Website: www.artencraft.be
Adres: Brugsesteenweg 466 9030
Plaats: MARIAKERKE
Telefoon: +32 (0)9 298 12 89

Art & Craft

Pluspunten
Inmiddels separaat twee bestellingen geplaatst, goede informatie ivm technische specs, bij eerste bestelling slechte ervaring met de chauffeur van de transportfirma die voor hen werkt, de chauffeur gooide letterlijk en figuurlijk het pakje binnen toen ik de deur opendeed met de melding "tekenen"... De man racete weg en ik kon geen verhaal halen over de staat van de verpakking die al open was toen hij het binnengooide. Heb dan mails met foto's aan Art & Craft gestuurd en aan hun transporteur. Art & Craft heeft mijn klacht op een correcte en klantvriendelijke manier behandeld, van hun transporteur heb ik nooit iets gehoord.

Fabienne
Wilrijk

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Scherpe prijs en snel geleverd.
Gratis levering wil zeggen levering tussen 9u en 17u, dat is dus een hele dag thuis zitten. Specifiekere tijdskaders zouden handig zijn.
Jean-Louis
Ieper

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Omdat dit de eerste keer was dat ik bij deze winkel online iets kocht en het bedrag best wel groot was wat ik vooraf moest betalen, had ik na het lezen van de reviews over deze (web)winkel mijn twijfels om het product te bestellen. Ik had nog wat vragen en deze via de chat aan Hannelore gesteld. Dit ging allemaal heel keurig en uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en de vrieskast besteld op vrijdagmiddag en zaterdag kon deze al geleverd worden wat ook is gebeurd. Ik kreeg keurig diverse mails met informatie over mijn bestelling. Op vrijdag was het tijdsbestek nog van 9.00 uur tot 17.00 uur maar op zaterdag werd het gelukkig al wat specifieker, nl. tussen 10.15 uur en 13.15 uur. (Je moet toch de hele tijd thuisblijven nietwaar). Ongeveer 20 minuten voor aflevering kreeg ik een sms dat de bezorgers om 12.05 uur er zouden zijn en dat was ook zo. Nette, vlotte aflevering door 2 bezorgers. Dus ondanks mijn twijfels vooraf helemaal niets op aan te merken!
Claire
Brugge

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Geen, behalve dan misschien prijs.
Ik wil een product retouren maar ik krijg geen contact met het bedrijf. Geen antwoord op mails. Telefoon wordt niet meer opgenomen.
Ik wordt doorverwezen naar een site die met veel moeite te begrijpen is en die een foutmelding geeft als ik een retour wil aanmelden.
Ewald van Gemert
Uden

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
Tot nu toe geen. Na bijna een week nog steeds niks binnen. Ook worden mijn klachten niet goed behandeld.

Jarno
Oldemarkt

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
goede comunicatie via mail (na een half uur al mail terug)
bestelling vrijdagavond voor pinksteren,levering dinsdag 15,40.(goede uitleg gehad)
eerste werkdag na pinkstermaandag.tracking van de levering was super(je kan bijna life volgen waar de besteller zich bevindt en geeft aan hoeveel klanten er nog voor zijn.
de website van Art & Craft is zeer voordelig met zijn prijzen en als je een andere webwinkel vindt met lagere prijzen doen ze nog een aanpassing van de prijzen.
ben zeer blij met de nieuwe LG oled tv en een snelle service.
het instellen en ophangen aan de muur heb ik zelf moeten doen,en er bestaan genoeg filmpjes op youtube hoe je een LG Oled tv het beste kan instellen.
een uitgebreide handleiding haal je best ook van het internet.
bilzen

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Pluspunten
Bestelling
Vriendelijkere en duidelijke communicatie en de fouten niet in de klanten hun schoenen duwen.
De service daarna trekt gewoon op niks.
Marijke
Keiem

Gepubliceerd op: 04/06/2017

Pluspunten
Vriendelijke
Vlotte service
Geen zo verder doen!
Daan
Appels

Gepubliceerd op: 01/06/2017

Pluspunten
Komen levertermijn niet na. Op website staat verzending binnen 1 à 2 werkdagen ... na zelf paar keer gemaild/gebeld te hebben, blijkt het toestel pas een maand later toe te komen. Teveel personen die dezelfde vraag behandelen en blijkbaar geen duidelijk antwoord kunnen geven. Heb nu bestelling geannuleerd (ging heel vlot) ... ben benieuwd of de terugbetaling ook zo vlot zal verlopen.
Hilde
Hulshout

Gepubliceerd op: 01/06/2017

Pluspunten
echt geen,
alles, enigste is ze willen verkopen zonder uitleg, en nadien kijken ze niet meer
zaramiz bvba
sint denijs westrem