Website: https://www.aquacell-waterontharder.nl
Adres: Pasteurweg 14 8503AB
Plaats: Joure

Over AquaCell waterontharder

In 1993 begonnen Gerrit en Kitty Dijkstra hun bedrijf aan de Pipegaal in Oudehaske. Aquacombi noemden ze het. Ze specialiseerden zich vervolgens al snel in het kalkvrij maken van het Nederlandse leidingwater, en na een tijdje (om precies te zijn in 2007) vonden ze de de ultieme oplossing voor dit doel: AquaCell. Een apparaat dat alle kalkdeeltjes uit het water opslokt in twee cilinders, en zichzelf dan automatisch schoonspoelt. Stroomloos, dubbel uitgevoerd en zo compact dat het in je meterkast past. Ideaal voor de Nederlandse huishoudens dus. Vanaf dat moment ging het ineens erg snel waardoor hun twee kinderen - Simon en Esther - inmiddels leiding geven aan een team van 45 zeer enthousiaste werknemers. Allemaal met een groot hart voor wat ze doen: Echte toegevoegde waarde creƫren voor AquaCell eigenaren, hard werken met elkaar, nog harder lachen en ondertussen Aquacombi steeds verder laten groeien.

AquaCell waterontharder
9.8

Pluspunten
Contact
Product
Vriendelijk
Goede customer Service
Afleverkosten zout
Annette
De Meern

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Zeer duidelijke communicatie gedurende het hele (bestel) proces; relatief complexe installatie blijkt bij deze firma prima mogelijk waar een concurrent afhaakt! Heldere uitleg door monteur en uitstekend vakwerk. Product zelf staat verder eveneens buiten discussie.
Extra zout wordt nageleverd, had wellicht gelijk door monteur kunnen worden meegenomen.
Ik stoor mij in enige mate door de hoeveelheid reclame die Aquacell maakt. Mond op mond werk m.i. ook prima en scheelt in de kosten voor de klant die het uiteindelijk moet betalen.
John

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
komt afspraken na

Renze
Sint Jabik

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Goede demo gehad. Levering volgens afspraak en een heerlijk kalkvrij huis. Ook de waterkoker waar wat kalk inzat was na 2 maanden weer helemaal schoon alleen door het gebruik van zacht water. Prima product wat ik iedereen aanraad.
Er zit in water meer dan alleen kalk. We hadden dus wel een soort van watervlekken op de kraan, maar geen kalk aanslag.
Dit zou misschien erbij gezegd kunnen worden omdat d oplossing simpel is.
M.C.
Oudenbosch

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Netjes en vlotte installatie uitgevoerd zoals besproken.
Duidelijke instructies en toelichting na installatie

A.W
Drachten

Gepubliceerd op: 25/03/2018

Pluspunten
Goed te bereiken per telefoon. Monteur had goede oplossingen voor het plaatsen van de installatie.

Petronella
Ter Apel

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten
Zeer klantgericht.
Erg vriendelijk en behulpzaam.
Professioneel.
Uitmuntend systeem.
Tot nu toe geen!
Orsin
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Ten eerste is het apparaat zelf geweldig: het doet wat hij moet doen, en doet dat goed! De monteur was ook van het hoogste niveau, keurig werk en hij heeft zelfs nog een verbetering aan de bestaande waterleiding gemaakt. In het gebruik de bekende positieve punten: lekker zacht aan de huid, geen kalkaanslag meer en goed voor alle apparaten.
De 'salesman' vond ik achteraf niet zo goed. Bijvoorbeeld waarom hebben we moeten zoeken naar een plek voor de Aquacell buiten de meterkast, terwijl de monteur in 5 seconden zag dat hij daar makkelijk in paste? Ook technisch-inhoudelijk was hij niet echt op de hoogte: ik wilde graag op moleculair niveau weten hoe de Aquacell nou precies werkt, en daar kon hij mij niet echt antwoord op geven. Dat is op zich niet zo erg, ik verwacht echt geen Dr. in de chemie langs de deur, maar waarom heeft hij niet een blaadje bij zich waar dat wel duidelijk in staat uitgelegd?
Jan Insinger
Purmerend

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Komen afspraken goed na.
Snelle service.
Duidelijke uitleg

MJ Bijma
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Vriendelijk benadering, duidelijke uitlag en demonstratie
Tot nu toe is alles naar wens.
HR
Grou