Bedrijfsgegevens

Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amslod.nl
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1600 beoordelingen (12 maanden)
1601 beoordelingen (totaal)
18070 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (926)
35% (560)
3% (41)
2% (30)
3% (45)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
fietsen waren snel geleverd
Verbeterpunten
Service slecht, fietsen zijn niet goed afgesteld bij levering, moet je zelf maar uitzoeken.gewoon slecht. binnen 1 week een nieuw trapondersteuning bij fiets 1. Alles rammelt los. moet je zelf vastzetten. Nieuwe jas beschermers gekregen, accuoplader deed het niet meer, dus een nieuwe gekregen 6 weken op moeten wachten. Bij fiets 2 rem problemen , blijft hangen en piept af en toe. kortom weer lang wachten voor er iemand komt, wordt wel excuses aangeboden maar dat helpt niet. Ik heb het idee dat wij 2 fietsen kregen die toen nog over waren, of teruggekomen waren. En ik vind dat de kabels niet netjes in het' hoesje" zitten, laat los.
Antwoord Amslod.nl
Beste Pien,

Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze service. Op basis van uw naam, kunnen we uw gegevens niet vinden is ons systeem. Graag komen we met u in contact. Kunt u uw naam, e-mailadres en telefoonnummer toesturen naar klantiskoning@amslod.nl?

Met vriendelijke groet,
Anne van Amslod
Pien

Gepubliceerd op: 19/09/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Mooie fiets en goed gemaakt met heel groot plus punt remlicht
Verbeterpunten
Meer mensen voor service te verlenen
Helma
Best

Gepubliceerd op: 26/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beter onderling afstemmen hoe een en ander in elkaar zit
Herma
Ruinerwold

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Aardige verkoper. Maar de korting of inruil klopt niet. Met of zonder inruil heeft de fiets dezelfde prijs. Helaas toch een beetje een vreemde smaak aan overgehouden
Verbeterpunten
als ik een fiets wil inruilen zou de nieuwe fiets niet dezelfde prijs moeten hebben als bij niet inruilen.
Klant

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Goede, deskundige uitleg door uw verkoopmedewerker Kay Benning over de financiƫle afhandeling en gebruik van de e-bike.
Bij bezorging: nog een geduldige, summiere aanwijzing gebruik gehad en zadel en stuur ingesteld, door de bezorger.
Verbeterpunten
Lange levertijd. E100,00 extra betaald voor bredere banden, verbetering midden motor en grotere display. Bredere banden en grotere display is niet gebeurd en waarom op mijn kosten verbetering midden motor?
Diny Jacobs-Nagtegaal
6921 ma Duiven

Gepubliceerd op: 17/08/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Vind ik op dit moment nog moeilijk om ze op papier te zetten.
Verkoper zijn wel vriendelijk en hard werkende personen.
Verbeterpunten
Vlotte verkopers, die bij de verkoop gemaakte afspraken niet altijd kunnen waarmaken. v.b. motor zou geruisloos zijn,maar is toch hoorbaar. Rit afstand start niet bij 0 bij herstart volgende dag.Zadel is niet goed vast te zetten. telefonisch vaak zeer slecht bereikbaar.
Antwoord Amslod.nl
Beste Jan,
Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega even telefonisch contact met u gezocht om wat zaken over uw e-bike uit te leggen. Ik wens u nog veel fietsplezier!

Met vriendelijke groet,

Anne van Amslod
Jan
HOOGEVEEN

Gepubliceerd op: 14/08/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Positief aan dit bedrijf is de verkoper in de winkel, de monteur die de fietsen afleverde.
Verbeterpunten
Betere servies afspraken nakomen, heb twee nieuwe fietsen gekocht waarvan een na honderd meter stuk ging, dat kan gebeuren, maar tot op heden wacht ik nog op herstel.
Monteur kwam na anderhalf week zonder onderdelen,
Daarna zou de monteur terug bellen en onderdeel bestellen, geen belletje gehad!
Daarna contact gehad met service Amslod zouden terug bellen wat denkt U............. nu drie weken verder fiets betaald verzekering betaald half dag vrij genomen voor reparatie monteur , fiets nog niet gerepareerd en nog niet gefietst.
Ger
Grave

Gepubliceerd op: 13/08/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snelle service
Verbeterpunten
Door verlaging van het frame zou ik met mijn voeten bij de grond kunnen. Dat is helaaas niet het geval. Dus niet iets beloven wat niet waargemaakt kan worden!
Claire van der Klugt
Heemstede

Gepubliceerd op: 03/08/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Proces van aankoop is overzichtelijk
Verbeterpunten
Onze fietsen werden veel later afgeleverd dan was afgesproken. Communicatie hierover is super slecht.
Klant

Gepubliceerd op: 29/07/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
verkopers en bezorgers positief
Verbeterpunten
telefonische bereikbaarheid. vriendelijkheid bij de afd. administratie laat te wensen over.
j. coopmans
Baarlo

Gepubliceerd op: 29/07/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer