Website: www.trouwjurken-outlet.nl
Adres: Kruisstraat 36-38 5612 CJ
Plaats: Eindhoven

De Ann & John bruidsmode Group heeft 3 bruidsmodezaken welke allen zijn gevestigd in Eindhoven. U vindt hier Ann & John bruidsmode, Your Style Wedding Fashion (speciaalzaak voor de bruid met een maatje meer, trouwjurken aanwezig tot maat 60) en onze Bruidsmode Outlet Store met nieuwe trouwjurken en prijzen van € 299,- tot maximaal € 995.
Al ruim 45 jaar weten aanstaande bruidsparen ons te vinden. Juist hierdoor beseffen wij ons als geen ander dat het uitzoeken van de bruidskleding een bijzonder, maar vooral ook spannende gebeurtenis is. Zodra jij jouw keuze gemaakt hebt, word de trouwjurk perfect passend gemaakt in ons eigen atelier. Onze gediplomeerde, ervaren coupeuses verzorgen dit tot in de puntjes.

Ann & John Bruidsmode

Pluspunten
Behulpzaam
Correct
Vriendelijk
Simone is superlief en eerlijk

Gepubliceerd op: 07/03/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijke en niet opdringerige verkoopster. Ondanks mijn beperkt budget (400 euro) toch genoeg keuze en de verkoopster behandelde me even goed als financieel krachtigere personen.
Parkeermoeilijkheden + winkel is moeilijker vindbaar.
Jacee

Gepubliceerd op: 06/03/2018

Pluspunten
- vriendelijk
- behulpzaam
Als ik binnen kwam was er wel direct iemand die kwam groeten, maar het heeft daarna toch wel eventjes geduurd tegen dat er iemand daarna kwam. Ik vroeg ook of mijn zoontje zijn pap kon opgewarmd worden en dan waren ze toch niet vriendelijk. Ik heb een pazr verschillende jurken gepast en ik merkte dat de dame die mij hielp het wat beu werd van nieuwe jurken te gaan halen, dit vond ik totaal niet gepast. Na mijn keuze waren ze wel vriendelijker. Dus TIP probeer heel de tijd vriendelijk te zijn en niet pas als er effectief gekozen is.. dit komt precies over alsof je maar vriendelijk kan zijn de moment dat er betaald is..

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Heel fijn in de omgang met de klanten en aanhang die binnen komen. Hebben echt oog voor het totaalplaatje en geven eerlijke meningen en feedback.
Vond persoonlijk de accessoires (vooral de schoenen) wat tegenvallen maar ja het is natuurlijk een outlet dus je kan niet alles hebben.
Stephanie van Buchem
Geldrop

Gepubliceerd op: 04/03/2018

Pluspunten
Heel vriendelijk. Geven zeer goede raad en luisteren aandachtig naar hun klanten!

Hilde
Mechelen

Katrien Jennart
Halen

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Fijne mensen en goede sfeer
Kreeg niet het gevoel dat ik gehaast werd ondanks dat er mensen aan het wachten waren. Ook hadden de verkoopsters veel kennis en goed inzicht

Roos

Nele
Edegem

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Heel behelpzaam

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Goede service, goed advies.

Conny Rustenhoven

Gepubliceerd op: 28/02/2018