Bedrijfsgegevens

Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Amslod.nl
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1751 beoordelingen (12 maanden)
1961 beoordelingen (totaal)
21305 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (984)
34% (594)
3% (49)
3% (47)
4% (71)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer slechte service. Reageren niet of nauwelijks. Problemen worden niet opgelost. De antwoorden zijn steeds anders. Ze beloven dingen die niet kloppen.
Antwoord Amslod.nl
Beste Klant,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik begrepen dat er telefonisch contact is geweest. Ze hebben een uitleg gegeven over de e-bike en de actieradius. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u uiteraard even contact opnemen met onze servicedesk 038 202 0808.

Met vriendelijke groet,
Sanne van Amslod
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 26/01/2020
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Ze houden zich aan de afspraken en komen op tijd. De fiets ziet er prachtig uit en is makkelijk te bedienen. Leuk is ook, dat als je remt het achterlicht aangaat. Ben tevreden.
Verbeterpunten
Kan ik niet zo bedenken.
Gertha
Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/01/2020
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
koffie bij de verkoop
Verbeterpunten
alles! aflevering, service, bereikbaarheid.
daden in plaats van woorden.
Antwoord Amslod.nl
Beste FhB,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik heb begrepen dat er afgelopen maand een monteur bij u is geweest en er geen mankement aan de e-bike is. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u uiteraard contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

Met vriendelijke groet,
Sanne van Amslod
FhB
Assen

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Goede uitleg over de verschillende fietsen in de winkel, fijn kunnen proefrijden. Levering op afspraak, wel wat summiere gehaaste uitleg.
Verbeterpunten
Na val, service aanvraag telefonisch gedaan. Nu na 3x24 uur nog steeds geen telefoontje gehad om een afspraak te maken! Ook na nogmaals telefonisch te hebben gevraagd om service.
Helaas heb ik mijn fiets voor woon/werk verkeer nodig (2x18km) dus erg lastig zo zonder fiets. Hoop op beterschap van Amslod en service partner.
Antwoord Amslod.nl
Beste Diana,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van de servicedesk heb ik begrepen dat de monteur vandaag nog contact opneemt. Mocht u vragen hebben kunt u uiteraard contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

Met vriendelijke groet,
Sanne van Amslod
Diana
Oudewater

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 23/01/2020
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Vriendelijke en goed service
Verbeterpunten
zorgen dat alles bij aflevering tiptop in orde is.
bert
schiedam

Gepubliceerd op: 22/01/2020
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
uitstekend verkooppunt
Verbeterpunten
Het afhandelen van een eventuele verzekering kan véél transparanter, maar dit is inmiddels gecommuniceerd en opgelost
W.A.J.
Assen

Gepubliceerd op: 22/01/2020
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snel, accuraat, helder en duidelijk. Goede afspraken en feedback.
Verbeterpunten
Misschien goed dat de klantenservice wat beter kan letten op de afleveradressen. Ik heb twee zakelijke fietsen op twee bedrijfsnamen besteld, maar op hetzelfde adres. Gevolg is dat ik voor beide fietsen aparte belrondjes van de klantenservice moet beantwoorden. Ook zijn de fietsen op verschillende data geleverd, terwijl dit ook in 1 keer had gekund.
Datim Administraties & Advies
Ruinen

Gepubliceerd op: 22/01/2020
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
prettige behandeling in de zaak .goede voorlichting minpuntje trage aktie bij kleine afleveringsfout.verders een prima fiets
Verbeterpunten
 
anneke
Westwoud

Gepubliceerd op: 22/01/2020
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer