Website: http://amslod.nl/
Adres: Blankenstein 260 7943PG
Plaats: Meppel
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl

Pluspunten
Een hele goede uitleg over hoe de fiets werkt, de mogelijkheid om proef te rijden ermee en de service en de fiets zelf zijn heel goed

Karin Mosemen
Leiden

Gepubliceerd op: 14/09/2019

Pluspunten
Komen afspraken na. De fiets fietst heerlijk, de contracten zijn duidelijk en verkopers zijn agressief op zoek naar handel.

Ik kan dit bedrijf echt hartelijk aanbevelen.
Poeh...da's moeilijk. Nou vooruit, ééntje dan; het is niet 100% duidelijk wat er nu exact verwacht wordt van de fiets die je inruilt c..q. hoe goed die fiets moet zijn.
Paul Harts
Joure

Gepubliceerd op: 13/09/2019

Pluspunten
Prima fietsen,
Helaas nog niet veel op gereden.
Afhandeling bij het brengen was netjes en er werd alle tijd genomen.
Van te voren meer de bouten en moeren aandraaien.
Bagage drager zat los bij mij en de standaard raakte tijdens het fietsen los bij mijn vrouw.
Beter omgaan met de levertijd deze is een paar keer gewijzigd. En ik begrijp best dat het zomers hoogseizoen is.
Rob
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 13/09/2019

Pluspunten
Fiets is voor die prijs redelijk
Bij verkoop zijn ze snel, maar voor een gebroken bagagedrager ben ik nu al maanden bezig, zelfs met rechtshulp. Steeds worden beloftes gedaan, maar nimmer wordt dit nagekomen. Dus zolang de fiets goed is, heeft u een leuke deal, gaat er iets stuk dan duurt het maanden, beloven steeds van allen, maar doen ze helemaal niets voor u
Antwoord Amslod.nl
Beste klant,

Vervelend om te horen dat het langer duurt voordat uw bagagedrager vervangen wordt. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega contact met u gezocht en uw voicemail ingesproken.

Anne van Amslod
Kiwi Jens
Gorinchem

Gepubliceerd op: 12/09/2019

Pluspunten
Op een verzoek om te worden teruggebeld wordt geheel niet gereageerd. Ik ben totaal niet te vrede en probeer samen met Amslod tot een oplossing te komen.
Antwoord Amslod.nl
Beste Wim,
Graag helpen we u verder. Naar aanleiding van uw review, heeft mijn collega telefonisch contact met u geprobeerd te zoeken en u een e-mail gestuurd.
Met vriendelijke groet, Anne van Amslod
wim
de moer

Gepubliceerd op: 12/09/2019

Pluspunten
profesioneel, persoonlijk, deskundig, geen poespas,niet te veel testcentre maar wel strategisch in het land
accessoires afdeling ontbreekt.
Meer Sportieve modellen voor jonge mensen.
Yvonne
Haarzuilens

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten
2 fietsen besteld, van m'n vrouw was goed maar die van mij deed helemaal niets, binnen paar dagen was het opgelost.

tjibbe
appelscha

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten
Nemen de tijd voor je.eerst even een stukje fietsen zodat je weet waar over je kunt praten.de koffie is goed en het personeel weet waarover hij praat.ik ga met plezier nu op de fiets.
John
Vianen

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten
Fijne behandeling en afhandeling
Joke
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 10/09/2019

Pluspunten
vlot en goed geholpen

Els
Capelle aan den IJssel