Bedrijfsgegevens

Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amslod.nl
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1585 beoordelingen (12 maanden)
1586 beoordelingen (totaal)
17872 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (917)
35% (556)
3% (40)
2% (30)
3% (42)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Prima fietsen,
Helaas nog niet veel op gereden.
Afhandeling bij het brengen was netjes en er werd alle tijd genomen.
Verbeterpunten
Van te voren meer de bouten en moeren aandraaien.
Bagage drager zat los bij mij en de standaard raakte tijdens het fietsen los bij mijn vrouw.
Beter omgaan met de levertijd deze is een paar keer gewijzigd. En ik begrijp best dat het zomers hoogseizoen is.
Rob
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 13/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
profesioneel, persoonlijk, deskundig, geen poespas,niet te veel testcentre maar wel strategisch in het land
Verbeterpunten
accessoires afdeling ontbreekt.
Meer Sportieve modellen voor jonge mensen.
Yvonne
Haarzuilens

Gepubliceerd op: 11/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede, eerlijke voorlichting over de aankoop
Verbeterpunten
snellere aandacht op de afdelingen er was maar een verkoper ter beschikking rerwijl er verschillende mensen zaten te wachten.
Peter
Wageningen

Gepubliceerd op: 10/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
We zijn goed geholpen
Verbeterpunten
Die heb ik niet
Gerard
Dordrecht

Gepubliceerd op: 10/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Kennis van zaken, goede uitleg.
Verbeterpunten
Wachttijden in showroom wat korter maken, meer inzet personeel
Joop

Gepubliceerd op: 09/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
er wordt niet gereageerd op vragen gesteld via de website
paul
Schiedam

Gepubliceerd op: 09/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Positieve benadering van Dhr. Godfried Beurskens in het Filiaal
Roermond, goede begeleiding en een objectieve berading i.v.m.
het kiezen van het juiste model E-Bike.
Aflefering ging soepel.
Verbeterpunten
Het in contact komen met een medewerker A- via Tel.of B- via
E-Mail, dit was een crime, lukte niet.
Achteraf alles goed gekomen.
J.Fraats

Gepubliceerd op: 05/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Mooie fietsen, prima medewerkers
Verbeterpunten
In de folder de juiste prijs zetten en geen lokprijs. In de folder stond de prijs minus 700 euro inruil.
C
Maarssen

Gepubliceerd op: 05/09/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Hele goeie fiets zeer tevreden mee op tijd geleverd volgens afspraak. Alles volgens wens.
Verbeterpunten
Moeilijk telefonisch bereikbaar. Ook voor vragen moeilijk met de telefoon. Alles moet met de mail.
Renata
Veghel

Gepubliceerd op: 05/09/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Uitleg van onze twee E-bikes de Amslod Ascot/MTX-beige 600 model 2020 en Amslod Wellington MTX- grijs 600 model 2020 door Kay Benning in Vianen was goed en uitgebreid.
Aflevering van de fietsen was ook goed, ALLEEN jammer dat bij beide fietsen de voorrem nagesteld diende te worden, ik bedoel hiermee niet de remkabel korter of langer maken maar de rem liep aan op het ijzer gedeelte dit was duidelijk te horen, dit lijkt me iets wat al gebeurt dient te zijn bij het klaarmaken van de fiets in de fabriek, hier was de bezorger best wat tijd aan kwijt, viel ons op dat de accu's nog geen 30 % opgeladen waren en de banden slap stonden, wat verstaat Amslod onder de fiets klaarmaken om bezorgd te worden ?? maar toch nam de bezorger even de tijd om het display met ons door te nemen.
Wat het fietsen betreft, zijn we beide zeer tevreden, ben wel aan het bijhouden of de standtijd van de accu bij beide fietsen even even lang is, hier zit namelijk een verschil in van 25 %.
Verbeterpunten
De communicatie na het afleveren kan wel verbeterd worden,
Bij het eerste ritje bleek er een rammeltje te zitten in de Amslod Wellington, heb zelf een setje inbussleutels ter hand genomen om het één en ander te controleren op los staan, ik vond onder de bagagedrager een inbusbout die los zat, echter die had ook voor lakschade gezorgd dit online gemeld bij Amslod met als bijlage een foto van de beschadiging. kreeg als reactie terug dat er een ticketnummer voor aangemaakt is, en dat het op moment druk was, daardoor een langere oplostijd kon verwachten, MAAR inmiddels zijn we ruim een week verder en heb ik tot op heden niets meer gehoord van Amslod,
Gisteren werd ik gebeld om te informeren hoe de fietsen bevielen, dit onderzoek werd blijkbaar uitgevoerd door derden. (KilyOH.nl ) Bij afsluiting van dit gesprek werd gezegd dat ik een link zou ontvangen voor het invullen van deze enquête, echter, die link niet ontvangen, dus zojuist naar Amslod gebeld om die link toe gestuurd te krijgen.
Ad
Roosendaal

Gepubliceerd op: 05/09/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer