Bedrijfsgegevens

Website: www.appelhoes.nl
Adres: Nijverheidstraat 6C 3144CL
Plaats: Maassluis
Telefoon: 010 5904893

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Appelhoes
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1612 beoordelingen (12 maanden)
17128 beoordelingen (totaal)
142557 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (1077)
23% (363)
3% (46)
3% (52)
5% (77)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitstekend aanbod op website, snelle en nette aflevering.
Verbeterpunten
Mogelijkheid om in te loggen op website. Meer beoordelingen van producten door kopers.
Glenn

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Supersnelle levering en een kwalitatief product!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Had een hoes voor de Ipad en een case voor een iphone besteld, op de site stond dat beiden leverbaar waren. Helaas toen de bestelling arriveerde zat alleen de hoes voor de Ipad erin, geen bericht dat de andere case later zou komen etc.... Ik had via Ideal betaald, en de factuur zat er keurig in dat beiden betaald waren. direct een mail gestuurd dat de case voor de telefoon er niet bij zat, of ze wisten wat er mis was gegaan. Pas na mijn tweede mail kreeg ik antwoord, dat het kon kloppen dat de case er niet bij zat omdat deze niet leverbaar zou zijn. Er werd wel keurig aangeboden een andere te leveren of de huidige te annuleren. Toen ik aangaf dat ik het wilde annuleren, kreeg ik daar geen bevestiging van, en pas na ruim een week, net toen ik weer in de pen wilde klimmen, zag ik dat het bedrag van de case was terug gestuurd.
Antwoord Appelhoes
Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw feedback.

Het klopt dat er een product in backorder stond en dat hebben we ook netjes aangegeven in het eerste bericht wat we van u ontvingen.

Daarop heeft u op 24 Juli in de avond aangegeven de bestelling te willen annuleren en dat is ook netjes in orde gemaakt op 27 Juli. Het klopt dat daar een weekend tussen zit, helaas verwerken de banken dan geen betalingen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Appelhoes B.V.

Jose
De Steeg

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Goed functionerende website en zeer snelle levering!
Verbeterpunten
Geen
Klant

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Duidelijk bestellen zonder rare fratsen, zoals het hoort.
Verbeterpunten
 
Mike Van Ommen
Zundert

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
nvt
Verbeterpunten
geen
Klant

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitstekende service. Vandaag besteld, volgende dag in huis!
Verbeterpunten
Geen
Vincent
Den Hoorn

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede service
Verbeterpunten
Product actualisatie op verkoopsite.
Klant

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Bestelling snel en goed ingepakt ontvangen.
Verbeterpunten
 
Martin
Almere

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer