodra je dit bedrijf betaald, dan komt er voor de klant een niet zo gunstige BPM-aangifte uit. Die BPM is vergelijkbaar met andere marktpartijen, terwijl die andere marktpartijen goedkoper zijn om de aangifte te berekenen en te versturen. Naar mijn idee is dit een vorm van misleiding.
Geachte heer Amarou,

Dank voor uw bericht. Ik betreur het dat u niet tevreden bent over de BPM indicatie. We hebben op uw verzoek nog eens gekeken naar uw aanvraag.

In uw BPM indicatie aanvraag is een ander type auto met een andere co2 uitstoot en datum eerste toelating doorgegeven. Dit zorgt voor een hogere bruto-bpm.

Daar wij de BPM aangifte moeten opstellen o.b.v. de werkelijke autogegevens, wijkt de BPM indicatie in uw geval af van hetgeen wij geschat hebben.

Wij bieden in alle gevallen de mogelijkheid om de BPM gratis door te laten rekenen op basis van de autopapieren. Hier heeft u geen gebruik van gemaakt.

A.

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Hier een BMW 520D M-pakket touring gekocht en Marco Nieuwenhuizen (van Automotive Import) heeft me echt uitstekend geholpen met de aankoop van deze auto. Heeft me echt een goed gevoel geven!! Top bedrijf en ik zal ze zeker benaderen als ik OOIT een andere auto wil gaan kopen;-)

Hallo Bas,

Graag gedaan! Het was een plezier om de BMW 520d aan jou (en je familie) te mogen afleveren!

Veel plezier gewenst met de nieuwe auto!

gr. Marco
Bas
Wijchen

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Ik heb in November opdracht gegeven voor de aanschaf van een Audi RS5 in Duitsland bij Audi Hannover. 3 weken later kon ik mijn nieuwe auto in Amsterdam ophalen bij Automotive Import. ik ben heel tevreden over de gang van zaken en de kennis die jullie in huis hebben. Zelf had ik het niet beter/sneller gekund
Soms wegens drukte wat lastig telefonisch te bereiken. Ik werd wel altijd snel teruggebeld
G Brussaard
Dordrecht