Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
ondanks de 6 jaar garantie ( fiets uit 2016) en navraag of er kosten waren verbonden aan de monteur voor het vervangen van 2 spaken . antwoord ( nee hoor ) toch een rekening van bijna € 38
kom je afspraken beter na
Antwoord Amslod.nl
Beste Joop,
Ik heb begrepen dat mijn collega u gisteren aan de telefoon heeft gesproken over de reparatie van uw spaken. De garantie van zes jaar geldt niet op slijtageonderdelen zoals spaken.

Anne van Amslod
joop
Losser

Gepubliceerd op: 02/09/2019

Pluspunten

Op de 1e meters is Amslod goed. Na het betalen van de factuur lijkt het alsof de service ophoudt. Het bedrijf gaat ten onder aan zijn succes. Heel jammer dit. Heb spijt van mijn aankoop van ebikes bij Amslod.
Esther
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 27/08/2019

Pluspunten
Snelle service met het toesturen van zelfs 2 ( niet om gevraagd
Helaas staat nergens op de website en in het magazine een goed overzicht van framematen en beschikbare kleuren. Dus een vergeefse reis van ruim 100 km gemaakt toen bleek dat de grootste damesmaat slechts alleen in zwart leverbaar is. Wat een desillusie !!!
Wth
Deventer

Gepubliceerd op: 24/08/2019

Pluspunten
Tot nog toe geen, waardeloos aftersales apparaat, op mail word niet gereageerd, telefonisch niet bereikbaar. Mijn eerste en laatste fiets bij Amslod .

R. Erenstein

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
Kan ik nog niet geven'' nog niet zoveel op gefiets.n.l.29 juni fiets stuk .door de a.n.w.b. thuis gebracht.Vanaf 1 juli div keren gebeld om de fiets te laten repareren. 5 juli de fiets opgehaald voor reparatie. Nu 5 aug de fiets nog niet terug.
Tel. slecht te bereiken.Veel in lang in de wacht.ER worden loze beloftes gegeven .Mijn fiets zou al klaar staan voor aflevering maar komt gewoon niet.Dus fiets stuk v.a.29 juni ''nu;5 aug. Waar blijft mijnfiets?Jullie beloven en zijn vol begrip .Maar er gebeurt niets.Heel frusterend.
marga raangs
harkstede

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten

lak werk fiets heel slecht
de stukken printen bij mij eraf
verder worden mails niet goed beantwoord
zeker niet tevreden over dit product en service
gabrielle Meierdrees
den haag

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Mooie fietsen
Zet prijzen bij de fietsen! Wij vonden het zeer onaangenaam dat er niets bij stond qua prijs. Een heel verhaal, maar 1 van de belangrijkste punten er niet op zetten is best vreemd....
Irene
Purmerend

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten
Verkopen kunnen ze goed heel vriendelijk, maar eenmaal gekocht en als de garantie voorbij is zijn ze niet bereikbaar voor enige service of coulance naar hun klanten zo hebben wij ervaren, tijdens onze vakantie problemen met de accu, trilt steeds uit de houder ANWB heeft ons geholpen met noodoplossing maar Amslod reageerde nauwelijks of niet op onze mails we zijn nu 4 dagen bezig om een antwoord te krijgen of zij ons kunnen helpen maar tot op heden geen antwoord zowel positief als negatief niet, de fiets is nog geen 3 jaar oud en krijgt nu meerdere problemen het word voor ons geen Amslod meer.
Bereikbaarheid en service na verkoop verbeteren, coulanter naar oudere klanten als de garantie net voorbij is dit zijn als het goed is weer jullie nieuwe klanten.
P.Smit
Alkmaar

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
Fietsen zien er leuk uit, echter als het op servicebeurten aankomt gaat het twee keer mis. Op 6 juni was de monteur ziek en werd de afspraak afgezegd en er zou contact met ons worden opgenomen voor een nieuwe afspraak. U begrijpt het al, deze moet nog gemaakt worden door Amslod! Zelf dan maar een ticket aangemaakt via de website, men zou op 15 juni langskomen, echter reed de monteur de auto totall loss . Nu komen ze op 19 juni, maar afwachten of dat wel gaat lukken.
Service gericht werken, en afspraken nakomen!
Ad
Oostzaan

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Pluspunten

Ik ben totaal niet tevreden over het afhandelen van vragen en klachten. Wij hebben op 28 juni een klacht ingediend maar het enige wat ze schrijven is dat ze geen tijd hebben. Het is nu 16-07-2019 en hebben nog steeds geen antwoord gekregen.
maria
kerkrade