Website: http://www.argentorshop.be
Adres: Lange Herentalsestraat 52 2018
Plaats: Antwerpen
Telefoon: 0032 3 303 72 72

Welkom bij Argentor Essayeurs bvba,

UW PARTNER VOOR DE ONLINE AANKOOP VAN GOUD EN ZILVER.

Wij zijn in de eerste plaats een huis van vertrouwen voor de belegger - groot en klein, professioneel of recreatief. Alle transacties zijn discreet en vertrouwelijk.

Onze website voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen om uw discretie en veiligheid te garanderen. Bovendien kan Argentor u steeds nieuwe of op hun echtheid geteste producten leveren, zodat uw kans op aanschaf van vervalst edelmetaal herleid wordt tot 0.

Argentor Essayeurs

Pluspunten
Bestelling zeer correct en snel uitgevoerd.
Afhaling na afspraak zeer vlot en zonder wachttijd.
Geen verbeterpunten
antwerpen

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Duidelijke prijdafspraken.
Vriendelijk onthaal.

Willy
Gistel

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
Rapide et professionnel

Ali
Elsene

Gepubliceerd op: 18/08/2018

Pluspunten
Communication excellente et rapidité d'expédition exceptionnel !

Xavier

Gepubliceerd op: 18/08/2018

Pluspunten
Uitstekende service,

Jos
Hengelo

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
zeer correcte afhandeling van mijn bestelling!

correcte levering, ben een tevreden klant, en ik heb nog een bestelling geplaatst!

stefan heynderickx
wingene

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Zoals steeds alles correct verlopen.

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Reeds tweemaal heb ik goud gekocht bij Argentor. De eerste keer met contante betaling in de winkel van Argentor en nu door de bestelling te laten opsturen en telkens is alles correct verlopen.
Verbeterd kan de wachttijd in de winkel. Toen ik een paar jaar geleden mijn bestelling kwam afhalen stond de kleine ruimte vol klanten; na een half uur of meer wachten kwam ik aan de beurt en bleek ik de enige te zijn die een bestelling kwam afhalen en werd ik direct doorgestuurd naar de kleine ontvangstruimte er naast. Dat lange wachten had kunnen verkort worden. Hopelijk dat in de nieuwe locatie een onderscheid zal gemaakt worden tussen hen die goud verkopen en zij die gewoon een bestelling komen afhalen. Graag had ik daarover informatie voordat ik mijn volgende aankoop doe.
Antwoord Argentor Essayeurs
Beste Frans,

Bedankt voor uw fijne feedback. Wanneer er zich, bij afhaling van uw bestelling, een lange wachtrij voor u bevindt, mag u steeds een seintje geven aan onze loket-medewerkers of op het nummer +32 (0)3 303 72 72. Zo kunnen onze webshop-medewerkers u (indien mogelijk) met voorrang verder helpen.

Dat staat steeds zo vermeld in onze bevestigingse-mails. Waarschijnlijk hebt u dat niet gezien. Geef volgende keer dus gerust een seintje zodat we u sneller kunnen verder helpen.

We zijn in ieder geval volop bezig om de wachttijden in het nieuwe pand tot de minimum te kunnen beperken.

Met vriendelijke groeten,
Argentor Essayeurs