Bedrijfsgegevens

Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amslod.nl
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1198 beoordelingen (12 maanden)
1199 beoordelingen (totaal)
15461 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (728)
36% (434)
2% (20)
1% (10)
1% (10)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het zou mooi zijn als de administratie te bereiken is je kan bellen of mailen op allebei reageren ze niet.
bellefleur
Barendrecht

Gepubliceerd op: 26/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Snelle verkoop, zeer langzame levering en slechte bereikbaarheid en communicatie.
Verbeterpunten
Betere service, eerlijker verhaal over levering. Betere bereikbaarheid. Dit geeft geen vertrouwen voor de toekomst
Antoinette
Amsterdam

Gepubliceerd op: 23/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Bij aankoop van een fiets wordt je goed geholpen. Als je je fiets hebt laten reparareren en je fiets is niet in orde dan krijg je geen gehoor.
Verbeterpunten
Valt niet te verbeteren.
Antwoord Amslod.nl
Beste Maria,
Op basis van uw e-mailadres kunnen we geen klantgegevens vinden en geen contact met u opnemen. Zou u uw contactgegevens kunnen sturen naar service@amslod.nl, onder vermelding van deze review op Kiyoh? Alvast hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Maria
Velsen

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
standaard zit zo dat de motor niet geactiveerd kan worden
Verbeterpunten
kom beloften eens na! Accu functioneert vanaf begin niet zoals beloofd is. we zouden 3 x accu leegrijden en documenteren. nu 7 maal er komt geen monteur kijken. vorige week maandag afspraak,(partner vrijgenomen) bellen op de dag zelf af. ze zouden een nieuwe afspraak maken, dit doen ze niet.! ook niet na klacht. pas na telefonisch weer contact opnemen. fiets ondersteunt niet....
Antwoord Amslod.nl
Beste V,

Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u gezocht, u was ten tijde van het contact niet beschikbaar en we hebben daarom afgesproken dat u contact met ons opneemt op een moment dat het u het beste uitkomt!

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
V
wateringen

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Vriendelijke verkoper, die ook verbaasd was dat de goedkoopste varianten helemaal niet geleverd kunnen worden.
Verbeterpunten
Ik wilde een fiets kopen bij Amslod in Vianen. Goede test van de ANWB. Blijkt dat de goedkoopste uitvoering met 3 versnellingen en 6 ondersteuningsniveaus helemaal niet geleverd wordt. Bij geen enkel model! De "vanaf-prijs" is bij alle modellen dus € 200,- duurder dan in de folders en in de test van de ANWB staat. Ik vind dat misleiding. Het valt mij tegen dat de ANWB hier aan meewerkt!
Sjoerd
IJSSELSTEIN

Gepubliceerd op: 14/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na 7 weken en 90 minuten aan de lijn, nog steeds geen fietsen, dus ook niet voor onze aankomende Hemelvaartvakantie. Dit is dus één grote teleurstelling en slechte reclame voor het bedrijf.
Antwoord Amslod.nl
Beste Jan,

Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent dat uw fiets later wordt geleverd dan u verwacht. Als het goed is heeft u een of meerdere e-mails ontvangen over de vertraging van de levering, de reden daarvoor en over wanneer u uw fiets kunt verwachten.

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Jan
Heerenveen

Gepubliceerd op: 07/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Vriendelijke en kundige medewerker die de fiets heeft afgeleverd.
Verbeterpunten
Klantenservice reageer op mails! zeker als deze een klacht als inhoud heeft. Nu geeft Amslod de indruk van: fiets verkocht! Problemen? ANWB!
H.j.Bos
Amsterdam

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Demonstratiebusje was op tijd conform afspraak.
Verbeterpunten
Ik had proefrit gevraagd van het model Croft. Prijs €995. Aanbieding stond op website en later nogmaals op "voorjaars aanbieding". De chauffeur wist mij te vertellen dat het model uit de productie was genomen en niet leverbaar was. Op het busje stond levensgroot nog de aanbieding notabene en ik heb hem daarop gewezen. Die reclame moest nog van zijn busje af zei
hij. Hij had wel duurdere uitvoeringen bij hem. Ik noem dit regelrechte MISLEIDING. Mijn plezier was er vanaf en ben klaar met Amslod.
Antwoord Amslod.nl
Beste Willem,

De Croft hebben we inderdaad niet meer in productie. Inmiddels is deze actie van onze website verwijderd. We vinden het natuurlijk jammer dat u andere verwachtingen had.

We wensen u veel succes met uw zoektocht naar een andere e-bike.

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
Willem
Zuidbroek

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik ben nu al 2 maanden aan het tobben en ben mijn fiets al ruim een maand kwijt. Er is al verschillende keren beloofd dat de fiets weer terug zou komen en dat is zonder bericht telkens niet gebeurd. Aan de telefoon een hoop excuses en uitleg maar daar koop ik dus niets voor!!
Ik heb de fiets op 19 april terug gehad. Degene die de fiets afleverde wist niets van de historie en leverde deze af zonder iets om het een beetje goed te maken.
Ik werd maandag 29 april in de ochtend 2 keer gebeld door Amslod vanwege deze beoordeling. Ik heb toen telefonisch nogmaals mijn ongenoegen geuit over de service en gevraagd om een tegemoetkoming. Uiteindelijk heb ik een gratis servicebeurt eruit weten te slepen.
1 mei: Ik ging fietsen en merkte dat de motor anders reageerde dan ik gewend was. Het lijkt of er weerstand zit. Ik ga het maar weer eens melden
Nico
Delft

Gepubliceerd op: 27/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik ben nu al 2 maanden aan het tobben en ben mijn fiets al ruim een maand kwijt. Er is al verschillende keren beloofd dat de fiets weer terug zou komen en dat is zonder bericht telkens niet gebeurd. Aan de telefoon een hoop excuses en uitleg maar daar koop ik dus niets voor!!

Delft
13/04/2019

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Prima verkoopservice showroom Cruquius
Verbeterpunten
Wachttijd om geholpen te worden in showroom te lang 15 tot 30 minuten
An
Overveen

Gepubliceerd op: 02/04/2019
Aanbeveling: ja


Disclaimer