Website: http://www.asianfoodlovers.nl
Adres: Valkweg 9 6374AE
Plaats: Landgraaf

Asian Food Lovers

Pluspunten
Snelle levering van alle bestelde producten
Productinfo op de site kan beter. De witte en rode Miso zou volgens de site maar 4 gr zout per 100 gr bevatten. Op de verpakking staat echter 11 gr zout per 100 gram. Wat is het nu?
Antwoord Asian Food Lovers
Hallo Karin,

bedankt voor het melden. We hebben het aangepast. De verpakking bevat ten alle tijden de juiste informatie. De informatie op onze website was bij dit product helaas verouderd. Onze excuses voor dit ongemak.

Karin
Maarheeze

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Uitgebreid assortiment
De levering: Jammer dat ik tot de 1% behoor die de bestelling niet op tijd binnen heeft. Ik heb ‘s avonds besteld, maar volgens PostNL (e-mail notificatie) is het pas 24 uur later bij hun afgeleverd.
Antwoord Asian Food Lovers
Beste Martin,

bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de bestelling 1 dag langer onderweg is geweest. Helaas hebben wij dit niet altijd in de hand. PostNL levert normaal gesproken inderaad netjes de volgende dag. Helaas begrepen we dat er afgelopen weken wat problemen zijn geweest met o.a. een grote storing in de pakketbezorging. Het spijt ons dat uw pakketje hierdoor iets lander onderweg is geweest. Hopelijk kunt u alsnog lekker genieten van de producten!

Martin van der wijck
Dieren