Website: http://www.aquastorexl.nl
Adres: Bedrijvenweg 2 4793SK
Plaats: Fijnaart

AquastoreXL
1992 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten

Aangeven als iets later geleverd wordt en niet drie keer moeten bellen en dan uiteindelijk nog een gedeelte geleverd krijgen plus een ander artikel

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
niks
betere specifica wat je koopt
Antwoord AquastoreXL
Jammer van de slechte review Cees, ik zie dat u een eheim pomp besteld heeft, alle specificaties zijn vermeld bij het artikel incl de specs van Eheim zelf, ook zie ik dat de bestelling om 15:30 besteld is en om 16:00 uit voorraad is verzonden, indien er iets anders niet goed is vernemen we het graag.
cees
geldrop

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
niks
betere specifica wat je koopt

geldrop
30/06/2019

Pluspunten
Weinig
Leveren zoals beloofd en doen wat je zegt en niet pas iets gaan doen na diversen mails
Antwoord AquastoreXL
Hoi Dayley, jammer van de slechte review, zover ik zie heeft u op zaterdag een bestelling geplaatst en heeft u op maandag ochtend gemaild, we moeten nog wel even de kans krijgen om een mail te beantwoorden, u bent vervolgens ingelicht dat er een vertraging was van 1 werkdag en dat het pakket daarna verzonden is en de volgende dag geleverd, we gaan uiteraard aan de slag om onze service te verbeteren en op peil te houden waar nodig.
Rijen

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
Jammer genoeg niet bereid om bij een defect product ( manometer en afsluitkraan CO2 fles)toch de klant de service te geven die je verwacht.
Imko
Heinkenszand

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Telefonisch goed bereikbaar
Vriendelijke medewerker
Onvoldoende en verkeerde info over BiorB Halo (o.a. levensduur van de lamp en vervanging hiervan als de Halo uit productie wordt genomen). Geen info op de website hierover.
Wijziging order na 2x mailen en telefonisch contact niet goed verwerkt en alsnog het verkeerde geleverd.
Gevraagd om nieuwe orderbevestiging voor de Halo (na doorgeven wijziging) niet gekregen. Geen schriftelijkes reactie op emails.
Druten

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten
Producten waren goed en zoals beloofd
IK heb een product niet gekregen die ik besteld had. ik stuur hier een mail over, na meer dan een week nog geen product of mail terug ontvangen....
Mark Commandeur
Enschede

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
euhhhh
leveren zoals beloofd, 18 mei besteld /28 geleverd, en dan pas na een vraag 8 dagen hoe het met de bestelling is, geen antwoord gehad wel een mail na 1 dag dat de bestelling verzonden wordt
Cor
ALMERE

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Product is heel aangekomen
Sneller verzenden. Niet neerzetten dat je je bestelling kan aanpassen terwijl dat niet kan

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit producten
Planten waren veel kleiner dan verwacht en een week (!) te laat geleverd (kon een leverdag en -tijd kiezen en na keuze en betaling ontving ik bevestiging met de melding dat I.v.m. Feestdagen (die er geen meer waren; het was 6 mei) bestellingen alleen op zaterdag, zondag en dinsdag werden verwerkt. Gekozen voor 7 mei, maar ik ontving de bestelling pas op 14 mei.
Brigitte

Gepubliceerd op: 30/05/2019

Pluspunten
Goede afhandeling
Bestellen leveren die besteld is
Antwoord AquastoreXL
Remco, ik zie inderdaad dat het e.a. niet vlekkeloos is verlopen, gelukkig heb je wel je bestelling inmiddels binnen, we gaan er weer mee aan de slag, hopelijk zien we je weer snel terug.
Remco
Naaldwijk