Website: https://www.aquacell-waterontharder.nl
Adres: Pasteurweg 14 8503AB
Plaats: Joure

Over AquaCell waterontharder

In 1993 begonnen Gerrit en Kitty Dijkstra hun bedrijf aan de Pipegaal in Oudehaske. Aquacombi noemden ze het. Ze specialiseerden zich vervolgens al snel in het kalkvrij maken van het Nederlandse leidingwater, en na een tijdje (om precies te zijn in 2007) vonden ze de de ultieme oplossing voor dit doel: AquaCell. Een apparaat dat alle kalkdeeltjes uit het water opslokt in twee cilinders, en zichzelf dan automatisch schoonspoelt. Stroomloos, dubbel uitgevoerd en zo compact dat het in je meterkast past. Ideaal voor de Nederlandse huishoudens dus. Vanaf dat moment ging het ineens erg snel waardoor hun twee kinderen - Simon en Esther - inmiddels leiding geven aan een team van 45 zeer enthousiaste werknemers. Allemaal met een groot hart voor wat ze doen: Echte toegevoegde waarde creëren voor AquaCell eigenaren, hard werken met elkaar, nog harder lachen en ondertussen Aquacombi steeds verder laten groeien.

AquaCell waterontharder
9.6

Pluspunten
Super service, verkoop, installateur, binnendienst verlenen allemaal geweldige service. Er wordt meegedacht, snel gereageerd en alles is keurig afgehandeld. Alle afspraken zijn nagekomen en optijd.
Ga zo door
O. Van der Velden
Heiloo

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Lastige installatie bleek voor deze firma geen probleem. Zeer tevreden met het resultaat en dagelijkse ervaring.
Nog niet bedacht...

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Veel aandacht voor klant. Zowel voor, tijdens als na kopen en installeren.
Wachttijd tussen bestellen en installeren is wel lang
Remco

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Tim de monteur heeft alles netjes en correct geïnstalleerd , ondanks dat hij er moeilijk bij kon heeft hij de aquarel geplaatst waar wij hem wilde hebben.
De uitleg was duidelijk en er bestaan volgens mij geen geheimen meer over de ontharder
toen de monteur klaar was heeft hij alles netjes opgeruimd , en was op de ontharder na niet te zien dat hij geweest was.
En nu zacht water wat een verrijking is dit geen kalk meer op ons natuursteen in de badkamer geen gepoetst meer op kranen wasbak wc enz , voor ons heeft aquarell gedaan wat ze beloofd hebben en ja het is een bedrag maar dat doet maar 1x zeer daarna heb je enkel nog profijt .
Nog even voor de monteur Tim je was super bij ons en onze buren je was op het afgesproken tijdstip aanwezig nette bedrijfskleding en goed verzorgt je nam de tijd was duidelijk netjes en wist ondanks je korte tijd bij aquarel precies waar je mee bezig was en zag problemen voor dat ze er waren zodat je deze vroegtijdig kon oplossen hier kunnen veel monteurs nog een voorbeeld aan nemen
heb er nog geen maar als ik iets vindt meld ik het
Marcel & Renee
Schijndel

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
Installateur denkt heel goed mee. In eerste instantie gingen we er vanuit dat de Aquacell niet in de meterkast kon maar door goed bekijken van alle mogelijkheden is dit toch gelukt. Super! Verder is alles conform afspraak afgehandeld.
Levertijd was bijna twee maanden, dat is wellicht wat te lang.
Erwin
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Snel,efficiënt en eerlijk.
Kan vandaag bestellen en gister leveren ook?
Ron

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Contact
Product
Vriendelijk
Goede customer Service
Afleverkosten zout
Annette
De Meern

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Zeer duidelijke communicatie gedurende het hele (bestel) proces; relatief complexe installatie blijkt bij deze firma prima mogelijk waar een concurrent afhaakt! Heldere uitleg door monteur en uitstekend vakwerk. Product zelf staat verder eveneens buiten discussie.
Extra zout wordt nageleverd, had wellicht gelijk door monteur kunnen worden meegenomen.
Ik stoor mij in enige mate door de hoeveelheid reclame die Aquacell maakt. Mond op mond werk m.i. ook prima en scheelt in de kosten voor de klant die het uiteindelijk moet betalen.
John

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
komt afspraken na

Renze
Sint Jabik

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Goede demo gehad. Levering volgens afspraak en een heerlijk kalkvrij huis. Ook de waterkoker waar wat kalk inzat was na 2 maanden weer helemaal schoon alleen door het gebruik van zacht water. Prima product wat ik iedereen aanraad.
Er zit in water meer dan alleen kalk. We hadden dus wel een soort van watervlekken op de kraan, maar geen kalk aanslag.
Dit zou misschien erbij gezegd kunnen worden omdat d oplossing simpel is.
M.C.
Oudenbosch