Website: http://www.atagwarmte.nl
Adres: Weesperstraat 118-N 1112AP
Plaats: DIEMEN

ATAGwarmte is dé ATAG CV ketel specialist.

ATAGwarmte verkoopt en verhuurt hoog rendement CV ketels van ATAG. Wij adviseren je persoonlijk aan de telefoon of per email.

Bij ATAGwarmte zijn alle prijzen voor de ATAG CV ketels inclusief standaard installatie en service. Wij werken door heel Nederland met erkende ATAG Select Dealers.

Je kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur én in het weekend van 10.00 uur tot 17.00 uur. Bel ons voor advies: 085–3032700. Wij helpen je graag!

ATAGwarmte

Pluspunten
Duidelijke uitleg, geen agressieve verkoop. Open en eerlijk.
Bij vergelijkingen van offertes voor dezelfde ketel prijsverschillen tot 700 euro. Ook voor precies dezelfde werkzaamheden, waarbij Atag warmte standaard het buiten gedeelte vervangt. ik had al besloten tot aanschaf, kreeg ik bij een telefonische vraag nog eens extra 50 euro korting indien ik binnen 3 dagen een definitieve beslissing zou nemen. De reden dat je dit veilig via atagwarmte kunt doen is dat je pas 3-4 weken na de installatie betaalt. Dit geeft aan dat het bedrijf integer is. Het is toch n groot bedrag, wat je dus niet op voorhand uitgeeft zonder iets daadwerkelijk gezien te hebben. De datum kun je zelf bepalen. Op de aggesproken datum precies op de afgesproken tijd verscheen Brian uit Helmond. Hij werkt zeer nauwkeurig en deskundig. Heeft zorg voor de materialen en installeert alles nauwkeurig. Hij heeft de skills van een vakman. Na de installatie alles rustig uitgelegd. Neemt de oude ketel mee, De producten die herbruikbaar zijn leveren voor hem nog iets op. Die extra beloning is meer als verdiend. Ga zo door Brian
Ga zo door.
John
Tegelen

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Kleine storing, alles bleef gewoon draaien dus geen urgentie.
s'avonds gebeld volgende dag al vroeg iemand van Atag bij mijn thuis.Storing binnen een minuut gevonden.

Klasse.

H.Dekker
Velserbroek

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Een halfjaar geleden wilde ik mijn boiler vervanger. CV ketel was nog goed genoeg. Atagwarmte was de enige partij die een offerte stuurde voor een nieuwe ketel zonder boiler. Met goede uitleg waarom dat een betere oplossing was. PRIMA advies.

Ze zijn echt vaak en lang bereikbaar voor uitleg en hulp. Alles was goed en netjes geïnstalleerd. Geen verrassingen, snel geleverd. In de maanden daarna hebben ze me prima geholpen met vragen / problemen met mijn CV leidingen en instelling. Ik heb een oud huis, was best lastig om alles goed ingeregeld te krijgen. Met de hulp van Atagwarmte is dat prima gelukt. Uitstekende after service dus.
Geen, ga zo door.
Marcel van Dijk
Oudewater

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Nieuwe ATAG cv ketel geplaatst. De communicatie met ATAGwarmte verliep bijzonder goed. Eerlijke en hele duidelijke uitleg. De installatie verliep vlot. Vriendelijk, kundig en correcte installateurs. Ik zou zeker dit bedrijf aanbevelen bij vrienden van ons.
Tot nu toe geen!!
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
Alles was heel snel geregeld.vanaf het eerste telefoon gesprek en het plaatsen 24 uur.cv was kapot en was dringend opzoek naar een andere.Super klantvriendelijk behulpzaam gewoon top. Ik zou zeggen niet verder kijken maar bel.

Samantha
Laren

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
Erg blij met onze nieuwe cv ketel. De communicatie met atagwarmte verliep vlekkeloos. Alles was duidelijk en prima verzorgd. De installatie verliep ook vlot. Vriendelijk, kundig en correct. Van harte aan te bevelen wanneer je een cvketel aan het zoeken bent.
Niet echt verbeterpunten. Misschien een evaluatie vanuit het bedrijf zelf. Dat zou wel netjes zijn.
Dennie
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Heel prettige klantbehandeling, iedere medewerker weet bij telefonisch contact waar het over gaat. Installatie door Buro Hendriks uit Landgraaf volgens afspraak en heel netjes uitgevoerd.
Geen!
Hein
Voerendaal

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Snelle service.
Hoef niet lang te wachten met bellen,direkt iemand aan de lijn.
Snel iemand om de ketel te installeren.
Hele goede monteurs, met verstand van zaken.
Beveel iedereen dit bedrijf aan.

H.Dekker
Velserbroek

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snelle duidelijke en scherpe offerte. Ook de afspraak was snel ingepland wat fijn was omdat mijn oude ketel kuren begon te vertonen.
Installatie ging erg chaotisch. Ik moest Dunea laten komen omdat volgens de installateurs de hoofdkraan kapot was gegaan terwijl zij gewoon waren vergeten een kraantje op mijn verdieping weer open te draaien. Bij het bevestigen van de thermostaat is de muur erachter helemaal kapot gegaan (heel stuk losgeraakt) wat je ook duidelijk ziet rondom de thermostaat, er zit een grote kras op de voorkant van de CV ketel en ik heb krassen op mijn laminaat die ik niet meer weg krijg. Aardige gasten maar dat kan allemaal een stuk netter en professioneler. De ketel ben ik ook niet heel erg over te spreken (I28EC) want vergeleken met mijn oude Vaillant ketel maakt hij meer geluid en duurt het langer voor het water warm is..
Erick
Rijswijk

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Absoluut een 9+ maar geen 10 want je zult altijd verbeterpunten moeten blijven hebben. Het bedrijf is klantvriendelijk , oplossingsgericht en werkt met fijne werknemers !
Blijf op deze weg en dan doen jullie het super !!!
Dominique
Lisse