Website: www.artencraft.be
Plaats: MARIAKERKE
Telefoon: +32 (0)9 298 12 89

Art & Craft
19438 keer bekeken

Pluspunten
zeer behulpzaam team, voor mijn aankopen omtrent mijn fotografie hobby doe ik zeer graag de trip De Panne-Gent, wetende dat ik steeds op een meer dan correcte manier word behandeld. Chapeau voor het ganse team !

David Van Bouwel
De Panne

25/04/2017

Pluspunten
De chat die je kunt doen bij het online winkelen is een ware meerwaarde. Eventuele vragen over het aan te kopen product worden zo direkt beantwoord en verhinderen zo eventuele missers bij aankoop. Je moet niet steeds wachten op een mail maar je word zo direct en proffesioneel geholpen .ook de verzending word steeds keurig en op tijd afgehandeld. Kortom , top service.
Zou het echt niet weten
Emiel
Ninove

25/04/2017

Pluspunten
Zeer correcte afhandeling en levering zoals afgesproken. Ik kan het iedereen aanbevelen. Vriendelijk en veel informatie in winkel
Doe zo verder
Christ
Lembeke

25/04/2017

Pluspunten
Vlotte verwerking van de bestelling en zeer vriendelijk personeel die weet waarover ze spreken.

laserprints3d
pittem

25/04/2017

Pluspunten
Alles perfect in orde geleverd.
Facturatie zeer duidelijk, ook moment van levering was stipt zoals aangekondigd

Jacques
Dendermonde

25/04/2017

Pluspunten
Hele goeie prijzen
Snelle service
Vlotte samenwerking met pakjesdienst

Werner
Beerse

Pluspunten

De belofte voor 21.00 besteld, volgende dag geleverd, komen ze niet na.
Oorzaak zou worden uitgezocht en doorgegeven, niets meer gehoord!
Joke
Veenendaal

22/04/2017

Pluspunten
Ik heb een TV gekocht bij Art en Craft de Philips 65pus6521/12. Daar heb ik maar liefst 1650 euro voor betaald. Nu is die TV binnen twee maanden kapot gegaan. Ze hebben mij doorverwezen naar Philips en die verwijzen mij weer door naar CE Repairs. Ondanks een afspraak met de laatste partij bellen ze mij op dat ze toch de juiste onderdelen niet hebben ontvangen. Dat kan natuurlijk gebeuren maar ik verwacht van ART en Craft dat ze mij gewoon goed helpen gezien de garantietermijn. Tot mijn verbazing is het enige wat ze nu voor me gaan doen is contact opnemen met CE repairs. Ik heb aangegeven dat ik van hun een oplossing verwacht en dat ik hier geen genoegen mee kan nemen. Daar hebben ze echter geen boodschap aan. Inmiddels zit ik al ruim weken met een kapotte tv. Ik zal niemand dan ook aanraden om via ART en Craft iets te kopen
Marijn
Nieuwegein

20/04/2017

Pluspunten
Dit is de eerste keer dat ik via Art&Craft een online bestelling plaats en ben heel tevreden van hun service. Heb op de site een fitbit alta hr bestelt aan een zeer aantrekkelijke prijs. Bij levering was alles goed verpakt en je wordt op de hoogte gehouden van de status van de levering, zoals het hoort.
verbeterpunt: de levering heeft iets langer geduurd dan verwacht. Ik had gehoopt mijn bestelling binnen de 2 dagen te ontvangen, zoals vermeld op de website.
Dinsdag bestelt, maar slechts vrijdag in huis :-). Vrijdag dus moeten organiseren dat er iemand thuis was. Bovendien was de koerier ook helaas een half uur te laat op afspraak (namiddag voor 17u is 17u35 geworden)
Kelly
Vilvoorde

16/04/2017

Pluspunten
Dinsdag om kwart voor één broodbakmachine besteld; werd donderdag om 15:41 uur correct afgeleverd. Perfect!
wk

13/04/2017