Bedrijfsgegevens

Website: www.amsterdamflowers.nl
Adres: Hageland 95 97 1066 SB
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020 6191818

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amsterdamflowers.nl
totaal score
9.2
Snelheid/Levertijd
9.3
Nazorg & Garantie
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
99 beoordelingen (12 maanden)
814 beoordelingen (totaal)
10453 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (76)
16% (16)
4% (4)
0% (0)
2% (2)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Yildiz
Alkmaar

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: ja
Particulier

Gezin 35-55 jr
10
Pluspunten
Het ging super . En was op de zelfde dag nog. Fijn dat het kon. Thanks
Verbeterpunten
Geen
Snelheid/Levertijd
Ariane
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 13/03/2019
Aanbeveling: ja
Particulier

Gezin 35-55 jr
10
Pluspunten
Goeie klantenservice, zorgvuldige medewerkers die goed meedenken.
Verbeterpunten
Webformulier/online bestelformulier werkt niet goed op een mobile device. Moet echt op PC bestellen.
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Sarah
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/03/2019
Aanbeveling: ja
Particulier

Gezin 35-55 jr
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bedankt voor jou bericht. Excuses voor mijn kritiekpunten! Waarschijnlijk is het kaartje over het hoofd gezien, of expres over het hoofd gezien! Zie mijn herziende beoordeling hierboven:)
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Amsterdamflowers.nl
Goedemiddag,
Jammer om te vernemen dat u niet tevreden was over onze service.
Het tekstkaartje heeft wel aan de rozen gezeten (ik heb het kaartje er zelf aan gedaan en ingepakt) U en ik hebben nog contact gehad over het aanpassen van het tekstkaartje, wat ik voor u heb gedaan. Wij willen met alle liefde het tekstkaartje nog aan de ontvanger/ster opsturen. Graag vernemen wij of we dit voor u kunnen doen.
Wat betreft dat het bij de buren is afgeleverd, men was op het moment van bezorging niet aanwezig. Ons beleid is om het dan bij de buren te proberen.

Met vriendelijke groet,
Team Amsterdamflowers.nl
Joost Kop Jansen
Rotterdam

Gepubliceerd op: 05/03/2019
Aanbeveling: nee
Particulier

Single, <35 jr
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De Bos rozen is bezorgd bij de buren en dit zonder kaartje. Hierdoor wist de ontvanger niet van wie die is geweest. Bedankt hiervoor!
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie

Rotterdam
19/02/2019

Aanbeveling: nee
Particulier

Single, <35 jr
10
Pluspunten
Geweldig mooi boeket, goede service
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
KRO-NCRV
Hilversum

Gepubliceerd op: 04/03/2019
Aanbeveling: ja
Bedrijf

50+ medewerkers
10
Pluspunten
I was super impressed with their fast response and ease of website. Also, the flowers were ordered 12 days ago and have bloomed fully and are still absolutely beautiful!!! First time this happens with any flower delivery service I used in NL.
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Alexandra
Oost

Gepubliceerd op: 23/02/2019
Aanbeveling: ja
Particulier

Gezin <35 jr
6
Pluspunten
I order flowers to congratulate my partner on the promotion, and the website said it will be delivered after 14h, but in the end he got them quite late, a lot of people left from the office and he almost left as well.
So, I was quite disappointed, I didn't understand after 14h" would mean late late afternoon, evening. and the location is central Amsterdam, so I expected the flowers to be there at around 15h maybe.
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Amsterdamflowers.nl
Thank you for the responds.
We are sorry that you are not satisfied with our services. We apologize.
May we aks what was wrong with the delivery?
So we can do something about that (for you).

Best regards,

Team Amsterdamflowers.nl
Klant

Gepubliceerd op: 21/02/2019
Aanbeveling: nee
Particulier

Jong stel <35 jaar
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie

07/02/2019

Aanbeveling: nee
Particulier

Jong stel <35 jaar
10
Pluspunten
My girlfriend loved the flowers a lot and all her female/male colleagues were envy when it got delivered to her office.
Verbeterpunten
n/a
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 21/02/2019
Aanbeveling: ja
Particulier

Jong stel <35 jaar
10
Pluspunten
Mooie bloemen! Zagen er goed verzorgd uit. En staan overigens nog steeds.
Verbeterpunten
Het was mij een beetje onduidelijk hoe laat ze bezorgd zouden worden. Misschien tussen twee tijden aangeven? Kan ook zijn dat het wat later was vanwege Valentijnsdag ;)
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Jitse
Amsterdam

Gepubliceerd op: 20/02/2019
Aanbeveling: ja
Particulier

Jong stel <35 jaar
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb wat problemen ervaren met de bezorging van het boeket. Ik heb 2 keer na moeten bellen en er werd onjuiste informatie aan mij verstrekt. Boeket was matig t.o. van prijs
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Amsterdamflowers.nl
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor.

We zijn zoals gevraagd in de ochtend bij de ontvanger aan de deur geweest er was helaas niemand thuis. Er is contact geweest met de bezorger en een nieuwe bezorgafspraak gemaakt om het in de middag af te leveren na 17.00 uur. Wat er gebeurd is de besteller heeft ook gebeld en er daardoor verwarring ontstaan hoe laat het gebracht moest worden. We hebben ons best gedaan om het te leveren wat ook is gebeurd is op dezelfde dag.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice amsterdamflowers.nl





Klant

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: nee
Particulier

55 jr of ouder
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer