Bedrijfsgegevens

Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amslod.nl
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1105 beoordelingen (12 maanden)
1106 beoordelingen (totaal)
15163 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (685)
36% (397)
2% (19)
1% (8)
1% (7)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Kwalitatief goede fiets. Service is wat minder en is erg traag.
Verbeterpunten
Klanten sneller en met een betere oplossing te woord staan/helpen bij problemen.
Claudia

Gepubliceerd op: 03/06/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Vriendelijk geholpen
Verbeterpunten
Wachttijd te lang, hal te groot waardoor er geen overzicht is wie er aan de beurt is.
Jos
Woerden

Gepubliceerd op: 28/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Vriendelijke en netjes geholpen bij het testcentrum
Verbeterpunten
Framehoogte verkeerd ingeschat bij een van de fietsen.
Bij deze fiets de standaard 2x opnieuw vastgezet.
Bij andere fiets bij aflevering geen aandacht besteed aan instellingen van stuur, handremmen, etc.
Sjoerd Sliggers
Delfgauw

Gepubliceerd op: 26/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Degelijke fietsen, de fiets rijdt licht en soepel.
Verbeterpunten
De verkoop in filiaal Roermond kan beter.
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Vertegenwoordiger plus afleveringen waren prima
Verbeterpunten
Betere en duidelijkere communicatie,eerst een fiets testen voor hij bij de klant word afgeleverd!!
oscar
AMERSFOORT

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Ontvangst
Verbeterpunten
Duidelijk maken wie wanneer geholpen wordt.
Klant

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goede uitleg tijdens het verkoop bezoek. Fijn dat de verkoper mee fietst om uitleg te geven.
Fiets is verder prettig om mee te rijden ondanks harde zadel.
Verbeterpunten
Zadel is te hard.
Bij de aflevering is een verkeerde fiets geleverd. Bij de bestelling is in eerste instantie de verkeerde kleur opgenomen in het bestelformulier
Ineke
Boxtel

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Product is goed.
Verbeterpunten
Communicatie kan beter.
Bij garantie afhandeling word je voor een snelle afhandeling (geadviseerd) naar een plaatselijke fietsenmaker te gaan, dit vind ik niet gepast. Bedrijf moet in dit geval heft in eigen hand nemen.
Ina
Klazienaveen

Gepubliceerd op: 12/04/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
de koffie
Verbeterpunten
De aflevering was vluchtig. De chauffeur heeft de fiets uitgepakt en daarna een rondje gereden en is toen weggegaan. Er is geen aandacht besteed aan de juiste afstelling en een afsluitdop in het stuur was niet aanwezig, wat ik erg slordig vind. Ik heb het stuur en zadel daarna zelf proberen af te stellen, wat redelijk gelukt is. Het zadel is erg hard en pijnlijk bij een wat langere rit.
Fred
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 10/04/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
zie hiernaast
Verbeterpunten
contact met de klanten, heb een klacht aan de fiets maar nog steeds niet opgelost, partner heeft 1x gebeld ik al 2x naar amslod is nu 2weken geleden????
hoop dat het niet altijd zo gaat met de service.

display zaterdag vervangen, nu nog ff afwachten of het goed is.heeft wel lang geduurd van klacht tot oplossing.
Antwoord Amslod.nl
Beste Jan,
Naar aanleiding van uw review hebben we direct contact gezocht met onze service partner. Deze komt vandaag bij u langs om een nieuw display te plaatsen. Ik wens u nog heel veel fietsplezier met uw Amslod e-bike! Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze service desk.

Met vriendelijke groet,

Anne van Amslod
Jan
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
zie hiernaast
Verbeterpunten
contact met de klanten, heb een klacht aan de fiets maar nog steeds niet opgelost, partner heeft 1x gebeld ik al 2x naar amslod is nu 2weken geleden????
hoop dat het niet altijd zo gaat met de service.

Noordwijkerhout
18/03/2019

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer