Website: www.artencraft.be
Telefoon: +32 (0)9 298 12 89

Art & Craft
7.4

Pluspunten

Een (dure) lens online besteld bij A&C. Na een fout door de transporteur werd deze lens veel te laat geleverd. Hoewel de uiteindelijke levering na mijn gevraagde deadline was heb ik deze toch laten leveren. Bij levering bleek echter dat er ook nog eens het verkeerde artikel geleverd was.

De winkel weigert om de verkeerde levering terug te betalen, en eist dat ik het standaard retourproces volg, waarbij ik het risico en de kost draag voor het terugsturen van het verkeerde artikel, zonder garantie dat mijn volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald. Zij tonen duidelijk dat ze niet bereid zijn om mee te denken met hun klant of zich flexibel op te stellen om door hen gemaakte fouten op te lossen.

Vanuit de discussies met de customer service is het duidelijk dat er geen management support is voor klantenondersteuning, en dat de bedrijfscultuur puur op interne processen is gefocust. Ik kan absoluut niet aanraden om bij deze winkel aan te kopen. Zodra er iets mis gaat mag je er niet op rekenen dat er moeite wordt gedaan om mee een oplossing te zoeken.
Geert
Berchem

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Adekwate begeleiding en support. Prima service. Uitstekende prijs/kwaliteit.

Dirk
Deinze

Gepubliceerd op: 05/05/2018

Pluspunten
snelle levering
Na retour van defecte stofzuiger (led lampjes die niet meer werkten) is een koerier van hen onze stofzuiger komen ophalen.Na 2 weken melden ze ons dat bij aankomt deze volledig gebroken is en ze weigeren ons maar enige vergoeding.Alle herstellingskosten komen bij ons. Ik koop hier nooit nog iets.
Nog nooit zo een slechte service gehad!
Pieter
Harelbeke

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten

Maandag iets besteld bij deze partij wat ik woensdag echt nodig had. Alles was netjes op voorraad volgens de website en daarom bij deze partij besteld zodat ik zeker wist dat alles netjes op tijd geleverd werd....
Helaas... zonder enig bericht te hebben ontvangen is mijn order op het moment van schrijven nog niet verzonden omdat er 1 (bij-) artikel toch niet op voorraad was. Als men mij dit had laten weten, had ik kunnen melden dat dit product later verzonden had kunnen worden of zelf helemaal niet.
Nu zit ik dus zonder product die ik vanavond nodig heb.. bedankt voor het niet meedenken met de klant.
Dennis

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Uitstekende service. Duidelijk in levertijden. En prima product geleverd

G.

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Eerst gemaild en erna langs geweest in Mariakerke. Er was heel veel volk in de winkel maar toch kreeg ik uitgebreid informatie en uitleg. Heel vriendelijke en vooral bekwame mensen, ze weten waarover ze spreken!

Lies

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
I have ordered a microwave.
1) Cheaper than anywhere online
2) free delivery
3) delivered the next day.

AWESOME ! thanks !

Philippe
Visé

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Erg snelle service! Zeer scherp geprijsd!
Niels

Gepubliceerd op: 01/04/2018

Pluspunten
Stipte levering
Groot assortiment
Goede prijs
Goede communicatie
Website: soms onvolledig gedocumenteerde informatie over product
Joost
Mariakerke

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Pluspunten
Na een email of men een specifiekere tijd kon noemen op de aanlevertijd van het afleveradres kreeg ik netjes een bericht. Superservice!
Ik wist niet dat Art&Craft een partner/leverancier van Blokker, was wat enige andere verwarring kan brengen bij de klant. B.v. de bezorgtijden (na 23:00uur besteld bij Blokker of bij jullie voor 21:00 uur) i.v.m. aflevering de volgende dag.

Gepubliceerd op: 30/03/2018