Website: https://www.aquacell-waterontharder.nl
Adres: Pasteurweg 14 8503AB
Plaats: Joure

Over AquaCell waterontharder

In 1993 begonnen Gerrit en Kitty Dijkstra hun bedrijf aan de Pipegaal in Oudehaske. Aquacombi noemden ze het. Ze specialiseerden zich vervolgens al snel in het kalkvrij maken van het Nederlandse leidingwater, en na een tijdje (om precies te zijn in 2007) vonden ze de de ultieme oplossing voor dit doel: AquaCell. Een apparaat dat alle kalkdeeltjes uit het water opslokt in twee cilinders, en zichzelf dan automatisch schoonspoelt. Stroomloos, dubbel uitgevoerd en zo compact dat het in je meterkast past. Ideaal voor de Nederlandse huishoudens dus. Vanaf dat moment ging het ineens erg snel waardoor hun twee kinderen - Simon en Esther - inmiddels leiding geven aan een team van 45 zeer enthousiaste werknemers. Allemaal met een groot hart voor wat ze doen: Echte toegevoegde waarde creëren voor AquaCell eigenaren, hard werken met elkaar, nog harder lachen en ondertussen Aquacombi steeds verder laten groeien.

AquaCell waterontharder
9.6

Pluspunten
Netjes en vlotte installatie uitgevoerd zoals besproken.
Duidelijke instructies en toelichting na installatie

A.W
Drachten

Gepubliceerd op: 25/03/2018

Pluspunten
Goed te bereiken per telefoon. Monteur had goede oplossingen voor het plaatsen van de installatie.

Petronella
Ter Apel

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten
Zeer klantgericht.
Erg vriendelijk en behulpzaam.
Professioneel.
Uitmuntend systeem.
Tot nu toe geen!
Orsin
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Ten eerste is het apparaat zelf geweldig: het doet wat hij moet doen, en doet dat goed! De monteur was ook van het hoogste niveau, keurig werk en hij heeft zelfs nog een verbetering aan de bestaande waterleiding gemaakt. In het gebruik de bekende positieve punten: lekker zacht aan de huid, geen kalkaanslag meer en goed voor alle apparaten.
De 'salesman' vond ik achteraf niet zo goed. Bijvoorbeeld waarom hebben we moeten zoeken naar een plek voor de Aquacell buiten de meterkast, terwijl de monteur in 5 seconden zag dat hij daar makkelijk in paste? Ook technisch-inhoudelijk was hij niet echt op de hoogte: ik wilde graag op moleculair niveau weten hoe de Aquacell nou precies werkt, en daar kon hij mij niet echt antwoord op geven. Dat is op zich niet zo erg, ik verwacht echt geen Dr. in de chemie langs de deur, maar waarom heeft hij niet een blaadje bij zich waar dat wel duidelijk in staat uitgelegd?
Jan Insinger
Purmerend

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Komen afspraken goed na.
Snelle service.
Duidelijke uitleg

MJ Bijma
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Vriendelijk benadering, duidelijke uitlag en demonstratie
Tot nu toe is alles naar wens.
HR
Grou

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Persoonlijke benadering, heldere uitleg van het systeem en de monteur is zeer vriendelijk. Perfecte service

Familie Vonk
Nieuwendijk

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
De waterontharder is hier net geïnstalleerd, de monteur was exact op het aangegeven tijdstip en werkte netjes en dacht ook mee op andere punten die hij tegen kwam.
Naast de geijkte aandachtspunten gaf hij ook nog ander handige tips mee. Al met al was hij een goed visitekaartje voor AquaCell.

Als het apparaat doet wat AquaCell vertelt, dan kan het alleen maar plezieriger worden in onze huishouding. En dat zal de toekomst uitwijzen.

Alexander
Joure

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Ik ben dik tevreden ovebr jullie bedrijf!
De informatie die ik aan huis heb gekregen, was duidelijk en niet opdringerig. de voorlichter nam er alle tijd voor en heeft mij door de proefjes echt aan het denken gezet.
Vandaag (11 januari) is alles geïnstalleerd. ook dat is op een prettige en nette manier gebeurd. Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Kortom ik ben super tevreden over beide contactmomenten.
Heb ik eigenlijk niet!
Joke
Hardenberg

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Goede voorlichting. Deskundige plaatsing met uitleg en bovenal erg vriendelijke mensen.
Geen. Alles liep perfect.
Maria

Gepubliceerd op: 10/01/2018