Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
Fiets is voor die prijs redelijk
Bij verkoop zijn ze snel, maar voor een gebroken bagagedrager ben ik nu al maanden bezig, zelfs met rechtshulp. Steeds worden beloftes gedaan, maar nimmer wordt dit nagekomen. Dus zolang de fiets goed is, heeft u een leuke deal, gaat er iets stuk dan duurt het maanden, beloven steeds van allen, maar doen ze helemaal niets voor u
Beste klant,

Vervelend om te horen dat het langer duurt voordat uw bagagedrager vervangen wordt. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega contact met u gezocht en uw voicemail ingesproken.

Kiwi Jens
Gorinchem

Gepubliceerd op: 12/09/2019

Pluspunten
Op een verzoek om te worden teruggebeld wordt geheel niet gereageerd. Ik ben totaal niet te vrede en probeer samen met Amslod tot een oplossing te komen.
Beste Wim,
Graag helpen we u verder. Naar aanleiding van uw review, heeft mijn collega telefonisch contact met u geprobeerd te zoeken en u een e-mail gestuurd.
Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
wim
de moer

Gepubliceerd op: 12/09/2019

Pluspunten
Na dit voorval geen. Wel vlotte verkoop maar bij schade???
15-07-2019 schade gemeld van fiets. Omdat ik erg afhankelijk ben van een fiets met ondersteuning gevraagd om ruilfiets. Deze zou ik krijgen als ze de fiets komen ophalen. 26-07-2019 wordt fiets eindelijk opgehaald. Geen ruilfiets bij terwijl dat wel was toegezegd. Kon er ook geen meer krijgen. Op 28-08-2019 zit ik nog steeds op fiets te wachten. Heb ze benaderd maar elke keer wel weer iets wat er tussen was gekomen. Hun elke keer verteld dat ik afhankelijk ben van fiets. Als ik hem bij een fietsenmaker had gebracht zou hij na een paar dagen gemaakt zijn. Echter ik moest hem ivm verzekeringsagent laten maken bij Amslod. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Dus ik zie het wel als groot minpunt dat je meer dan een maand op je gemaakte fiets moet wachten. Dit wordt niet verteld als je hem koopt.
Beste Jos,

Vervelend om te horen dat u langer moet wachten op de reparatie van uw fiets, onze excuses daarvoor! Mijn collega heeft u naar aanleiding van uw review gebeld. Uw fiets wordt volgende week weer bij u bezorgd zodat u weer met plezier kunt fietsen!

Jos
Bosschenhoofd

Gepubliceerd op: 06/09/2019

Pluspunten
GEEN ENKELE !
*meer personeel bij de testlocaties. Zodat niet EEN
verkoper met 5 klanten tegelijk bezig is.
* ons is gezegd , na vraag van onze kant , dat het de bedoeling was dat er een hondenkar achter kwam. Kan dat ? Nou, absoluut geen probleem !!!!
Wat blijkt ..... kan dus niet !!!! is niet veilig genoeg vindt Amslod. Prima, maar geef dan geen verkeerde voorlichting !
Ga je het toch zo doen , dan vervalt de garantie !
Dus uiteindelijk fietskar verkocht en op vakantie ebike gehuurd plus fietskar. Lekker staat je 5 mnd oude fiets thuis en telkens als we weg gaan moeten we een fiets huren.
Betalen jullie de extra kosten Amslod !
Nu de tweede fiets, tegelijkertijd gekocht , zelfde model, zelfde middenmotor.
Twijfels over de trapondersteuning, maar was een puntje bij de eerste servicebeurt! Niet veel gefietst, door omstandigheden.
op vakantie naar Texel en mijn fiets gaat mee!
eerste tochtje, wat denk je , motor doet het helemaal niet!
Geen probleem, ANWB service komt langs en ...... kan niets voor ons betekenen! ga maar naar een fietsenzaak. Maar als we dat doen zal de garantie verlopen !!!!!!! En dat wil je ook niet. Dus voor mij dan OOK maar een ebike gehuurd voor 85,00 euro.. Amslod, vergoed u het even aub !!
Service dienst Amslod gebeld en ook daar niets als ellende.
Geven fietsenmakers door uit verkeerde rayons, sturen daar vervolgens materiaal naar toe `` zeggen ze``en de juiste fietsenmaker is ... op vakantie!
Geen vertrouwen meer in Amslod!
Beste Marianne,

