Website: https://www.amstelgeld.nl
Adres: Algolweg 15 3821BG
Plaats: AMERSFOORT

Amstelgeld is een landelijk werkend financiële dienstverlener en al jarenlang gespecialiseerd in leningen en verzekeringen, met de doelstelling mensen te helpen aan een zo gunstig mogelijke financiering en verzekeringssituatie.

Amstelgeld

Pluspunten
Prima en bijzonder vriendelijk geholpen door Riëtte Steendam. Zo kon ik snel en simpel een goedkopere verzekering afsluiten.

Ko
Leusden

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Goede service
Geen tips

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Denken niet de cliént meep
Alles is perfect voor mij
Dank aan mw Sluiter
Heike Hendrikman

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Audrey

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Staan altijd klaar en uitermate vriendelijk

Carlo
Hardenberg

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Altijd snelle reactie, via mail en telefoon en goed advies. Geeft vertrouwen.

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Direct bereikbaar
Administratie better bijhouden
Andy
Rijswijk

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Pluspunten
Goede persoonlijke aandacht

Lex
Hoogland

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
ik heb alleen maar positieve punten ze hebben mij echt voor de volle 100% correct geholpen begripvol goede uitleg vriendelijk voor mij persoonlijk niets op aan te merken
zoals ik in het vorige schreef voor mij is het waarom ik jullie nodig heb gehad allemaal keurig en vertrouwelijk af gehandeld
FLH V GASTEL-VISSER
ROOSENDAAL

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Nou nou zeg, beoordelingen zijn denk ik een beetje overdreven of zelf erop gezet (nep) voor de reklame. Aller eerst heb ik een heel slecht ervaring met ze. Mijn zoon heeft een tijd geleden iets stuk gemaakt van iemand die bij mij te gast was . Ok kan gebeuren dus ik zeg tegen mij gast, joh geen probleem" ik ben verzekerd": ques what, verzekering deed zo moeilijk tot aan mijn frustraties toe. Wauw! Uiteindelijk na weken als het geen maanden zijn. Hebben zij het zogenaamd goed gekeurd. En toch vergoed gekregen . Moet het nou echt zo gaan? Dus ik zou het stop zetten mn verzekering en naar de concurrent gaan, maar ze hebben geluk gehad dat ik zo laks/lui ben dus toch nog bij ze gebleven. Ik wacht gewoon op de volgende slechte ervaring.
Wantrouw niet! Wie wantrouwt is zelf niet te vertrouwen. (Plato).
En niet denken aan alleen innen maar ook als het moet DIRECT uitbetalen.
Antwoord Amstelgeld
Beste Nordin, We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent. Het gaat om een schadeafwikkeling van bijna 2 jaar geleden. Destijds gaf je aan tevreden te zijn met de uitkomst. In de tussentijd hebben wij niets van je mogen horen. Ook als wij je nu proberen te bereiken krijgen we geen reactie. Je bent nog steeds klant bij ons dus wellicht dat je ons kan bellen als wij nog iets voor je kunnen betekenen.

Gepubliceerd op: 13/04/2018