Website: http://www.argentorshop.be
Adres: Lange Herentalsestraat 52 2018
Plaats: Antwerpen
Telefoon: 0032 3 303 72 72

Welkom bij Argentor Essayeurs bvba,

UW PARTNER VOOR DE ONLINE AANKOOP VAN GOUD EN ZILVER.

Wij zijn in de eerste plaats een huis van vertrouwen voor de belegger - groot en klein, professioneel of recreatief. Alle transacties zijn discreet en vertrouwelijk.

Onze website voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen om uw discretie en veiligheid te garanderen. Bovendien kan Argentor u steeds nieuwe of op hun echtheid geteste producten leveren, zodat uw kans op aanschaf van vervalst edelmetaal herleid wordt tot 0.

Argentor Essayeurs

Pluspunten
Alles, maar dan ook alles straalt een betrouwbare professionaliteit uit, zonder enige overdrijving of overdaad. Het was mijn eerste bezoek en mij viel op dat alle klanten erg op hun gemak leken.
Het aantal zitplaatsen was nét voldoende. Het was wel op een drukker tijdstip volgens mij.
Stephan
Antwerpen

25/04/2017

Pluspunten
snelle en correcte bediening, geen onaangename verrassingen
bij afhaling, cliënteel op de hoogte brengen dat er geen parking aan de winkel is.
m.
laakdal

24/04/2017

Pluspunten
Correct en zeer klantgericht.
Bij het afleveren zou de bezorger meer tijd moeten geven om de zending te controleren. Hij liet zijn wagen op straat staan (terwijl er ruimte genoeg was om aan de kant te gaan staan), het verkeer blokkerend, zodat het bezwaarlijk leek om de zending te openen en te controleren.
Overigens was de zending natuurlijk wel helemaal in orde.
Ferdi de Cock
HULST (NL)

23/04/2017

Pluspunten
great service !

George
Brussels

17/04/2017

Pluspunten
Tout a été parfait pour moi, si ce n'est la livraison "sécurisée" ! Le chauffeur ne m'a même pas demandé une pièce d'identité, alors qu'il s'agit quand même d'un envoi précieux et très cher !
Pour le reste, tout est OK ! Merci pour votre gentillesse, pour votre sérieux !

VANDERSTOCK
OTTIGNIES LLN

17/04/2017

Pluspunten
vlot en discreet

jos
West-Vlaanderen

16/04/2017

Pluspunten
vlot contact
zilver prijs

14/04/2017

Pluspunten
Rapide, arrangement pour livraison sans problème. Merci.

05/04/2017

Pluspunten
Ad rem reactie per mail en oplossing gericht handelen.
vriendelijk.
Website is OK.
Argentor is niet verantwoordelijk voor transportfirma.
Transport gebeurt moeizaam . Transportfirma houdt geen rekening met openingsuren klant. Weigeren te bellen om zich aan te kondigen of af te spreken.
LEFEBVRE nv
Gent

31/03/2017

Pluspunten
Communicatie (per mail) verloopt vlot en goed.
Web site biedt ook de nodige informatie.
Levering eventueel op zaterdag ? Ev. tegen kleine meerprijs ?
P.s.omtrent de gedane levering bij mij:
ik ben van mening dat een telefoontje voor de levering zou gedaan worden ? Dat is er niet geweest. Voor iemand die continu beschikbaar moet zijn om de koerier te ontvangen is ofwel dàt, ofwel een mogelijke 'herkansing' na 10 min of zo wel handig. Misschien is het wel zo dat die tweede aanbieding standaard is, maar dan is mij dat ontgaan. Hoe dan ook geeft dat de mogelijkheid tot meer vrijheid in uw eigen huis. Dus hier valt mogelijk iets te verbeteren, zoniet misschien meer in de aandacht brengen.
Al bij al ben ik tevreden, maar gezien naar mijn mening verzending nog veel belangrijker is dan bij andere bedrijven, zijn het, denk ik belangrijke punten.
Sint-Niklaas

27/03/2017