Website: http://amslod.nl/

Amslod.nl

Erica
Epe

Gepubliceerd op: 25/06/2019

Pluspunten
De testrit is goed bevallen. Het advies van de verkoper uitstekend
Leverbaarheid. Op 1 mei onze fietsen besteld. Leverindicatie week 19. Al snel bericht dat deze zou verschuiven naar 23/24 wegens niet leverbaar zijn nieuw scherm. Nu weer uitstel tot week 26 omdat de Venton 2019 niet meer leverbaar is. Waarom dan adverteren dat alle fietsen uit voorraad leverbaar zijn. We hopen dat week 26 ook echt geleverd gaat worden omdat we nog steeds een goed gevoel hebben over de kwaliteit van de fiets.
Koen
Vught

Gepubliceerd op: 24/06/2019

Pluspunten
Verkoper prima vent en netjes
Niet iemand 60 minuten aan de telefoon laten wachten
Mail lezen.
Reageren op mail berichten.
Persoonlijk contact als zaken niet gaan zoals afgesproken
Beste RvdL,

Vervelend om te horen dat het contact met Amslod niet gaat zoals u hoopt, onze excuses hiervoor! We doen ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, maar het kan zijn dat een vraag tussen wal en schip is gevallen. Kunt u voor de zekerheid uw vraag opnieuw toesturen naar service @amslod.nl? Bij voorbaat dank.

RvdL

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Mooie fietsen
De telefoon opnemen! Afspraken nakomen! Juiste informatie verstrekken!
Beste Jur,

Vervelend om te horen dat je ons telefonisch hebt kunnen bereiken, soms is het erg druk waardoor wachttijden oplopen. Je kunt je vraag altijd toesturen naar service@amslod.nl.

Jur
Harderwijk

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
De eerste uitleg was goed alles kon en was moeiteloos aan te passen. Oké de fietsen besteld. Na een tijdje kregen we te horen dat de levering vertraagd was ivm grote drukte. Dat hebben we geaccepteerd. Ter vergoeding zouden we een onderhoudsbeurt gratis krijgen me een drie maand. Bij aflevering klopte er al iets niet. Het frame was zoals afgesproken ingekort maar het zadel kon nu niet goed vastgezet worden. Hierover gebeld en het werd binnen de week opgelost. Nu konden we de fietsen gebruiken. Echter na een drempel begon de fiets te schaven en we kunnen er niet achter komen waar het schaaft. Zelf wat gebogen en het was weg alleen was dit tijdelijk want het kwam steeds terug. Ik dacht als ze bellen voor de onderhoudsbeurt geef ik het aan. Nu een jaar later heb ik zelf maar gebeld voor de beurt en nu moet ik teruggebeld worden voor een afspraak. Het zal mij benieuwen hoelang dit gaat duren. Ik had het verkeerd begrepen ik zou zelf moeten bellen voor een onderhoudsbeurt. Al met al ben ik ontevreden over de werkwijze de oplossingen en vooral over de fietsen.
Update, op 6 juni contact gehad met Amslod ze hebben de aanvraag doorgezet naar een partner die met hun samenwerkt, hij zou binnen 2 x 24 uur contact opnemen voor een afspraak. tot op heden 16 juni nog steeds geen belletje gehad. ik heb er een hard hoofd in dat dit wel gaat lukken nu is mijn besluit gevallen ik zal nooit meer een fiets bij Amslod kopen.
Kom je afspraken na en zorg dat het op de juiste manier opgelost wordt. Ik hoop dat ze het gerammel kunnen oplossen anders heb ik een kat in de zak gekocht. Ook na contact met Amslod is er niks veranderd. ik ben er klaar mee en zal nooit iemand aanbevelen een fiets bij hun te kopen
Beste Onno,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u niet wordt teruggebeld. Ik heb uw vraag doorgezet naar een van mijn collega's zodat we zeker weten dat u binnenkort een afspraak hebt!

Anne van Amslod
Onno
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
De eerste uitleg was goed alles kon en was moeiteloos aan te passen. Oké de fietsen besteld. Be een tijdje kregen we te horen dat de levering vertraagd was ivm grote drukte. Dat hebben we geaccepteerd. Ter vergoeding zouden we een onderhoudsbeurt gratis krijgen me een drie maand. Bij aflevering klopte er al iets niet. Het frame was zoals afgesproken ingekort maar het zadel kon nu niet goed vastgezet worden. Hierover gebeld en het werd binnen de week opgelost. Nu k9nden we de fietsen gebruiken. Echter na een drempel begon de fiets te schaven en we kunnen er niet achter komen waar het schaaft. Zelf wat gebogen en het was weg alleen was dit tijdelijk want het kwam steeds terug. Ik dacht als ze bellen voor de onderhoudsbeurt geef ik het aan. Nu een jaar later heb ik zelf maar gebeld voor de beurt en nu moet ik teruggebeld worden voor een afspraak. Het zal mij benieuwen hoelang dit gaat duren. Al met al ben ik ontevreden over de werkwijze de oplossingen en vooral over de fietsen