Op basis van uw naam hebben we helaas onvoldoende informatie om contact met u op te nemen. Graag helpen we u verder! Kunt u uw telefoonnummer, e-mailadres en ordernummer mailen naar klantiskoning@amslod.nl?

Marianne Cornelissen
Oosterhout

Gepubliceerd op: 03/09/2019

Pluspunten
Als ik op openbare media kijk zie ik heel andere reacties dan hier.
Dan is het 50/50
Hier op jullie eigen site is het 95/05.
DIt is op zijn minst vreemd te noemen.
Ben benieuwd naar jullie reactie hierop. En of jullie dit plaatsen.
Heb er een screenshotje van gemaakt.
Beste Machiel,

Kunnen we u op dit moment ergens mee helpen? Het lijkt erop dat u geen inhoudelijke review heeft geplaatst over uw Amslod e-bike.

Mocht u een vraag over uw e-bike hebben, dan ontvangen we uw telefoonnummer graag. Deze kunt u toesturen naar klantiskoning@amslod.nl
Machiel
Posterholt

Gepubliceerd op: 02/09/2019

Pluspunten
Na ongeval zit ik al weken op een reparateur te wachten !!
Commentaar van Amslod de monteur is met vakantie ! Wat een service die is bij Stella beter ! B

Beste Carlo,
Vervelend om te horen dat u wacht op reparatie van uw e-bike. We hebben onze monteur opnieuw aangestuurd om contact met u op te nemen!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Carlo Battes
Roosendaal

Gepubliceerd op: 29/08/2019

Pluspunten
Geen enkel positief punt.
In okt. 2019 heb ik een nieuwe Amslod gekocht. Op 29 april 2019 is de accu defect. Servicepunt kan het niet verhelpen. Is niet te repareren. Moet vervangen worden !
Maar er wordt geen accu verzonden naar servicepunt.
Op 5 juni ben ik bij Amslod Vianen voor nieuwe accu.
Moet ik verwijzen naar Mike !
Maar hier wordt ik zeer klantonvriendelijk behandeld.
Op 10 juni ben ik bij Amslod Meppel. Ook hier krijg ik geen nieuwe accu.
Op 12 juli belt Amslod mij ,dat de nieuwe accu wordt verzonden naar servicepunt.
Vandaag 13 augustus is er nog niets ontvangen!!!
Mijn conclusie: Amslod is telefonisch NOOIT bereikbaar.
En de slogan: Vandaag besteld, morgen in huis ! geldt zeker niet voor Amslod.
Gelukkig heb ik afgelopen tijd 4 echtparen kunnen overtuigen om GEEN AMSLOD te kopen, omdat de kwaliteit en service beneden alle peil is !
Dus beste lezers : Voorkom ellende en koop GEEN AMSLOD. !!!!!!!!!!!
Beste C. de Bat,

Vervelend om te horen dat de service niet gaat zoals u van ons mag verwachten. Op basis van uw e-mailadres kunnen we uw gegevens niet vinden in onze systemen. Kunt u uw telefoonnummer toesturen naar klantiskoning@amslod.nl? Dan zorg ik dat een van mijn collega's contact met u opneemt.

