Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
Deskundige en prettige aankoop begeleiding. Duidelijke en nuttig advies. Snelle levering door vriendelijke bezorger, die bovendien zorgt voor goede afstelling en antwoord heeft op technische vragen.
Handig als enkele assecoires, zoals een kettingslot, meegeleverd kunnen worden.
Koen

Christiaans
Leiden

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
prettige ontvangst en locatie,(Cruquius)

Marinus
Leiden

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
aardige en duidelijke uitleg over de fietsen in het cruqius, goede service bij hulp.
meedenken omdat ik de fiets eerder wilde hebben
snellere levering
Carla

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Snelle communicatie en levering conform afspraken.
Iets meer personeel in showroom?
Smit, R.A.
Wassenaar

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers

Barbara Grevenstette
Rijswijk

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Na de informatie te hebben ontvangen kregen we snel een telefoontje of we ook een proefritje wilden maken,
Zo gezegd zo gedaan, dat beviel ons prima meteen eentje
besteld.En we geven voor de snelle afhandeling een hoog cijfer.
Geen verbeterpunten !!!!!!

Klasse.
De Boer
Nijega

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Zojuist in de vestiging in Vianen geweest, Ontzettend veel potentiële klanten en slechts 2 medewerkers. door één van de medewerkers werd ik afgebekt toen ik gewoon een vraag stelde, dat ik beter had moeten luisteren.
Na 45 minuten wachten, zonder dat er iemand naar je toekwam, maar vertrokken.
Deze review zegt niets over de kwaliteit van het merk Amslod, maar wel over de wijze waarop je als klant wordt behandeld en dit is ronduit ver onder de maat.
Stuur eens een under cover persoon naar de vestiging in Vianen en oordeel zelf. Wat daar gebeurt kan echt niet.
Te weinig personeel, waarvan één persoon geen manieren kent en zeer klantonvriendelijk te werk gaat.
Ed
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Enthousiaste verkoper met veel kennis van zaken en humor.
De levering was volgens afspraak en: even lette ik niet op en de fiets was al kundig in elkaar gezet.
De fiets doet nu al een paar weken prima waar hij voor bedoeld is: lekker fietsen en altijd wind mee.
Alles kan natuurlijk altijd beter, maar.......ik kan het niet verzinnen.
Saar-Ine

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Adviseur neemt alle tijd. Uitleg is duidelijk. Proefrit in je eigen omgeving word door klant zeer gewaardeerd. Geen lange wachttijden bij telefonisch contact. Vriendelijke bezorger die de tijd neemt ondanks zijn drukke schema. Deskundige aflevering van de fiets. Nauwkeurige controle voordat de aflevering plaats vindt. Adequate afhandeling bij telefonische vragen en problemen.
Bij bezorging eerste fiets bleek een spaak gebroken. Dit werd opgemerkt door de bezorger. Aflevering kon niet plaats vinden vinden. Controle bij de poort zou tijdverlies en vertraging kunnen voorkomen.
R. Ruis
Westervoort

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Adviseur neemt alle tijd. Uitleg is duidelijk. Proefrit in je eigen omgeving word zeer gewaardeerd. Geen lange wachttijden bij telefonisch contact. Vriendelijke bezorger die de tijd neemt ondanks zijn drukke schema. Deskundige aflevering van de fiets.
Bij bezorging eerste fiets bleek een spaak gebroken. Aflevering kon niet plaatsvinden. Controle aan de poort voorkomt tijdverlies en vooral teleurstelling bij de klant.
Na in gebruikname van de fiets bleek de accu niet uitneembaar te zijn. Onhandig bij het opladen. Eventuele oplossing bij eerste controle beurt. Dit kan en moet anders. Bij aftersale werd aangegeven dat er een monteur langs zal komen wanneer deze in de buurt was. Tot nu geen reactie ontvangen. Een teleurstelling.

Westervoort
22/03/2019