Haaksbergen
31/05/2019

Pluspunten
Onderhoud door "ZZP" door AMSLOD geregeld is goed. Echter de planning door AMSLOD mankeert veel. voor het 3e keer op rij. Ruim van te voren gepland op een datum en tijd. Vanwege mijn ploegendienst en het niet terecht kunnen op het werk/bedrijfsterrein is de afspraak zeer specifiek. Ook nu weer ruim van te voren gepland met de restrictie dat pas na 14:00! 24-5-19 op het huisadres terecht konden. Word ik vrijdag voorafgaande (maandag 27-5-19) gemaild DAT VOLGENS AFSPRAAK??? men tussen 11:00 en 13:00 komt. Het direct gemaild dat dit niet kon en dat de eerdere afspraak gestand werd gedaan. Word ik maandag 11:10 gebeld dat ie voor me deur stond! Ik zou worden teruggebeld! NIET gebeurt? AMSLOD gemaild hierover en tot op heden is kennelijk geen behoefte om te reageren. Een dikke min! AMSLOD schrijft op de website dat klant koning is, kennelijk is AMSLOD keizer.

---------------------------------------------------------

Na het antwoord op deze reactie om te bellen.......IS ER NOG STEEDS NIET GEBELD!!!
Afspraak is afspraak!
Beste Paul,

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb uw verhaal doorgezet en ik vraag een van mijn collega's hierover contact met je op te nemen!

Anne van Amslod
Paul
Heemskerk

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Afspraak is afspraak!

Heemskerk
29/05/2019

Pluspunten
Mevrouw van de service is erg vriendelijk meneer van de administratie niet.
Op 12 april een fiets besteld deze zou met aiterlijk drie weken geleverd worden nu 24 mei nog steeds geen inzicht wanneer de fiets komt mogelijk week 22
Vanmiddag 1 uur en 15 minuten in de wacht gestaan niemand gesproke. Beste amslod wanneer gaan jullie de service verbeteren,
Beste Claudia,

Onze excuses dat uw fiets later wordt geleverd dan u had gehoopt. Soms is het aan de telefoon erg druk waardoor de wachttijd kan oplopen. U kunt uw vraag ook altijd mailen naar service@amslod.nl.

Claudia
Uithoorn

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten

Nieuwe fietsen besteld op 26 maart, zouden uitgeleverd worden in week 19, begin mei. Niets gehoord, moest zelf gaan bellen om te horen dat levering was uitgesteld. Pas daarna een e-mail dat het werk 21 zou worden. Vervolgens weer niets gehoord, weer zelf bellen, nu wordt het pas week 23. Zeer slechte service voor wat levering betreft !!!
Beste klant,

Vervelend om te horen dat u geen informatie heeft ontvangen over de vertraging in de levering van uw e-bike. Onze excuses daarvoor! We hopen dat u alsnog veel plezier heeft van uw e-bike wanneer deze bij u bezorgd wordt.

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Fijn dat je thuis de fietsen kunt uit proberen.
Goede informatie over de fiets en mogelijkheden.
Na een maand wachten op de fiets die ik besteld had en nog niets gehoord had, heb ik gemaild en gebeld met Amslod. Ze zouden er spoed achter zetten. Weer hoorde ik maar niets en heb ik het contract nadat ik meer dan 30 dagen gewacht had en maar niets hoorde , ontbonden
G.
Bakel

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Zojuist in de vestiging in Vianen geweest, Ontzettend veel potentiële klanten en slechts 2 medewerkers. door één van de medewerkers werd ik afgebekt toen ik gewoon een vraag stelde, dat ik beter had moeten luisteren.
Na 45 minuten wachten, zonder dat er iemand naar je toekwam, maar vertrokken.
Deze review zegt niets over de kwaliteit van het merk Amslod, maar wel over de wijze waarop je als klant wordt behandeld en dit is ronduit ver onder de maat.
Stuur eens een under cover persoon naar de vestiging in Vianen en oordeel zelf. Wat daar gebeurt kan echt niet.
Te weinig personeel, waarvan één persoon geen manieren kent en zeer klantonvriendelijk te werk gaat.
Ed
Nieuwegein