Website: http://amslod.nl/
Telefoon: 038-202 0808

Amslod.nl
1961 beoordelingen (totaal)

Pluspunten

Zeer slechte service. Reageren niet of nauwelijks. Problemen worden niet opgelost. De antwoorden zijn steeds anders. Ze beloven dingen die niet kloppen.
Beste Klant,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik begrepen dat er telefonisch contact is geweest. Ze hebben een uitleg gegeven over de e-bike en de actieradius. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u uiteraard even contact opnemen met onze servicedesk 038 202 0808.

Gepubliceerd op: 26/01/2020

Pluspunten
Ze houden zich aan de afspraken en komen op tijd. De fiets ziet er prachtig uit en is makkelijk te bedienen. Leuk is ook, dat als je remt het achterlicht aangaat. Ben tevreden.
Kan ik niet zo bedenken.
Gertha

Gepubliceerd op: 25/01/2020

Gepubliceerd op: 24/01/2020

Pluspunten
koffie bij de verkoop
alles! aflevering, service, bereikbaarheid.
daden in plaats van woorden.
Beste FhB,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik heb begrepen dat er afgelopen maand een monteur bij u is geweest en er geen mankement aan de e-bike is. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u uiteraard contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

FhB
Assen

Gepubliceerd op: 24/01/2020

Pluspunten
Goede uitleg over de verschillende fietsen in de winkel, fijn kunnen proefrijden. Levering op afspraak, wel wat summiere gehaaste uitleg.
Na val, service aanvraag telefonisch gedaan. Nu na 3x24 uur nog steeds geen telefoontje gehad om een afspraak te maken! Ook na nogmaals telefonisch te hebben gevraagd om service.
Helaas heb ik mijn fiets voor woon/werk verkeer nodig (2x18km) dus erg lastig zo zonder fiets. Hoop op beterschap van Amslod en service partner.
Beste Diana,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van de servicedesk heb ik begrepen dat de monteur vandaag nog contact opneemt. Mocht u vragen hebben kunt u uiteraard contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

Diana
Oudewater

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Vriendelijke en goed service
zorgen dat alles bij aflevering tiptop in orde is.
bert
schiedam

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
uitstekend verkooppunt
Het afhandelen van een eventuele verzekering kan véél transparanter, maar dit is inmiddels gecommuniceerd en opgelost
W.A.J.
Assen

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Snel, accuraat, helder en duidelijk. Goede afspraken en feedback.
Misschien goed dat de klantenservice wat beter kan letten op de afleveradressen. Ik heb twee zakelijke fietsen op twee bedrijfsnamen besteld, maar op hetzelfde adres. Gevolg is dat ik voor beide fietsen aparte belrondjes van de klantenservice moet beantwoorden. Ook zijn de fietsen op verschillende data geleverd, terwijl dit ook in 1 keer had gekund.
Datim Administraties & Advies
Ruinen

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
prettige behandeling in de zaak .goede voorlichting minpuntje trage aktie bij kleine afleveringsfout.verders een prima fiets

anneke
Westwoud