Website: www.appelhoes.nl
Adres: Nijverheidstraat 6C 3144CL
Plaats: Maassluis

Appelhoes

Pluspunten
Snelle levering en zeer goed verpakt.
Er werd voor een nieuwe zending gezorgd maar nog steeds niet het kleur dat initieel besteld was.
Een ander besteld artikel was wel in orde.
De bestelling beter nakijken wat betreft kleur.
Als er een nieuwe zending ter correctie opgestuurd word controleer dan extra want heb nog steeds niet de correcte ontvangen.
Michel
Brussel

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Snelle levering, maar verkeerd
Goed opletten wat verstuurd wordt. De telefonische bereikbaarheid verbeteren.
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben u op 28 September aangegeven het product om te kunnen ruilen of kosteloos voor u terug te nemen.

Dus het is niet zo dat u enige kosten betaald en zodra wij de zending ook hebben ontvangen zullen wij de betaling van het versturen ook vergoeden.

John
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Snelle levering, maar verkeerd
Goed opletten wat verstuurd wordt. De telefonische bereikbaarheid verbeteren.
Zonder kosten retour kunnen sturen, zeker als het product verkeerd geleverd is en geld retour gevraagd wordt

Zoetermeer
03/10/2018

Pluspunten
Geen positieve punten
Mijn bestelling is niet aangekomen. Ik doe hierover mijn beklag. De enige reactie is dat er al een mail verstuurd was. Geen enkel meeleven of erkenning dat dat heel vervelend voor mij is. Krijg in het contact het gevoel dat ik aan het zeiken ben.
Verbeterpunten zijn een zeker mate van klantvriendelijkheid, daarbij hoort ook inleven en meeleven wanneer de dingen niet gaan zoals ze zouden moeten gaan. Ook al ligt dit misschien aan een derde partij (post nl)

Bedankt voor uw feedback.

Dat is niet de enige reactie die wij u hebben gegeven, wij hebben zowel op uw WhatsApp bericht als op de email gereageerd. Op de email is helaas niet gereageerd.

Bovendien weet u ook dat wij er meer bezig waren met PostNL en het ook hebben opgelost door een nieuwe zending te maken, op onze kosten.

Het is uiteraard vervelend dat een zending niet aankomt, maar dat is ook niet iets waar wij voor kiezen en ook vervelend voor ons is.

Het is wat ons betreft dan ook niet helemaal eerlijk terwijl u weet dat wij er mee bezig zijn en het ook hebben opgelost, zo'n beoordeling te plaatsen.

Floris van Riezen

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Diverse screencovers besteld, prima te volgen en op tijd geleverd!

David
Giessenburg

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Verkeerde informatie op de website. Dit is wat er staat:

"Met de Twelve South BookBook iPhone X hoes kun je ook draadloos blijven laden met de hoes om je iPhone.

Dat is niet waar je moet de iPhone uit de hoes nemen anders werkt draadloos laden niet. Dat staat trouwens wel keurig in de beschrijving van de hoes zelf maar die zie je pas na bestelling.

Nadat ik deze review geplaatst heb geeft appelhoes.nl aan dat dat niet eerlijk is. Ik heb namelijk niet direct gereageerd na bestelling. Ik heb de draadloze oplader pas later gekocht en kon dus niet eerder weten dat het niet werkt zoals op de site vermeld staat. I.p.v. de misleidende informatie op de site aan te passen wordt er gekozen om me te verwijten niet snel genoeg gereageerd te hebben.

Tevens lijkt het leer geen echt leer maar meer op kunststof maar dat is niet direct aan de website te verwijten.

Levering wel snel maar door de verkeerde informatie op de site zal ik het niet aanraden om een aankoop te doen.

Bedankt voor uw feedback.

Het klopt dat u niet de gehele wallet op een draadloze oplader kan leggen om op te laden, dat is te dik waardoor de oplader niet werkt en dat is ook niet wat wij aangeven op onze website.

Het gaat er dan ook om dat dat werkt middels de binnenhoes, en met alleen de binnenhoes werkt het opladen naar behoren.

Helaas hebben wij na de bestelling (nu 2 weken geleden) ook niets van u gehoord en daarmee is het ook niet heel eerlijk wel een beoordeling als deze te plaatsen.

E. Frakking
Lutten

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Verkeerde informatie op de website. Dit is wat er staat:

Lutten
02/10/2018

Pluspunten

Ik heb dit bedrijf meerdere keren benadert over mijn retourverzending maar geen bericht terug ontvangen.
Zeer onprofessioneel en vervelend. Ik raad dit bedrijf bij niemand aan.
Geachte heer/mevrouw,

Wat u stelt is niet helemaal juist daar mijn collega op 19 September keurig een email naar u heeft verstuurd.

Bovendien is de zending ook netjes binnen de 14 dagen verwerkt en naar u gecrediteerd.

Maar dat lezen we dan helaas niet terug in deze beoordeling.

Eva

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Snelle levering , goed verpakt

Els

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Breed assortiment
Als je een bestelling doet waarbij je aangeeft dat dit bij de supermarkt afgeleverd moet worden - en vervolgens komt het een dag later via de reguliere postbode gewoon bij je thuis... Dan gaat er toch iets niet helemaal goed.
Goedemorgen heer,

Bedankt voor uw feedback.

Helaas is het nog niet mogelijk om een brievenbuszending op een afhaalpunt te bezorgen bij PostNL, vandaar dat u het hoesje ook in de bus hebt ontvangen.

Doorgaans wordt een afhaallocatie gekozen omdat er niemand thuis is, bij een brievenbuszending is dat niet noodzakelijk, vandaar.

Hopelijk is het product verder naar wens en indien u vragen hebt, horen we die graag!

met vriendelijke groet,

Frank
Wageningen

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Snel geleverd

Ben