Website: http://www.automotiveimport.nl
Adres: Keizersgracht 127 1015CJ
Telefoon: 0207070631

De import van personenauto's, campers en bedrijfswagens uit Europa en Amerika.

Automotive import Amsterdam

Pluspunten
Ik heb in November opdracht gegeven voor de aanschaf van een Audi RS5 in Duitsland bij Audi Hannover. 3 weken later kon ik mijn nieuwe auto in Amsterdam ophalen bij Automotive Import. ik ben heel tevreden over de gang van zaken en de kennis die jullie in huis hebben. Zelf had ik het niet beter/sneller gekund
Soms wegens drukte wat lastig telefonisch te bereiken. Ik werd wel altijd snel teruggebeld
G Brussaard
Dordrecht

Gepubliceerd op: 12/12/2018

MERADOG NL
Ospel

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Top werk geleverd door de mannen van Automotive. Dit is mijn derde auto die ik via automotive heb laten importeren en de traject is mij wederom goed bevallen. Van marco kreeg ik de tip om de auto nog te laten taxeren voor de BPM, dit heeft mij uiteindelijk 2.211 euro aan bpm bespaard, welke ik nooit gekregen zou hebben als ik het zelf gedaan zou hebben.
geen verbeterpunten ik ben zeer tevreden over de afwikkeling door automotive import. hopelijk snel tot de volgende keer.
Dennis de wit

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Snelle communicatie en goed advies!

Michiel

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Snelle service, nieuwe manier van auto kopen bevalt

mij prima!

Ik koop mijn auto voortaan in Duitsland, zeker nu de BPM een steeds grotere melkkoe in Nederland gaat worden!
telefonische bereikbaarheid kan soms iets beter. hoewel ik snap dat het vaak druk is bij jullie
Janine Hulsebosch

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Heren, dank voor uw bemiddeling!

Mijn vrouw en ik zijn u zeer dankbaar voor uw bemiddeling bij de aanschaf van onze derde auto in Duitsland.

U heeft ons wederom erg goed, snel en adequaat geholpen. Daarnaast waarderen wij het advies wat u ons gegeven heeft.

Wij melden ons weer zodra we een nieuwe auto nodig hebben

Mr. Drs hr. HVV le Vevre
Zeer tevreden
H.V.V. Le Vevre
Hillegom

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Ein Geheimtipp!!

Dit omschrijft de service van Automotive Import! Wat een verademing is deze nieuwe manier van auto’s kopen.

Ze maken het heel transparant om een auto te importeren uit het buitenland. Ik heb voor mijn BMW X5 een aantal offertes aangevraagd bij diverse bedrijven.

Gekozen voor Automotive en daar heb ik zeker geen spijt van. De auto die ik zelf gevonden had bleek geen goede keus te zijn (bedankt voor dit advies!!)

Het advies was om rustig door te kijken naar een auto van een officiële merkdealer. Deze hebben we in no time gevonden bij BMW Hamburg.

Prijsonderhandeling en de onderhoudsvergoeding waren snel rond, daarna kon de auto de volgende week al naar Amsterdam vervoerd worden.

Het was voor ons allemaal wel spannend, we moesten namelijk enkele weken wachten tot we ons nieuwe pareltje bij Automotive Import op konden halen. Gelukkig werden we goed op de hoogte gehouden.

We rijden nu inmiddels een maand rond in de auto en hebben pas een keer gebruik hoeven te maken van de garantie. Gelukkig konden we zonder problemen terecht bij BMW Amsterdam!
Blijf eerlijk adviseren zoals jullie nu doen! Dit verdient zich op de lange termijn altijd terug!
H Kreutz
Maarssen

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Automotive import (mark en Marco) hebben in November 2019 mijn Jaguar XKR geïmporteerd uit Duitsland. Ik was al enkele maanden op zoek naar een Jaguar XKR en kon in Nederland helaas geen interessante auto vinden. Via een kennis kwam ik op een Duitse auto-site terecht (Mobile) waar mijn droomauto te koop stond. De auto stond in Leverkusen, en ik had geen idee hoe ik dit aan zou moeten pakken om de auto op een Nederlands kenteken te krijgen. Uiteindelijk heb ik via het internet jullie blogs gelezen en heb ik na een gesprek met Marco besloten om de import aan experts over te laten. Marco heeft mij aangeraden om de auto eerst nog technisch te laten keuren. De auto is uiteindelijk door de DEKRA gekeurd en daarna aangekocht en naar Nederland gebracht. Kortom, ik ben zeer tevreden over de gang van zaken.
Geen n.v.t. Ik ben goed geholpen. Hoewel ik deze auto ruim 5 jaar ga rijden, hoop ik jullie in de toekomst weer in te kunnen schakelen.
Dennis

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Snelle en correcte afwikkeling. Scherp bpm bedrag en goed advies. Zal jullie aanbevelen bij kennissen die ook een auto willen laten importeren uit Duitsland
Geen wellicht ook iets meer informatie geven over importeren uit andere landen
Dirk
Zurich

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Twee woorden: Fantastische uitvinding!

Via mijn collega heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de stap gezet om een auto te laten importeren. Na een korte intake werd het mij duidelijk dat ik het beste af zou zijn met een jong gebruikte Jahreswagen van de officiele merkdealer in Duitsland.

Ik was sceptisch over het gehele proces en het werkelijke voordeel dat ik kon halen tov een aankoop in Nederland (je hoort vaak dat het weinig scheelt). Uiteindelijk bleek dat mijn auto (BMW X5, 2018) in Duitsland ruim € 15.000 goedkoper was (na importkosten en BPM).

Via de BMW dealer in Duitsland kreeg ik garantie die ook bij de Nederlandse BMW dealer geldig is.

Na ongeveer 2-3 weken stond de auto bij mij thuis in de garage. Ik meld mij over 3 jaar weer bij jullie!!
Mensen zoals ik die sceptisch zijn over een importproces nog meer zekerheden geven. Verder ben ik heel tevreden!
Paul Brussaard
Haarlem