C. De Bat
Hoek

Gepubliceerd op: 27/08/2019

Pluspunten

- goede informatie geven aan de telefoon.. niet iets zeggen en vervolgens blijkt er niets van waar te zijn.....
- klanten niet zo lang laten wachten
- sneller reageren op mails+ telefoontjes..
Beste klant,

Gepubliceerd op: 26/08/2019

Pluspunten
Hoe een bedrijf bezig is om aan zijn eigen succes ten onder te gaan!!!
In januari 2019 hebben we 2 fietsen met middenmotor aangeschaft en daarbij direct verzekering en service van Amslod afgesloten. Het eerste service moment zou zijn na 6 maanden of 500 km. Dit ontliep elkaar niet zoveel en omdat onze vakantie zou beginnen op 29/7 en wij daarbij veel fietstochtjes ingepland hadden, wilden wij beslist voor 29/7 deze service gedaan hebben. Op 6/7 een service aangevraagd en als antwoord gekregen dat vanwege grote drukte de service pas op langere termijn zou plaats vinden. Hierop weer contact gehad met het verzoek om vanwege fietsvakantie vanaf 29/7 toch de service te doen voor 29/7, waarop Amslod reageerde met de mededeling dat de service was ingepland voor 24/7: So far so good!
Maar nu begint het: op 23/7 bericht gekregen dat door ziekte de servicebeurt verplaatst is naar 14/8. Weer contact opgenomen met het verzoek om toch voor 29/7 te komen vanwege vakantie en er waren best wel wat puntjes die aandacht verdienden, waaronder snelbinders die uitlubberden. Ons verzoek werd niet gehonoreerd, we moesten wachten tot 14/8. Op 3/8 hebben wij de fietsen op de auto gezet voor een fietstocht in de omgeving van Baarn. Daar aangekomen de fietsen afgeladen en toen we weg wilden fietsen bleek dat er op enig moment bij het opzetten of afladen de snelbinder tussen tandwiel en ketting was gekomen en enige malen was rondgedraaid. De schade was dat de ketting van het tandwiel af was gelopen e
>> het tandwiel los was van het wiel, dus geen aandrijving meer. Teleurgesteld naar huis! Onderweg met Amslod gebeld: er werd niet opgenomen en na enige tijd werd de verbinding door Amslod verbroken.
Thuis direct een email gestuurd met onze ervaring en met dringend verzoek voor reparatie op 5/8 omdat wij op 6/8 een 3 daagse fietsvakantie in Limburg hadden geboekt. Hierop geen reactie dus maandag vroeg gebeld met de servicelijn met de vraag of onze email was ontvangen en of ze het die dag gingen oplossen, want Amslod treft wel degelijk blaam in dit debacle: als de service tijdig had plaatsgevonden was dit niet gebeurd! Dus vonden wij dat Amslod zijn verantwoordelijkheid moest nemen, echter de heer die ik aan de telefoon had gaf totaal geen blijk van empathie voor onze problemen en kwam niet verder dan de toezegging dat hij op woensdag een monteur kon sturen en dat was binnen de tijd van 48 uur die in de voorwaarden staat. Aan onze opmerking dat dat geen oplossing is als je de volgende dag een fietsvakantie hebt had meneer geen boodschap ook niet aan het feit dat onze vakantie hierdoor in het water viel! Woensdag was het en bleef het! Uiteindelijk afscheid genomen van deze man met de mededeling dat het een schande is hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat als het lastig wordt. Gelukkig hebben wij ook ANWB pechhulp voor de fiets afgesloten: de monteur was er met een uur en na een half uur fiets gerepareerd!! Dus een GOUDEN Duim voor ANWB en een ijzeren eikel voor Amslod!!!
A. de Wit / order 31126
Amstelveen

Gepubliceerd op: 25/08/2019

Telefonische bereikbaarheid.
Reparatie onderdelen doorsturen.
Beste Linda,
Op basis van uw e-mailadres hebben we onvoldoende om uw gegevens in ons systeem te vinden. Kunt u uw telefoonummer en ordernummer toesturen naar klantiskoning@amslod.nl? Dan nemen we contact met u op.
Linda
Middelburg