Website: http://www.angeli.nl
Adres: Dorpsstraat 47A 6721JJ
Plaats: Bennekom

Angeli Hairstyling is een dames- en herenkapsalon met vestigingen in Ede en Bennekom.

Angeli Hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van Angeli Hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. Angeli Hairstyling staat nooit stil.

Maar dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. Angeli heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant -man, vrouw of kind- de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan.

Ons doel is niet alleen 'een mooi kapsel voor de klant'. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Naar je huid en je make-up, als je dat wilt. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna.

ANGELI Hairstyling
9.5

Pluspunten
Vlotte en prettige behandeling

hennie

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Kom er al zo lang ! Top kapsalon

Nicole

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Angeli is gezellig en altijd een luisterend oor ,twijfel je zelf over wat voor kapsel je wil of een andere kleur,dan wordt je serieus geholpen en daar nemen ze echt de tijd voor.Zeer klant vriendelijk, als je komt voelt het bij mij altijd als een warm onthaal.

Colinda

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
ik ben zeer tevreden over de behandeling en resultaat
Gery

Weet ik niet zo gauw
Annelies

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Mooie salon, aardige mensen, goed geknipt, nix te wensen over!

Natalie

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Voor mij de perfecte sfeer qua salon en de medewerkers die ook prima bij die sfeer passen en bij mij als klant. Het verwengehalte is prettig en biedt net dat beetje meer dan een gewone kapsalon.
Pas op dat met het niveau aan klanten dat jullie aanspreken en de service die jullie bieden niet leidt tot een prijsverhogend gedrag. De service is nu prima, maar zorg dat dit in verhouding blijft met de prijs. De meest recentelijke prijsverhoging vind ik al over de grens gaan die ik wil betalen.
Rens

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Angeli Bennekom. Een hele prettige kapsalon. Vriendelijk personeel, goede sfeer. Echt verstand van het vak.

Gepubliceerd op: 25/05/2018

T

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Fijne kapsalon met aardig personeel!

Jordy

Gepubliceerd op: 23/05/2018