Website: www.artencraft.be
Adres: Brugsesteenweg 466 9030
Plaats: MARIAKERKE
Telefoon: +32 (0)9 298 12 89

Art & Craft

Pluspunten
COMPLIMENTEN ! Uiterst scherpe prijs voor de Miele G 4930 SCi BW vaatwasser.
Toestel werd 4 werkdagen later perfect bezorgd door Dynalogic: keurig de dag vooraf een mailtje ontvangen, en op de bezorgdag zelf een vervolgmail en SMS met nauwkeurige bezorgtijd.
Via chat en mail vooraf bij Art&Craft nogmaals nagevraagd of het om een integreerbaar model ging; dit werd zeer netjes bevestigd.
Kortom volop lof voor Art & Craft; zowel voor de prijzen, de ondersteuning (chat en email) en de bezorgservice !!!!!
Perfecte prijzen en (klanten)service; houden zo !
Martin
Landgraaf

14/03/2017

Pluspunten
Zeer voordelige prijzen, vriendelijke correcte service, next-day delivery!
Geen :-)
Carlo
Genk

07/03/2017

Pluspunten
Aucun
Service nul, nul, nul
Commande effectuée le 18/01, reçue le 21/02 soit plus d'un mois plus tard (délai de 15 jours annoncés).
Les produits commandés ne nous convenant pas, une demande de retour fut encodée le jour même de la livraison le 21/02/17 via le site internet du fournisseur, depuis lors les articles se trouvent toujours chez nous, malgré les nombreux appels téléphoniques effectués aucune réponse concernant le retour de la commande, en fonction de ce qui est mentionné, une réponse allait m'être envoyée sous 48h !!!! Le jeudi 23/02, quelqu'un m'appelle enfin en me disant qu'ils viendront récupérer les produits commandés le vendredi 24/02/2017 et qu'un mail me sera envoyé avec les informations du retour, aucun mail et personne n'est venu le 24/02/2017. On appelle le service client, on choisi dans le menu le 4 pour obtenir des informations sur un retour, on tombe sur des personnes incapables de nous renseigner. Leurs propres collaborateurs avouent que ceci est lamentable mais également que le service qui s'occupe des retours ne peut être contacté directement, dès lors quel est l'intérêt de nous faire choisir cette option dans leur menu téléphonique. Bref, en ce qui nous concerne, ce sera la seule et unique fois que nous ferons appel à Art&Craft.
Child Focus
Laeken

01/03/2017

Pluspunten
Besteld product is anders dan op de foto op de site!!!
Antwoord: u mag het terug sturen....
Nog nooit meegemaakt!
Eerst eens kijken naar de foto voor u iets te koop zet!!
Dit kan zomaar niet!!!!
Karine

21/02/2017

Pluspunten
Mooie site
Goede prijzen
Annuleren van orders werkt niet. Er is alleen een webformulier voor, maar deze wordt te laat verwerkt/gelezen.
Mark

20/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Toestel besteld en geleverd eind november. Heeft nooit gewerkt. Geen vervanging en geen terugbetaling na 3 maand. lk ben ongerust.
QSPORT
Steenkerque

14/02/2017

Pluspunten
Wat een service, gisterennamiddag besteld en deze voormiddag al geleverd, bedankt !
Liliane
Zelzate

10/02/2017

Pluspunten
top ervaring, webwinkel prijzen en service van een 'echte' winkel!
Christophe
Leuven

08/02/2017

Pluspunten
ik ben nu reeds anderhalf jaar klant van dit bedrijf en ben bijzonder tevreden van de service. Je betaalt de prijs van een online winkel maar je krijgt de service van een echte winkel. Een product was na zes maanden defect, binnen de 24 uur kreeg ik een oplossing aangereikt. Onlangs had ik elders een goedkopere prijs gezien, binnen de twee uur hadden ze hun prijs aangepast. Een aanrader!
Christophe
Leuven

08/02/2017

Pluspunten
Goedkope producten. Het positieve is dat er uiteindelijk een antwoord komt, al duurt het wel heel erg lang..
Het mag heel wat flexibeler als het aan mij ligt.

Communicatie is niet hun sterkste punt; de chat is altijd onbereikbaar, op email wordt pas na enkele dagen gereageerd en de telefoon is regelmatig niet bereikbaar.

De exacte levering van een product was telkens niet bekend. Uiteindelijk gevraagd om mijn bestelling te annuleren, maar heb nog steeds mijn geld niet terug.. En nu maar weer wachten op een antwoord.... Want direct vandaag een antwoord terug daar hoef je echt niet op te wachten..
Gijsbert
Nederland