Website: http://www.automotiveimport.nl
Adres: Keizersgracht 127 1015CJ
Telefoon: 0207070631

De import van personenauto's, campers en bedrijfswagens uit Europa en Amerika.

Automotive import Amsterdam

Pluspunten
Marco heeft mijn Mercedes Benz G Klasse uit Noorwegen ingeklaard. In eerste instantie wilde we het graag zelf proberen maar het importeren van een auto van buiten de EU bleek toch lastiger dan gedacht. Marco heeft mij geadviseerd om de Mercedes direct langs te brengen om hem in te laten klaren voor de Douane. Marco heeft de Mercedes Benz G Klasse vervolgens via de voordelige manier ingeklaard waardoor we slechts 6% BTW hoefden te betalen in plaats van 21% BTW wat ik overal op internet gelezen heb. Binnen een dag was de auto ingeklaard en konden we de auto zelf verder invoeren bij de RDW. Bedankt voor de fijne service en samenwerking, tot de volgende keer!
Geen verbeterpunten. We zijn heel tevreden over de snelheid en de kennis van automotive import. Zeer aan te bevelen!
Geachte heer de Wit,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Het was voor ons een plezier om u te mogen helpen met de inklaring van uw Mercedes Benz G Klasse uit Noorwegen!

We wensen u veel rijplezier toe en hopen u weer te mogen helpen met uw volgende auto.

met groet,

Team Automotive Import B.V.
Keizersgracht 127
1015 CJ Amsterdam
NL
J de wit

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Snelle afwikkeling van de import van mijn Audi RS6. Via een kennis ben ik terecht gekomen bij Automotive Import. Mijn kennis was zeer tevreden over de import van zijn BMW 5-serie. Met Mark heb ik de zoektocht opgestart naar een Audi RS6 Avant. Mark was hands-on en kon mij snel aangeven welke aanbieders betrouwbaar en minder betrouwbaar zijn. Uiteindelijk hebben we bij de Audi-dealer in Dusseldorf een prachtige nagenoeg nieuwe Audi RS6 gevonden. De auto werd geleverd met Audi-garantie welke ook in Nederland geldig is. Ook hier heeft Mark zijn toegevoegde waarde laten zien, daar de standaard garantie niet toereikend is. Het importproces duurde in totaal 3,5 week. Dit is iets langer dan ik verwacht had. Voor mij was dit geen halszaak. De auto werd na 3,5 week keurig per oplegger bij mij thuis in Amsterdam afgeleverd. Al met al ben ik zeer tevreden over de service van Automotive Import en zal ik u zeker aanbevelen bij mijn kennissen.
Weinig verbeterpunten. Het proces zou iets sneller kunnen, echter snap ik dat dit wellicht lastig te realiseren is met de doorlooptijden van de Belastingdienst. Verder heb ik geen opmerkingen voor u en ben ik zeer tevreden over de snelle service!
Geachte heer Janssen,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een uitgebreide beoordeling te schrijven.

We zijn erg blij dat we u hebben mogen helpen met de import van uw Audi RS6 Avant.

met groet,

Team Automotive Import B.V.
Keizersgracht 127
1015 CJ Amsterdam
NL
MJPJM Janssen
New York / Amsterdam

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website
Zodra er een probleem blijkt te zijn worden beloftes niet nagekomen, wordt .... arrogant en onbeschoft en best wel lui.
Service: een 0
Antwoord Automotive import Amsterdam
Goedendag, u heeft bij ons het doe-het-zelf importpakket besteld. Hiervoor leveren wij u slechts de benodigdheden waarmee u zelf een auto kunt importeren. In uw geval heeft u ons gevraagd om een technisch probleem met uw auto op te lossen. Dit is een zaak voor de dealer waar u de auto gekocht heeft. Helaas kunnen wij u hier niet mee helpen.
Marissa
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten
korte lijntjes, snel handelen.

neeren
utrecht

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Mark heeft ons fantastisch geholpen voor de tweede keer! Na vorig jaar onze Audi A6 via Mark gekocht te hebben in Duitsland hebben we de Audi A6 ingeruild voor een Audi Q7. Wederom zijn we bij de officiƫle Audi dealer in Berlijn geslaagd. Mark heeft de auto voor ons gecontroleerd en de onderhandelingen gedaan. Top!!
Marga
Almelo

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
We hebben onze auto laten importeren door Automotive Import. Marco heeft ons geholpen om de beste keus te maken tussen een 5 serie of een x5. Na een zoektocht van een week hebben we de keuze gemaakt voor een BMW X5 van de BMW dealer in Munchen. Mark en Marco hebben het complete proces uit handen genomen. Het importproces verliep soepel en binnen 2 weken stond onze nieuwe BMW X5 voor de deur. Ik kan automotive import zeker aanbevelen, tot de volgende auto!
Ook in het weekend afleveren
Maria Warnink
Enschede

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Ontzettend goede communicatie. Marco liet me altijd weten waar wij in het proces waren.

Transparante prijzen ook heel fijn.

Een echte aanrader!

Martin Vered

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Automotive Import heeft met het all-in-pakket het invoeren van onze nieuwe camper verzorgd. We zijn zeer tevreden over de service. Tussentijds werden we goed op de hoogte gehouden over de voortgang en ontvingen we foto's. Dat geeft vertrouwen en dat is erg fijn. Het is uiteindelijk toch een voorwerp van grote waarde waar je een tijdje de controle over kwijt bent. De opslag is prima geregeld.

S.B.
Zeeland

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten
Echt heel snel de aangifte voor de bpm binnen top.
Er zat best een groot verschil in de bpm berekening die ik gratis mocht laten berekenen en de daadwerkelijke berekening. Jammer dat men er bij de gratis online berekening er naast zat.
Geldrop

Gepubliceerd op: 30/07/2017

Pluspunten
Snelle service! Heb mijn BPM aangifte laten invullen naar volle tevredenheid.

Ook nadat alles geregeld was nog een bericht gekregen of ik mijn kenteken al had.

Marco bedankt!
Rick