Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk valt het product in de smaak en zien we je nog een keer terug in onze webshop!

Ninove

Gepubliceerd op: 07/05/2020

Beste klant,

Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat je tevreden over ons bent. Hopelijk zien we je nog een keer terug in onze webshop!

Gepubliceerd op: 06/05/2020

Pluspunten

bij levering werd een tijdsinterval aangegeven, waarbinnen het product geleverd zou worden. Echter reeds 3 uur eerder werd het geleverd, waardoor ik niet thuis was en het alsnog op een afhaalpunt moest ophalen.
Beste klant,

Wat vervelend dat de bestelling geleverd werd terwijl je niet thuis was. Vaak wordt er positief op gereageerd wanneer bestellingen eerder aankomen, maar ik snap heel goed dat dat in jouw geval niet prettig is. Excuses daarvoor.

Bedankt voor de beoordeling en we nemen je verbeterpunt zeker mee.

Gepubliceerd op: 28/04/2020

Dag Nieuw-Kleurrijk,

Een mooie 8, wat tof! We zijn blij dat je tevreden over ons bent en hopen je nog een keer terug te mogen zien in onze webshop.

Nieuw-Kleurrijk
Nootdorp

Gepubliceerd op: 14/04/2020

Pluspunten
snelle afhandeling
eerst een exemplaar toesturen om kwaliteit te beoordelen.
Dag Syllieskinderboeken,

We snappen heel goed dat je eerst een proefproduct zou willen om het product in het echt te bekijken. Je wilt immers weten wat je koopt. En dat kan bij ons! Je kunt een sample aanvragen. Wanneer daar een aankoop uitkomt, mag je dit sample nog gratis houden ook. Misschien iets voor de volgende keer ;)

Wat goed om te horen dat de afhandeling snel verliep en dat je voor de rest tevreden over ons bent! We wensen je veel (uitdeel)plezier van de petjes.

Syllieskinderboeken
Giessenburg

Gepubliceerd op: 06/04/2020

Pluspunten
goede service met uitleg en geleverde producten
Wij zijn een bedrijf en dan is het afwachten wanneer de betalingen gedaan worden. Het is vervelend (vind ik persoonlijk) dat je na 8 dagen direct al een herinnering krijgt. Vervolgens nog één waarop je reageert hoe of wat en dan 2 dagen later weer een herinnering. Dit moet anders kunnen denk ik
Beste klant,

Ik begrijp heel goed dat betalingen niet altijd even snel voldaan kunnen worden. Ik kan voorstellen dat het dan ook vervelend is om herinneringen te snel te ontvangen. We zullen dit punt zeker meenemen in de verbeterpunten wat betreft uitgaande mails.

Wat fijn dat de service verder wel naar wens was en dat je ook goede uitleg gekregen hebt. Veel plezier van alle bestelde geschenken en hopelijk zien we je nog een keertje terug in de webshop!

Dordrecht

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Dag KV Warnsveld,

Een snelle levering is natuurlijk wel zo fijn! Goed te horen dat dit allemaal naar wens is verlopen. Hopelijk heb je veel (uitdeel)plezier van de pennenhouders met kalender.

KV Warnsveld
Voerden

Gepubliceerd op: 13/03/2020

Pluspunten
Biedt proffesioneel oplossingen voor problemen.
Snelle levering.
Klantenservice top! (Bedankt Michel)
Producten controleren alvorens verzending naar de klant.
In onze sector wordt een bril tot 3 keer toe gecontroleerd alvorens hij aan de klant wordt afgeleverd. Geeft een extra aan je service.
Beste klant,

Doorgaans worden onze producten altijd gecheckt alvorens ze richting de klant gaan. Kun je ook aangeven wat jou doet denken dat ze niet gecontroleerd zijn? Dan kunnen we dit altijd aankaarten! Je zou dit kunnen aangeven via info@allgifts.nl.

Goed om te horen dat je bij ons een professionele werkwijze ervaart, de service top was en de levering lekker snel verliep! Bedankt voor de beoordeling en hopelijk tot een volgende keer.

Leuven

Gepubliceerd op: 10/03/2020

Dag Sol Nederland,

Wat fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer!

sol nederland

Gepubliceerd op: 03/03/2020

Pluspunten
Snelheid, communicatie, online aanwezigheid...
Service bij productafwerking
Dag Habbekrats,

Bedankt voor de beoordeling! Het is jammer om te horen dat de service bij de productafwerking nog niet naar wens was. Fijn dat je dit aangeeft! Goed te horen dat alles wel snel verliep en de (online) communicatie naar wens was. We wensen je veel (uitdeel)plezier van de speldjes.

Habbekrats
Gent