Website: http://www.angeli.nl
Adres: Dorpsstraat 47A 6721JJ
Plaats: Bennekom

Angeli Hairstyling is een dames- en herenkapsalon met vestigingen in Ede en Bennekom.

Angeli Hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van Angeli Hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. Angeli Hairstyling staat nooit stil.

Maar dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. Angeli heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant -man, vrouw of kind- de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan.

Ons doel is niet alleen 'een mooi kapsel voor de klant'. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Naar je huid en je make-up, als je dat wilt. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna.

ANGELI Hairstyling
9.5

Pluspunten
Persoonlijk, goede adviezen, mooie salon, echt een momentje voor mezelf, er wordt de tijd genomen. Zeer fijne producten (En ook daar in goed advies).
Lottie

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Haar is altijd precies zoals ik wil
Maaike

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Goed advies over hoe mijn haar geknipt ging worden, luisterde naar wat ik wilde.
Carla

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Aandacht voor de klant, eerlijk advies, fijn en aardig personeel!
Bovendien is L’anza naar mijn mening een uitekend product.
Ik ben nog nooit teleurgesteld bij Angeli vandaan gekomen!
Geen.......of misschien moeten de “barkrukken” terug in Ede, ik weet niet waar ik mijn tas moet laten! (
Carin

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
vriendelijk en behulpzaam personeel
c.j.
Bennekom

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Je wordt geholpen door vakvrouwen die goed naar je wensen luisteren. De behandeling wordt bijhouden in het systeem zodat alle ins en outs van je haar bekend zijn.
Bij het online maken van een afspraak is er een te grote keuze uit behandelingen waar je uit moet kiezen.
Rita

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Aandacht voor de klant, goed advies en goed geluisterd en meegedacht. Ik voelde mij erg prettig in de salon en vertrouwde de persoon die mij knipte door haar rustige uitstraling. Ik ging ontzettend tevreden en blij de deur uit.
Dit was mijn eerste ervaring, en die verliep geheel naar wens
Corine
Lunteren

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Top service
Minder snel knippen
Noor
Bennekom

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel
Mooie en schone kapsalon

Marlies
Baarlo

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
vlotte en goede behandeling
b goosen
ede