Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
fietsen waren snel geleverd
Service slecht, fietsen zijn niet goed afgesteld bij levering, moet je zelf maar uitzoeken.gewoon slecht. binnen 1 week een nieuw trapondersteuning bij fiets 1. Alles rammelt los. moet je zelf vastzetten. Nieuwe jas beschermers gekregen, accuoplader deed het niet meer, dus een nieuwe gekregen 6 weken op moeten wachten. Bij fiets 2 rem problemen , blijft hangen en piept af en toe. kortom weer lang wachten voor er iemand komt, wordt wel excuses aangeboden maar dat helpt niet. Ik heb het idee dat wij 2 fietsen kregen die toen nog over waren, of teruggekomen waren. En ik vind dat de kabels niet netjes in het' hoesje" zitten, laat los.
Antwoord Amslod.nl
Beste Pien,

Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze service. Op basis van uw naam, kunnen we uw gegevens niet vinden is ons systeem. Graag komen we met u in contact. Kunt u uw naam, e-mailadres en telefoonnummer toesturen naar klantiskoning@amslod.nl?

Anne van Amslod
Pien

Gepubliceerd op: 19/09/2019

Pluspunten
Mooie fiets en goed gemaakt met heel groot plus punt remlicht
Meer mensen voor service te verlenen
Helma
Best

Gepubliceerd op: 26/08/2019

Pluspunten

Beter onderling afstemmen hoe een en ander in elkaar zit
Herma
Ruinerwold

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Aardige verkoper. Maar de korting of inruil klopt niet. Met of zonder inruil heeft de fiets dezelfde prijs. Helaas toch een beetje een vreemde smaak aan overgehouden
als ik een fiets wil inruilen zou de nieuwe fiets niet dezelfde prijs moeten hebben als bij niet inruilen.

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Goede, deskundige uitleg door uw verkoopmedewerker Kay Benning over de financiƫle afhandeling en gebruik van de e-bike.
Bij bezorging: nog een geduldige, summiere aanwijzing gebruik gehad en zadel en stuur ingesteld, door de bezorger.
Lange levertijd. E100,00 extra betaald voor bredere banden, verbetering midden motor en grotere display. Bredere banden en grotere display is niet gebeurd en waarom op mijn kosten verbetering midden motor?
Diny Jacobs-Nagtegaal
6921 ma Duiven

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten
Vind ik op dit moment nog moeilijk om ze op papier te zetten.
Verkoper zijn wel vriendelijk en hard werkende personen.
Vlotte verkopers, die bij de verkoop gemaakte afspraken niet altijd kunnen waarmaken. v.b. motor zou geruisloos zijn,maar is toch hoorbaar. Rit afstand start niet bij 0 bij herstart volgende dag.Zadel is niet goed vast te zetten. telefonisch vaak zeer slecht bereikbaar.
Antwoord Amslod.nl
Beste Jan,
Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega even telefonisch contact met u gezocht om wat zaken over uw e-bike uit te leggen. Ik wens u nog veel fietsplezier!

Anne van Amslod
Jan
HOOGEVEEN

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Positief aan dit bedrijf is de verkoper in de winkel, de monteur die de fietsen afleverde.
Betere servies afspraken nakomen, heb twee nieuwe fietsen gekocht waarvan een na honderd meter stuk ging, dat kan gebeuren, maar tot op heden wacht ik nog op herstel.
Monteur kwam na anderhalf week zonder onderdelen,
Daarna zou de monteur terug bellen en onderdeel bestellen, geen belletje gehad!
Daarna contact gehad met service Amslod zouden terug bellen wat denkt U............. nu drie weken verder fiets betaald verzekering betaald half dag vrij genomen voor reparatie monteur , fiets nog niet gerepareerd en nog niet gefietst.
Ger
Grave

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Snelle service
Door verlaging van het frame zou ik met mijn voeten bij de grond kunnen. Dat is helaaas niet het geval. Dus niet iets beloven wat niet waargemaakt kan worden!
Claire van der Klugt
Heemstede

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
Proces van aankoop is overzichtelijk
Onze fietsen werden veel later afgeleverd dan was afgesproken. Communicatie hierover is super slecht.

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
verkopers en bezorgers positief
telefonische bereikbaarheid. vriendelijkheid bij de afd. administratie laat te wensen over.
j. coopmans
Baarlo