Website: www.artencraft.be
Adres: Brugsesteenweg 466 9030
Plaats: MARIAKERKE
Telefoon: +32 (0)9 298 12 89

Art & Craft

Pluspunten
Fijne ervaring.

Besteld met gebruik van de chat.
Om 20u contact gehad en besteld.
Dag nadien om 11u netjes geleverd.
Zeer aangenaam verrast.
Tom
Eeklo

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Service; Handleiding en bijkomende receptenboek zijn in het Frans en dit kan niet worden opgelost. Waardeloos.
Robbert

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Kan ik niet bedenken!
Op (08-06-2017) heb ik een verrekijker besteld. Helaas kon het artikel niet geleverd worden. Ze hebben toen aangegeven het geldbedrag zo snel mogelijk op mijn rekening terug te storten.

Helaas had ik het geld na een maand nog steeds niet ontvangen! Toen heb ik geprobeerd de klantenservice te contacteren en (20 min!) aan de lijn gehangen (wat dus ook weer geld kost). Ik kreeg niemand aan de lijn...dus toch maar opgehangen. Vervolgens nog een email gestuurd en na een week pas eindelijk mijn geld ontvangen.

Ontzettend jammer dat de service van art&craft zo matig is.

Voor mij de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik hier een product heb besteld.

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Zeer correcte info, vlotte levering waarbij ruimte is voor inspraak. Had per vergissing een verkeerd toestel besteld, maar super vriendelijk telefonisch onthaal met de klantendienst en heel vlot opgelost. Al mijn keukentoestellen er aangekocht en zeker een aanrader.

Rebecca
Anzegem

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Art en Craft had te kampen met storingen en dit hebben ze netjes erkent en verholpen. De klantenservice had contact opgenomen en goede service verleend door duidelijke instructies te geven de stappen te bespreken. Alles werd nog vastgelegd per email.

Een fout van de fabricant wordt momenteel aan gewerkt waar Art en Craft niets aan kan doen. Als dit naar wens is verholpen, krijgen zij volle sterren.
Geen verbeterpunten, vooral zo doorblijven gaan. Fout(jes) erkenen en service verlenen.
MC
Nederland

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
- contact tijden kloppen voor geen meter. Werkelijk bereikbaarheid is van 09:00 tot 14:00 uur doordeweeks.
- verkeerde product geleverd.

Nederland
31/08/2017

Pluspunten
Mijn dure side-by-side koelkast van Siemens ging binnen een jaar kapot. De enige service van Art & Craft was het doorverwijzen naar de website van Siemens. De fabrikant heeft 2 keer een tevergeefse reparatiepoging ondernomen. Tenslotte heeft Siemens de koelkast kostenloos omgeruild. Hoewel we een maand zonder koelkast zaten heeft Siemens telkens keurig gecommuniceerd via een toegewezen casemanager. De bijdrage van de klantenservice van Art & Craft was bedroevend: Onkundige medewerkers, telkens opnieuw hetzelfde verhaal moeten uitleggen, afschuiven van verantwoordelijkheid en niet mee willen werken aan een spoedige oplossing. Wij hebben ons lesje geleerd: Volgende keer gewoon weer kopen bij de winkel om de hoek. Als er bij hen een probleem opduikt staat de winkeleigenaar binnen een uur op de stoep voor een oplossing. Art & Craft is voor ons definitief door het ijs gezakt.
Dahejo
Brussel

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
misschien sommige stukken zijn ze wel goedkoper van prijzen.
service zoals de chat.
levering.
trace link
yvan
nieuwkerken

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
prijs
service/levertermijn/nazorg.. (in alle mogelijke opzichten)
ex klant
Gent

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Zeer vriendelijke medewerkers, zowel in Mariakerke als St.-Denijs-Westrem. Goede informatie over het product; verkoper was niet pusherig om accessoires te verkopen. Ik apprecieer dit ten zeerste.
Bij reservatie via telefoon zeker nagaan of dit goed doorkomt in de winkel. Had smartphone telefonisch gereserveerd in St.-Denijs-Westrem, maar die bleek dan toch nog verkocht te zijn.
J.

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Helaas via reviews zag ik al dat ze geen 24-uurs levering geven ondanks dat ze dit beloven. Eerste en nooit meer ervaring.
Leveringsvoorwaarden nakomen!!!!!

Gepubliceerd op: 02/09/2017