Bedrijfsgegevens

Website: https://www.amstelgeld.nl
Adres: Algolweg 15 3821BG
Plaats: AMERSFOORT
Telefoon: 0334610007

Amstelgeld is een landelijk werkend financiƫle dienstverlener en al jarenlang gespecialiseerd in leningen en verzekeringen, met de doelstelling mensen te helpen aan een zo gunstig mogelijke financiering en verzekeringssituatie.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amstelgeld
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
11 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
56 beoordelingen (12 maanden)
56 beoordelingen (totaal)
1854 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
55% (31)
43% (24)
0% (0)
0% (0)
2% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
ik heb alleen maar positieve punten ze hebben mij echt voor de volle 100% correct geholpen begripvol goede uitleg vriendelijk voor mij persoonlijk niets op aan te merken
Verbeterpunten
zoals ik in het vorige schreef voor mij is het waarom ik jullie nodig heb gehad allemaal keurig en vertrouwelijk af gehandeld
FLH V GASTEL-VISSER
ROOSENDAAL

Gepubliceerd op: 14/04/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Nou nou zeg, beoordelingen zijn denk ik een beetje overdreven of zelf erop gezet (nep) voor de reklame. Aller eerst heb ik een heel slecht ervaring met ze. Mijn zoon heeft een tijd geleden iets stuk gemaakt van iemand die bij mij te gast was . Ok kan gebeuren dus ik zeg tegen mij gast, joh geen probleem" ik ben verzekerd": ques what, verzekering deed zo moeilijk tot aan mijn frustraties toe. Wauw! Uiteindelijk na weken als het geen maanden zijn. Hebben zij het zogenaamd goed gekeurd. En toch vergoed gekregen . Moet het nou echt zo gaan? Dus ik zou het stop zetten mn verzekering en naar de concurrent gaan, maar ze hebben geluk gehad dat ik zo laks/lui ben dus toch nog bij ze gebleven. Ik wacht gewoon op de volgende slechte ervaring.
Verbeterpunten
Wantrouw niet! Wie wantrouwt is zelf niet te vertrouwen. (Plato).
En niet denken aan alleen innen maar ook als het moet DIRECT uitbetalen.
Antwoord Amstelgeld
Beste Nordin, We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent. Het gaat om een schadeafwikkeling van bijna 2 jaar geleden. Destijds gaf je aan tevreden te zijn met de uitkomst. In de tussentijd hebben wij niets van je mogen horen. Ook als wij je nu proberen te bereiken krijgen we geen reactie. Je bent nog steeds klant bij ons dus wellicht dat je ons kan bellen als wij nog iets voor je kunnen betekenen.
Klant

Gepubliceerd op: 13/04/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snel reageren op een vraag
Verbeterpunten
 
Chris
Amersfoort

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
zeer vriendelijk te woord gestaan.
Verbeterpunten
 
Elly
Maarssen

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Denken mee met de klant.
Verbeterpunten
Geen
Harry
SMILDE

Gepubliceerd op: 05/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Bill
rotterdam

Gepubliceerd op: 19/03/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
meedenkend
Verbeterpunten
 
Tineke
Voorburg

Gepubliceerd op: 12/03/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer klant vriendelijk. Persoonlijke touch is heel belangrijk, je bent geen nummer. Vooral nu in deze tijden alles gaat per computer maar dat is niet even gemakkelijk voor alle mensen. Dit is heel belangrijk daar je verzekeraarspersoon vroeger aan huis kwam en nu alles per computer gaat. Bij vele andere maatschappijen ben je een number.
Verbeterpunten
ZO blijven doorgaan: Klant is bij jullie heel goed verzord.
Familie Hill
Veulen

Gepubliceerd op: 06/03/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Klant gericht , vriendelijk ,nemen de tijd voor je en denken met je mee
Verbeterpunten
Op dit moment geen
Sam Newcastle building and renovation
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 22/02/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Makkelijk te bereiken.
Goede terugkoppeling over de afwikkeling
Verbeterpunten
Ik ben tevreden
Bianca
MAARSSEN

Gepubliceerd op: 07/02/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer